Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUHTI ja SYNLAB?!

Vierailija
16.12.2019 |

Kokemuksia Puhdin kautta tilatuista verikokeista? Synlabista en löytänyt kauhean positiivisia juttuja, mutta halpa hinta silti houkuttelisi...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHDIN lab.hinnat tuplaantuneet! Pitää katella jatkossa edullisempaa

Vierailija
22/26 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PUHDIN lab.hinnat tuplaantuneet! Pitää katella jatkossa edullisempaa

Näinpä, kokoajan nostetaan hintoja jokapaikassa. Kunpa jostain saisi vielä edullisesti labroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te niistä verikokeiden tuloksista ymmärrätte? Ette mitään kun ette ole lääkäreitä.

Vierailija
24/26 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te niistä verikokeiden tuloksista ymmärrätte? Ette mitään kun ette ole lääkäreitä.

Kyttäävät sitä, onko joku viitearvo punaisella. Sitten päästään kyselemään vauviksella että "onko mulla syöpä tai kuolenko mä kun x arvo on 4,9 kun sen pitäis olla viis!!"

Vierailija
25/26 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne lääkäritkään ymmärrä. Jos ferritiini on 27 ja hemppa 112 ja tyttö nukkuu koko ajan, niin oiskohan vähän raudanpuutetta ja anemiaa? Mitään rautalääkitystä ei kuitenkaan määrätty. Itse pitää kaikki tehdä ja tietää.

Vierailija
26/26 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Puhdin kautta kaksi kertaa valmispaketin. Olen ollut tyytyväinen. Ostaminen on ollut helppoa ja nopeaa, tarjouskoodilla alennus. Mehiläiseen verikokeeseen koska haluaa, ainakin isompiin myös ilman ajanvarausta. Viimeksi olin suunnilleen 10.30, vastaukset saman iltapäivän/alkuillan aikana. Jäävät muistiin Puhtiin ja myös OmaMehiläiseen jos sellainen on, joten arvojen kehittyminen helppoa todentaa, esim.kolesterolit jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi