"Pimeä puoleni" tuli esiin kun näin koiraa potkaistavan, hyökkäsin koiran kimppuun käyneen naisen päälle ja väänsin kättä, pelästyin itsekin käytöstäni
Olen 35v nainen enkä ole koskaan vahingoittanut ketään, jos liiskaamista hyttysiä mökillä ei lasketa. Kaikki, siis kaikki, ötökät autan ulos enkä tapa. Paitsi nyt juuri ne muutama hyttynen joihin meni hermo kun piti nukkua. Ja senkin tein kerralla "nätisti" en jättänyt kitumaaan.
Bussia odotellessa eräs nainen potkaisi pienehköä koiraa, joka istui kiltisti omistajansa jaloissa. Tämä koiran omistaja nainen oli liikuntavammainen kai, kun kaatui itsekin. Yritin siinä keksiä miten autan kaikkia niin, että ketään ei satu. Onneksi lähellä ollut vartija auttoi naista ja tietysti näytti siltä, että minä olin syyllinen. Mitenhän tämä nyt jossain oikeudessa menee? En halua satuttaa ketään, mutta heikompaa puolustan aina.
Kommentit (20)
Ei toi normaalia ole hyökätä kenenkään kimppuun.
Sinähän olit syyllinen naisen kaatumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on tyypillinen rakkihullu.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia ei ole potkia koiraa. Sen sijaan ihan ymmärrettävä reaktio on kylläkin taltuttaa tämä koiria potkiva ja liikuntavammaisia kumoon kaatava sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia ei ole potkia koiraa. Sen sijaan ihan ymmärrettävä reaktio on kylläkin taltuttaa tämä koiria potkiva ja liikuntavammaisia kumoon kaatava sekopää.
Halveksin eläinrääkkääjiä mutta ei väkivaltainen kimppuun hyökkääminen ole silti ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noin päättelet? Eihän tuossa sanottu, että koiran omistaja olisi potkaissut koiraan, vaan joku nainen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle tärkeän henkilön tai eläimen kimppuun käy joku on luonnollista puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun AP kertoo siinä että koiraa potkaisi nainen ja koiran omistaja kaatui siinä hötäkässä.
Onpa täälä monta jeesustelijaa jotka on päässy elään pumpulissa.
Apn reaktiossa ei ollut mitään epänormaalia tai pahaa, te olette vaan aivan täysin pihalla etiikasta, ihmisen psyykkeestä ja kriisitilanteista, tukehtukaa pullaanne ja tavataan helvetissä!
Tee elsu, jos olet varma että koiraa pahoinpideltiin, eikä ollut vahinko. Vamma ei ole syy potkia koiraa. Sama jatkuu muuten. Jos olet epävarma selvitä asiaa ensin, ettei tule traumoja kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teki mitä häh?
Joo ei ole hyvä idea kirjoittaa noin pitkät pätkät itse tarinaa otsikkoon.
ei se mikään pimeä puoli ollut, eläinrakkaus
Vierailija kirjoitti:
ei se mikään pimeä puoli ollut, eläinrakkaus
Eläinrakkaat ei hyökkää toisen eläimen kimppuun vain sen vuoksi että tämä kävi toisen eläimen kimppuun.
Selvennätkö ap kuka potkaisi koiraa ja kuka omisti koiran? Miksi nainen kaatui?
Ei ole normaalia potkaista koiraa eikä ole normaalia hyökätä kenenkään kimppuun.
Itse tekisin samoin. Ei siitä pahaa rangaistusta tule, suomessa ei tule edes taposta.
Vierailija kirjoitti:
Selvennätkö ap kuka potkaisi koiraa ja kuka omisti koiran? Miksi nainen kaatui?
Kaatui siinä hötäkässä, kun joku potkaisi hänen koiraansa. Ap puuttui tilanteeseen ja väänsi potkijan kättä.
Olisin tehnyt samoin. Koira on puolustuskyvytön.