Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näkee sunnuntaina Prismassa tuota lapsiperheiden onnea, niin oma Tinder-elämä ja ghostaavat miehet tuntuu niin ontolta

Vierailija
15.12.2019 |

En uskalla sanoa että syntyvyydessä olisi ongelmia kun katselee Prismassa käyviä ihmisiä. Mutta se vauvaperheiden onni on hieman masentavaa kun katselee niitä egottomia viattomia pikkulapsia, pieniä enkelimäisiä tyttöjä ja vinhoja poikia.

Kauppakärrissä istunut pinkissä haalarissa ollut pellavapäinen söpö pikkutyttö huusi pakastealtaalla "ISKÄ ISKÄ jätskiä!" ja iskä ja äiskä iloisena onnellisesti hymyillen meni jäätelöosastolle.

Oma Tinder elämä tuntuu juuri nyt niin ontolta. Onkohan tämä sen arvoista, seuraakohan siitä mitään tällaista koskaan vaiko vain noita ghostaavia miehiä. Niin tarkoituksetonta, Prismassa olevilla lapsiperheillä sentään on tarkoitus elämässä. Se perhe.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että kiltti mies ei tule koskaan kuulemaan "iskä iskä, jätskiä!" huutoa, vaikka haluaisi.

Samalla kun kasvotatuoitu mies siittää jo viidettä lastaan, ties monennenko eri naisen kanssa.

:( Jotenkin surullista todeta tämä.

Tämä. Mä olen sellanen kiltti mies joka on halunnut nuoresta pitäen oman perheen. Lopetin päihteet ja kaikki ja koitin muuttaa itseäni paremmaksi mieheksi, sellaiseksi joka olisi hyvä isä tuleville lapsille. Mitä enemmän parannin tapojani ja kiltimmäksi muutuin sitä vähemmän haluttu olin naisten keskuudessa, mutta en halua palata takaisin sinne pimeyteen missä ennen olin. Sitten sanoin vaan mielessäni että fück it ja tilasin tekoemättimen ja kasasin pelitietokoneen ja annoin naisten olla. Siitä touhusta puuttuu kaikki loogisuus. Ei voi olla mahdollista että entinen paha minä kelpasin naisille, mutta nyt todellinen minä, mies joka olen halunnut olla oikeasti ei kelpaa.

T: Reborn man = kiltti mies (fair & just)

Naiset ovat kummallisia, kun tämä on niin yleinen kokemus miehiltä. "Pahana kundina" oli kiehtova, sitten kunnolliseksi muuttuessa kokemukset muuttuu.

Propsit että myönnät ääneen hankkineesi tekoemättimen, ei siinä ole mitään hävettävää kun onhan naisillakin dildoja ja se on vain voimaannuttavaa. Pelailukin on hauskaa.

Vierailija
22/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen jonkinlaista kateutta niitä ihmisiä kohtaan joilla on lapsi(a). Prismaillessa on samalla hienoa ja raastavaa katsella lapsiperheitä. Lasten viattomuus, into ja elämänilo on niin hienoa katsottavaa, ja vanhemmat jotka huolehtivat lapsistaan. 

Olen aika kauan haaveillut siitä, että olisi joskus omiakin lapsia, mutta olen vuosi vuodelta vain opetellut elämään sen asian kanssa, että en todennäköisesti tule koskaan lapsia saamaan. Jos en ole kellekään naiselle kelvannut 26 vuoden aikana, niin miksi ihmeessä kukaan nainen minut nyt yht'äkkiä näkisikin jonain isäkanditaattina? "Miehen", joka ei edes itseään pysty elättämään, eikä ole koskaan naista pitänyt edes kädestä jos kättelyä ei lasketa.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että kiltti mies ei tule koskaan kuulemaan "iskä iskä, jätskiä!" huutoa, vaikka haluaisi.

Samalla kun kasvotatuoitu mies siittää jo viidettä lastaan, ties monennenko eri naisen kanssa.

Svetlanat ja Olgat odottavat sua tinderissä

Yritetty ja ei tulosta. On ehkä surkein vinkki ikinä saamattomille miehille lähteä merta edemmäs kalaan, koska nuo sosiaalisten kulttuurien ulkomaiset naiset ovat todellisuudessa HUOMATTAVASTI vaikeampia kuin suominainen ikinä. Eivät todellakaan suvaitse miehessä minkäänlaista vässyköintiä, vaikka toki hyviä käytöstapoja ja siisteyttä arvostavat suominaista enemmän.

Onhan noita muitakin maita..

Silti aivan mielettömästi vaikeammat lähtökohdat, jos on ollut mahdotonta saada pysyvää suhdetta tai edes minkäänlaista suhdetta aikaan kotimaisen vaihtoehdon kanssa. Jo pelkästään kielimuuri tai kulttuurilliset erot voivat tehdä homman mahdottomaksi.

Sitten vaan annat olla. Toiset voivat ehkä jopa löytää onnensa muualta vaikka sinä et löytänyt.

Vierailija
24/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä olen sellanen kiltti mies joka on halunnut nuoresta pitäen oman perheen. Lopetin päihteet ja kaikki ja koitin muuttaa itseäni paremmaksi mieheksi, sellaiseksi joka olisi hyvä isä tuleville lapsille. Mitä enemmän parannin tapojani ja kiltimmäksi muutuin sitä vähemmän haluttu olin naisten keskuudessa, mutta en halua palata takaisin sinne pimeyteen missä ennen olin. Sitten sanoin vaan mielessäni että fück it ja tilasin tekoemättimen ja kasasin pelitietokoneen ja annoin naisten olla. Siitä touhusta puuttuu kaikki loogisuus. Ei voi olla mahdollista että entinen paha minä kelpasin naisille, mutta nyt todellinen minä, mies joka olen halunnut olla oikeasti ei kelpaa.

Kun ei läski kelpaa niin oo sit ilman. Missipilluja nyt vaan ei riitä kaikille.

Vierailija
25/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi halutessaan siementää itsensä klinikalla tai mukimiehen pakeilla. Tinderin luulisi olevan täynnä 35-45v. isiksi haluavia miehiä (aivan kuten naisiakin)

Jos ei muuten nappaa niin aina on Kreikka joka onpi vähän kuten miehille Thaimaa.

Vastenmielinen vastaus.

Näin yksinhuoltajana vastaan että kukaan äidiksi haluava ei tahdo isätöntä lasta.

Käsittämättömän kylmä vastaus mitään ymmärtämättömältä ihmiseltä.

Kumma kyllä Suomessa käy naisia ihan klinikoilla hedelmöittämässä itsensä. Ovatko hekin kylmiä ja itsekkäitä?

On eri asia kuin tuo mihin alunperin viittasit.

Miksi otat osaa keskusteluun mikä on sinulle henkilökohtaisesti vastenmielinen aihe.

Kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
26/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi halutessaan siementää itsensä klinikalla tai mukimiehen pakeilla. Tinderin luulisi olevan täynnä 35-45v. isiksi haluavia miehiä (aivan kuten naisiakin)

Jos ei muuten nappaa niin aina on Kreikka joka onpi vähän kuten miehille Thaimaa.

Vastenmielinen vastaus.

Näin yksinhuoltajana vastaan että kukaan äidiksi haluava ei tahdo isätöntä lasta.

Käsittämättömän kylmä vastaus mitään ymmärtämättömältä ihmiseltä.

Kumma kyllä Suomessa käy naisia ihan klinikoilla hedelmöittämässä itsensä. Ovatko hekin kylmiä ja itsekkäitä?

On eri asia kuin tuo mihin alunperin viittasit.

Miksi otat osaa keskusteluun mikä on sinulle henkilökohtaisesti vastenmielinen aihe.

Kaikkea hyvää elämääsi!

Millä tavoin? Nämä naiset ovat halunneet perheen siitäkin huolimatta etteivät ole löytäneet miestä. Sinun vastauksesta saa sen kuvan ettei heillä ole sydäntä. Usein itse hedelmöityksen ei pääse ilman psykologista haastattelua.

Vierailija
27/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen jonkinlaista kateutta niitä ihmisiä kohtaan joilla on lapsi(a). Prismaillessa on samalla hienoa ja raastavaa katsella lapsiperheitä. Lasten viattomuus, into ja elämänilo on niin hienoa katsottavaa, ja vanhemmat jotka huolehtivat lapsistaan. 

Olen aika kauan haaveillut siitä, että olisi joskus omiakin lapsia, mutta olen vuosi vuodelta vain opetellut elämään sen asian kanssa, että en todennäköisesti tule koskaan lapsia saamaan. Jos en ole kellekään naiselle kelvannut 26 vuoden aikana, niin miksi ihmeessä kukaan nainen minut nyt yht'äkkiä näkisikin jonain isäkanditaattina? "Miehen", joka ei edes itseään pysty elättämään, eikä ole koskaan naista pitänyt edes kädestä jos kättelyä ei lasketa.

Terveisin Naispelko26

Juuri tuo ekan kappaleesi tunne minullekin tulee Prismassa, "raastavaa" on juuri oikea sana. Viattomuus, into, elämänilo, asioiden ja ihmisten ihmettely, jotka paistaa heidän silmistään.

Ja jos sellaista ei sitten itse pääse kokemaan, niin se on hyvin raastava tunne. Sieltä kaupasta ei voi kuin lähteä pala kurkussa.

Ap

Vierailija
28/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se myöskin miehenä riipaisee, kun ei saa normaalia, itsestään huolta pitävää, terveellisesti elämää ikäistään puolisoa perhettä perustamaan. Vain jotain kehitysvammaisia naisia. Sairaalloinen ylipaino ei ole terveellistä. 

M33

Mikä sinua pakottaa pyörimään siellå kehitysvammaisten päiväkeskuksessa?

Vierailija
29/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt sellaista Reborn-nukkeharrastajaa? XD

Vierailija
30/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se myöskin miehenä riipaisee, kun ei saa normaalia, itsestään huolta pitävää, terveellisesti elämää ikäistään puolisoa perhettä perustamaan. Vain jotain kehitysvammaisia naisia. Sairaalloinen ylipaino ei ole terveellistä. 

M33

Myöskään puolison valitseminen pelkkien ulkoisten piirteiden perusteella terveellistä, tai ainakaan tervettä. 

Voihan sitä tietty elää jonkun kanssa, mutta seksuaaliseen kiihottumiseen vaaditaan ulkonäöltä jo jotain. Ehkä teidän vanhusten mielestä näin ei ole, kun oma ulkonäkö on vuosia sitten rupsahtanut ja joutuu tyytyymään oman ikäisiin, lihaviin alkoholistimiehiin. Meille nuoremmille sillä on merkitystä.

M33

Vierailija
31/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo nettideitit ja tinder ole miehellekkään helppo paikka. Jos sattuu mätsin saamaan niin ihan samaan ghostaamiseen ne päättyy. Olen itse jo luovuttanut perheasioiden suhteen. Ne jäi nyt muiden vastuulle.

M37

Vierailija
32/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Juuri tuo ekan kappaleesi tunne minullekin tulee Prismassa, "raastavaa" on juuri oikea sana. Viattomuus, into, elämänilo, asioiden ja ihmisten ihmettely, jotka paistaa heidän silmistään.

Ja jos sellaista ei sitten itse pääse kokemaan, niin se on hyvin raastava tunne. Sieltä kaupasta ei voi kuin lähteä pala kurkussa.

Ap

Hmm, eihän ne omatkaan lapset pysy ikuisesti tuollaisina. Minulla ei ole lapsia mutta kyllähän tuo viattomuus ja elämänilo ja innnostus jostain muurahaisista ja porkkanoita häipyy viimeistään teininä. Jos tykkää vain lapsista niin omien lasten teko ei siihen auta.

Vierailija
33/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vaan huomaa mitään prisma perheitä.

Ennemminkin näen miehien vetämättömänä työntetelevän ostoskärryä jossa yks tai kaks tenavaa joilla räkä valuu ja hakkaavat toisiaan. Eikä isä tee mitään, työntelee kärryä.

Äiti pinkoilee hyllyjen välissä ja yrittää muistaa mitä piti ostaa.

Kysyy välillä mykältä ukoltaan otetaaks tää vai toi eikä ukko vastaa mitään, mulkoilee vaan.

Äiti yrittää selvittää välillä lasten riitoja kunnes häviää taas hyllyn väliin.

Ehkä käyn eri Prismassa...

Vierailija
34/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismaperheiden isät näyttävät siltä kuin olisi rautapallo jalassa.

Vierailija
35/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans Prismassa perheeni kanssa käyvänä huvitti tää. Voisin kuvitella, että kun meidät (2*poika, 2&4v) näkee, niin ristii kätensä kyynärpäitä myöten, että on säästynyt tältä 😅 Kireät vanhemmat, karkailevat & huutavat lapset... ei hyvä! Lapset vievät kaiken energian, mutta joo, tuovathan he totta kai sisältöä elämään.

Vierailija
36/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sijaisäiti kun en ole omia kyennyt saamaan. Ei tässä elämässä ole loputtomiin kellään aikaa itsesäälissä vellomiseen - eikä meille muillekaan tuoda toteutettuja toiveita tarjottimella. Kyllä se elämä on vain otettava omiin käsiin - ja omista unelmistaan jokaisen on lopulta itse kannettava vastuunsa.

Olen minäkin surrut ja kokenut epäreiluksi elämän, mutta ei siihen voi jäädä loputtomiin itseään säälimään. Minusta on tullut äiti jo vuosia sitten, heti laitokselta jo kotiini tulleelle. Olen hyvä äiti, mutta ei tämä helppoa ole ollut. Olen joutunut uhrautumaan paljon, mutta saanut vieläkin enemmän.

Teen hyvää myös teille eli koko yhteiskunnalle, mutta ennen kaikkea tälle lapselle, hänen taustajoukoilleen, omallekin perheelleni ja suvulle - kaikki silti palkitsee itseänikin. Tehkää siis unelmienne eteen itsekinnjotakin, antakaa takaisin - sillä tavoin voitte tuntea itsennekin onnelliseksi.

37/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihmekään, jos Tinder-deittailu ja jatkuva hylätyksi tuleminen saavat elämän tuntumaan tarkoituksettomalta ja huonolta.

Mikset lopettaisi sitä? Siksikö, että uskot sitä kautta löytäväsi miehen ja saavasi sen perheen? On kai muitakin tapoja etsiä puolisoa: työ- ja opiskelupiirit, harrastuspiirit? Baarissakin kai moni tapaa puolisonsa?

Toisaalta ei se parisuhde ja perhekään välttämättä hyvä perimmäinen tarkoitus elämälle ole. Kuten tässäkin ketjussa jo on käynyt ilmi, sekin melko usein hajoaa.

Vierailija
38/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismaperheiden isät näyttävät siltä kuin olisi rautapallo jalassa.

Jotkut näyttävät kyllä.

Jotkut taas näyttävät super onnellisilta.

Vierailija
39/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska että ketjussa tekoemätin on alapeukutettu, mutta kuinka se tekoemättimen omistava mies eroaa naisista jotka omistaa dildoja?

Onko tässä taas yksi tuplastandardi?

Vierailija
40/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska että ketjussa tekoemätin on alapeukutettu, mutta kuinka se tekoemättimen omistava mies eroaa naisista jotka omistaa dildoja?

Onko tässä taas yksi tuplastandardi?

Ei ole. Sellaisen omistavat tuntuvat vain puhuvan aivan kuin se olisi naisten syytä. Raskautta kammoksuvalle miehelle tekoemättimen luulisi olevan siunaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi