Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näkee sunnuntaina Prismassa tuota lapsiperheiden onnea, niin oma Tinder-elämä ja ghostaavat miehet tuntuu niin ontolta

Vierailija
15.12.2019 |

En uskalla sanoa että syntyvyydessä olisi ongelmia kun katselee Prismassa käyviä ihmisiä. Mutta se vauvaperheiden onni on hieman masentavaa kun katselee niitä egottomia viattomia pikkulapsia, pieniä enkelimäisiä tyttöjä ja vinhoja poikia.

Kauppakärrissä istunut pinkissä haalarissa ollut pellavapäinen söpö pikkutyttö huusi pakastealtaalla "ISKÄ ISKÄ jätskiä!" ja iskä ja äiskä iloisena onnellisesti hymyillen meni jäätelöosastolle.

Oma Tinder elämä tuntuu juuri nyt niin ontolta. Onkohan tämä sen arvoista, seuraakohan siitä mitään tällaista koskaan vaiko vain noita ghostaavia miehiä. Niin tarkoituksetonta, Prismassa olevilla lapsiperheillä sentään on tarkoitus elämässä. Se perhe.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vielä pari vuotta sitten tuo jäätelöaltaan vieressä suhaava prisma-perheen äiti. Sitten tuli avioero. Nyt olen tinder-elämää viettävä sinkkuäiti ja kyllä nautin ihan joka hetkestä. Tuntuu, että olen saanut kaiken. Lapset ja nyt myös uuden vapauden.

Muistan tuon tunteen. Koin helpotusta, että itse ei enää tarvitse tuohon osallistua. Elin vuoroin lasten kanssa kolmistaan ja vuoroin helppoa elämää tapailemalla nuorempaa miestä ja Tinderiä toki lisäksi. Nyt on 5v mennyt. Ehkä aika kultaa muistot tai ikä alkaa vaikuttaa, mutta kaipaan tuota perusarkea ja ennen kaikkea turvallista kumppania vierelle.

Vierailija
42/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska että ketjussa tekoemätin on alapeukutettu, mutta kuinka se tekoemättimen omistava mies eroaa naisista jotka omistaa dildoja?

Onko tässä taas yksi tuplastandardi?

Ei ole.  Se tekoemättimen ostava  mies eroaa naisesta näin: Nainen sanoo: olen surullinen, kun en ole kelvannut kenellekään. Enkä koskaan tule saamaan omaa perhettä. En kumppania enkä lapsia.

Tämä tekoemätin mies taas sanoo: Olen onneton kun en kepaa kenellekään. Sitten menin kauppan  ja ostin tekoemättimen. Enää en naisiin katsokaan.

Eli huomaatko eron? Mies tarvitsee vain jonkun kohteen johon tumputtaa.  Mies on ihan tyytyväinen sen tekoemättimen kanssa.

Mutta oletko koskaan lukenut, että nainen olisi kirjoittanut: Sitten menin kauppaan ja ostin tekopeniksen. Nyt en enää katsokaan miehiin päin, enkä niitä tarvitse.

Nainen etsii oikesti miehestä kumppania, ystävää, ihmistä.

Mies etsii emätintä. Siinä ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taas alkaa tehdä mieli syödä kokonainen laatta e-pillereitä kun näen perheitä ruokakaupoissa. Riippumatta siitä, miten hyvin tai huonosti lapset käyttäytyvät.

Enemmistönsä on ne perheet joista paistaa kauas vanhempien väsymys ja kyllästyminen elämään. Tai vähintäänkin niihin kauppareissuihin.

Vierailija
44/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsiperheiden onnea"? Hahahahahaaa... Johan vitsin murjaisit!

Vierailija
45/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska että ketjussa tekoemätin on alapeukutettu, mutta kuinka se tekoemättimen omistava mies eroaa naisista jotka omistaa dildoja?

Onko tässä taas yksi tuplastandardi?

Väärin. Mielestäni monenkin tällä palstalla kirjoittelevan miehen pitäisi nimenomaan ostaa se tekovagina. Jos olisi pelkästä tekovaginasta puhunut, olisi tullut peukkuja ja paljon.

Kai toi aloitus oli provo eikö niin??

Vierailija
46/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan että kiltti mies ei tule koskaan kuulemaan "iskä iskä, jätskiä!" huutoa, vaikka haluaisi.

Samalla kun kasvotatuoitu mies siittää jo viidettä lastaan, ties monennenko eri naisen kanssa.

:( Jotenkin surullista todeta tämä.

Tämä. Mä olen sellanen kiltti mies joka on halunnut nuoresta pitäen oman perheen. Lopetin päihteet ja kaikki ja koitin muuttaa itseäni paremmaksi mieheksi, sellaiseksi joka olisi hyvä isä tuleville lapsille. Mitä enemmän parannin tapojani ja kiltimmäksi muutuin sitä vähemmän haluttu olin naisten keskuudessa, mutta en halua palata takaisin sinne pimeyteen missä ennen olin. Sitten sanoin vaan mielessäni että fück it ja tilasin tekoemättimen ja kasasin pelitietokoneen ja annoin naisten olla. Siitä touhusta puuttuu kaikki loogisuus. Ei voi olla mahdollista että entinen paha minä kelpasin naisille, mutta nyt todellinen minä, mies joka olen halunnut olla oikeasti ei kelpaa.

T: Reborn man = kiltti mies (fair & just)

Tämähän on melkein kun oma tarinani. Omakotitalonkin kerkesin ostaa. Nyt olen ajatellut, että jos pistäs se rahoiksi ja ostas nopean auton & muita "leluja".

Vierailija
47/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun taas alkaa tehdä mieli syödä kokonainen laatta e-pillereitä kun näen perheitä ruokakaupoissa. Riippumatta siitä, miten hyvin tai huonosti lapset käyttäytyvät.

Enemmistönsä on ne perheet joista paistaa kauas vanhempien väsymys ja kyllästyminen elämään. Tai vähintäänkin niihin kauppareissuihin.

Kauppareissut vaan yksinkertaisesti ovat tylsiä, siihen ei vaikuta perheellisyys mitenkään. 

Vierailija
48/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se myöskin miehenä riipaisee, kun ei saa normaalia, itsestään huolta pitävää, terveellisesti elämää ikäistään puolisoa perhettä perustamaan. Vain jotain kehitysvammaisia naisia. Sairaalloinen ylipaino ei ole terveellistä. 

M33

Myöskään puolison valitseminen pelkkien ulkoisten piirteiden perusteella terveellistä, tai ainakaan tervettä. 

Mistä lähtien normaalin ihmisen täysin normaalit mieltymykset on muuttuneet epäterveiksi? Miksi ei saa viehättyä normaalipainoisesta ihmisestä ja toivoa tulevalta puolisoltaan terveellisiä elämäntapoja ja normaalipainoista kroppaa?

Luulisi, että nimenomaan normaalipaino on niin perus, että näitä olisi tarjolla vähintään 13 tusinassa eikä toiveessa olisi mitään ihmeellistä tai paheksuttavaa. Eri juttu jos viehättyisi vain jostain outoudesta ja vaatisi tulevalta puolisoltaan jotain erikoista kuten vaikka turkooseja silmiä tai kolmea nänniä. Sen sijaan jos nykyisin toivot, että tuleva puoliso tekisi muutakin kuin lipittäisi energiajuomia/viiniä/kaljaa ja viettäisi aikaansa aktiivisemmin kuin sipsejä/suklaata imuroiden sohvannurkassa niin sinä oletkin se paha ihminen joka joutaakin olla yksin koska kuka sitä nyt voisi päivittäisistä nautinnoistaan luopua ja lähteä sen sijaan kunnon hikilenkille räntäsateeseen. Lenkille jonka jälkeen olo on lähes poikkeuksetta 100 kertaa parempi kuin yhdenkään sipsipussin tuhoamisen jälkeen. 

Mistä tämä nykyinen, sanoisinko jopa vih¤mielisyys normaalipainoa kohtaan oikein kimpoaa? 25 vuotta sitten oikeastaan kaikki oli normaalipainoisia ja melkoisen nautinnollista elämää silloin elettiin. Oli kaiken muun kivan lisäksi vielä silmäniloakin ihan eri tavalla kuin nykyisin.

N43

Vierailija
49/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash tämäkin. Karuselli ei tuonutkaan onnea. Kuka onkaan se syypää, joka markkinoi nuorille naisille sitä että älkää keskittykö perheen perustamiseen vaan joutavaan irtoseksiin tuntemattomien kanssa?

Minusta on aina ollut hassua, miten asiasta nähdään vain nämä ääripäät. Joko olet pullantuoksuinen perheenäiti tai sitten karusellissa pyörivä ilolintunen. Eli genitaalit vievät miestä (ja naista), käytettiin niitä sitten lisääntymistarkoitukseen tai mielihyväntavoitteluun.

Kummasti unohdetaan aina ne lukuisat sinkut, jotka elelevät elämäänsä mukavasti ihan ilman karusellejakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi