Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narsistin kasvattama. Kysyttävää?

Vierailija
15.12.2019 |

Tai itse asiassa alan nyt vasta oikeasti kasvaa. Hakea minulle sopivia asioita.

Kaikki eivät ymmärrä eikä tarvitsekaan.

N45

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Olet jo vuosikausia vuodattanut kaiken itsestäsi tälle palstalle. Ihan liikaakin. Voit poistua.

Vierailija
2/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos vain numero 1 mutten ole tämä ns äitihulluksi tituloitu.

En ole siis vuosikausia palstaillut kelvottomasta lapsuudestani. Omassa lapsuudessani oli paljon hyvää ja siunauksia.

Keskustelu on keskustelua, mielestäni pyrkimys tuoda asioita tietoon.

Puolin ja toisin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asioita joudut hakemaan?

Vierailija
4/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ihmisen, jonka äiti on diagnosoitu narsisti. Tämä narsistin aikuinen lapsi puhuu jatkuvasti siitä, miten kaikki ihmiset valehtelevat koko ajan eikä keneenkään voi luottaa, ja että rehellisiä ihmisiä on vähemmän kuin yksi tuhannesta. Silti hän väittää itse luottavansa jokaiseen vastaantulevaan tuntemattomaan niin kauan kunnes tämä tekee yhden virheen, jonka jälkeen hän ei luota ko. henkilöön enää koskaan. Ajatteletko sinä näin tai osaatko selittää, mistä tuollainen ajattelu syntyy?

Vierailija
5/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita joudut hakemaan?

Rajoja itseeni ja toisiin nähden. Jos jokin asia ottaa eikä anna mitään mitään fiksua takaisin jätän siihen. Palaan sitten astialle ehkä myöhemmin.

Itsesuojelua...

Energiankäytön ja tasapainon opettelua.

Oman terveen narsismini. Sen joudun hakemaan. Tunne- ja itsesäätelytaidot. Vuorovaikutustaidot.

Oman tapani olla ja elää ja kertoa jos ei jokin sovi.

Ap

Vierailija
6/6 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden ihmisen, jonka äiti on diagnosoitu narsisti. Tämä narsistin aikuinen lapsi puhuu jatkuvasti siitä, miten kaikki ihmiset valehtelevat koko ajan eikä keneenkään voi luottaa, ja että rehellisiä ihmisiä on vähemmän kuin yksi tuhannesta. Silti hän väittää itse luottavansa jokaiseen vastaantulevaan tuntemattomaan niin kauan kunnes tämä tekee yhden virheen, jonka jälkeen hän ei luota ko. henkilöön enää koskaan. Ajatteletko sinä näin tai osaatko selittää, mistä tuollainen ajattelu syntyy?

Ristiriidat ja mustavalkoajattelu olivat jotenkin tapetilla joskus nuorena. Prosessin luonne taitaa olla että kun ikää tulee mieli rauhoittuu eikä ole niin hukassa, alkaa elämässäkin olla sävyjä.

Se työ pitää tehdä itse ja jos ongelmat on kovin syvällä ei niitä kysymyksiä tai vastauksia ihan heti löydy.

Jotkut eivät edes halua käydä tiettyjä asioita läpi koska se totuus tuntuu niin kamalan pahalta.

Vaikka se kyllä puhdistaakin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi