Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa ihan vitusti päähän!! :((

Vierailija
17.06.2006 |

Viimeksi mieheni on ollut viime pe työporukan reissussa + ryyppäämässä. Mä olin viime la. Tänään tuttavapariskunta pyysi meitä katsomaan bändiä nyt illaksi, emme kuitenkaan saaneet lapsenvahtia. Muilta ystäviltäni tulee tekstareita minulle tyyliin tule tänne jne.!! Luulin, ettemme ole lähdössä kumpikaan, kunnes mies päätti että hän lähtee. Sanoin, että minä menen myös, mutta noup, mies lähtee koska " sanoi ensin" . Nyt tuolla suihkussa on ja kampaa tukkaa, tuttavapariskunta odottaa häntä jo kaupungissa. Mulla on ihan paska mieli, itkettikin kun tuntuu niin epäreilulta, mutta miehen mielestä mä olen vaan nipo ym. VITTU ETTÄ VITUTTAA!!

Jos niitä positiivisia puolia etsitään, niin eipähän ole huonoa oloa aamulla, ei mene rahaa, ja saan olla tuon pikkuisen kanssa kotona ilman että hän tarvii hoitajaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet nyt nukkumaan ja alat imuroimaan kasilta aamul ni johan on ukollas mukavaa!

Vierailija
2/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti menen!! Ongelma ei ole siinä, vaan... harvoin juuri tämän pariskunnan kanssa käydään missään, tänään on tietty bändi esiintymässä ja mun ystävät siellä myös.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, lyhyt nainen ja tumma...

ap

Vierailija
4/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yllättäen kutsun grillibileisiin 1päivän varoitusajalla, ja sinne oli kutsuttu paljon sellaisia ystäviä joiden kanssa hyvin harvoin pääsee yhtä aikaa minnekään.

Olin hyvin innoissani odottamassa iltaa, mutta lastenvahtia en ollut saanut. Kaikilla potentiaalisilla vaihtoehdoilla oli muuta menoa ja mies iltavuorossa!

Ystävät soittelivat, että milloin tulevat minut hakemaan ja minä hädissäni yritin etsiä hoitajaa...

Tuli siinä jo itku kurkkuun kun tuntui että TAAS kaikki menee mönkään enkä pääsekään minnekään (yleensä aina menot ovat kaatuneet johonkin pikkujuttuun niin, että olen jäänyt kotiin miettimään kuinka hauskaa muilla on, ja joo tiedä että on ihanaa olla myös kotona).

Mies sitten yllätti ja soitti, että oli anonut pääsevänsä hiukan aiemmin töistä niin, että ehdin moikkamaan ystäviäni :)

Vierailija
5/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit lapsen? Kenties liian aikaisin sait lapsen kun noin paljon viellä menojalkaa vipattaa!!

Vierailija
6/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ollaan tuttuja, olen muutellut vähän tarinaa, mm. kyse on sukulaisista jne. :D

ap

Vierailija
7/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jääny teini ikä elämättä vai missä mättää että pitää olla jatkuvasti jossain riennoissa???

Ei voi ymmärtää ei..

Vierailija
8/19 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään äitiä, joka EI kävisi koskaan viihteellä. Olen oikein hyvä äiti lapselleni, hoidan häntä kotona. Kyseessä on 1.5v lapsi. Käyn viihteellä n. kerran kuukaudessa.

Sinun mielestäsi mies saa kuitenkin käydä?!

ap

Vierailija
9/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta etkö kertonut että olitte viimeksi viime vkonloppuna viihteellä vai luinko väärin? Ja nyt itkeä pillit siellä kun toinen pääsee ja sinä et?

Ja olet AIKUINEN???

Vierailija
10/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla vähän vanhempi katkera mamma, joka ei pääse syystä tai toisesta koskaan tuulettumaan. Huhhuh. Ja öitä!!

ap

Vierailija
11/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestä kuulosti vain aika reippaalta tahdilta... tyyliin olin viime la ja voi v.... kun en tänään pääse. Musta kuulosti todella lapselliselta.

Vierailija
12/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Vierailija
13/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tee kenestäkään huonoa äitiä. täällä on aina jotkut valittamassa miksi lapsia sitten tehdään kerran haluaa pois hetkeksi AIKUISTEN seuraan ja mitä kaikkea ne keksii... ymmärrän ap murheen,mies oli pikkasen liian itsekäs,ja niitähän meillä kotiäideillä kotona on!mieti vain aamulla kuinka hyvä olo sinulla on ja kyllä varmasti sinäkin kohta pääset!

Vierailija
14/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että oikeen tippa linssissä kun ei pääse ja vasta ollut? Kuinka paljon sillon kiinnostaa perhe-elämä?

Vierailija
15/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on lapsiperheen elämää, ettei joka viikonloppu " pääse" liehumaan...

Vierailija
16/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollenkaan syytä miestäsi....

Vierailija
17/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ennen sitä sanoi et hän oli viihteellä viime la, mies pe...sit mies nyt ja ilm. ap? ja ens vL menee varmasti viihteelle!! :=)

Vierailija
18/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei enää edes hirveesti haaveilla yhdessä bailauksesta, kun ei koskaan ole hoitajaa. Lapsi nyt kaksi vee ja kerran on käyty yhdessä ja kerran erikseen, mutta viihdytään myös hyvin yhdessä kotona.

Vierailija
19/19 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoisesti ja manailevat jos eivät pääse lähtemään. Joku kirjoitti, että itku kurkussa etsi.....

Tai kun vanhemmat riitelevät kumpi _pääsee_ lähtemään ja kumpi _joutuu_ jäämään kotiin lasten kanssa. Isä on ollut perjantaina viihteellä, äiti lauantaina - sitten riidellään, kumpi oikein pääsee sunnuntaina kun lastenhoitajaa ei saa =(

Lapsiparat, mahtavat tuntea itsensä ylimääräiseksi riesaksi ja taakaksi - tekeepä hyvää itsetunnolle =( ja antaa vääristyneen kuvan perhe-elämästä.

Kuten joku jo kysyikin: miksi ihmeessä teette lapsia jos ette ole vielä valmiita perhe-elämään?