Olen tavannut ns. täydellisen ihmisen. Mitä vikaa hänessä voi olla?
Yleensähän aina ihmisistä huomaa aika nopeasti taipuvuudet esim valehteluun, itsekkyyteen yms mutta tässä työkaverissa näitä ei ole näkynyt. Tyyppi on siis:
Vähän alle 40v mies
Näyttää nuoremmalta, on komea ja pitää itsestään huolta
Tyylikkäät vaatteet
Humaani ja sivistynyt, lukee ja kuluttaa kulttuuria
Hyvä huumorintaju
On toiminut esim rauhanturvaajana
Tulee toimeen lasten ja eläinten kanssa, ei omista kumpiakaan
Käyttäytyy ihanasti vaimoaan kohtaan, olen muutaman kerran nähnyt yhdessä ja rakkaus on vaan niin käsinkosketeltavaa
Mukava kaikille, ottaa vastuuta ja huolehtii muista
Auttakaas nyt keksimään jotain negatiivista! Vaikuttaa tosiaan niin jotenkin "täydelliseltä" ihmiseltä, mutta kaikidsahan nyt joku vika olla pitää. Luotan av:n negatiivisuuteen. Kai te nyt jotain saatte revittyä?
Kommentit (14)
Ei välttämättä isoa vikaa ole. Kaikki tekee vääriä juttuja välillä mutta ihmisiä on erilaisia.
2-3 kuukauden päästä tiedät itse mikä.
Turhaa spekulaatiota ja draaman etsintää nyt.
Pelaa iltaisin CS:ää ja juo Pepsi maxia.
Arvostin aiemmin rauhanturvaajia, mutta heidän saamansa rikossyytteet kauhistuttivat.
Miehet eivät pärjää ilman naisseuraa, joten turhan moni heistä ahdisteli suojeltavia naisia ja lapsia.
Kukaan ei ole täydellinen. Olet nähnyt hänestä vain pienen osan etkä voi tietää kaikkea.
On luultavasti joku ex-moottorisahamurhaaja, jolla on nyt kova tarve todistella muuttuneensa.
Lapsia ei kyllä voikaan 'omistaa'....
Ethän sä voi arvioida ihmistä pelkän pinnallisen työpaikkaolemisen mukaan.
Eli vaikuttaa täydelliseltä, mutta kun kukaan tässä maailmassa sitä ei ole, niin ei tämäkään. Mutta miksi sinun pitäisi hakemalla hakea virhettä?
Nauti hänen työyhteisöä rikastuttavasta olemuksestaan ja jätä moinen miettiminen pois.
Jos vaikka sperma on niin huonolaatuista, ettei lapsia ole sen takia?
Tuo "ottaa vastuuta ja huolehtii muista" vaikuttaa epäilyttävältä. Ettei sieltä kriisitilanteen koittaessa sukeutuisi kunnon marttyyri... minä olen kaiken tehnyt jne.
Rauhanturvaajissa on kaikenlaista elämänsä pakoilijaa, joten sitä en lähtökohtaisesti pitäisi yksiselitteisen positiivisena asiana.
Minäkin tunnen melkein täydellisen miehen. Jos ei olisi yhtä ongelmaa luonteessa, olisi täydellinen.
Jokaisessa on jokin vika, eikä se aina näy päälle päin, tai haittaa elämää mitenkään. Ilman vikaa olisi jo epäinhimillinen.
Bi?