Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinullakin tapana "hamstrata" suihkugeelejä?

Vierailija
14.12.2019 |

On monta purkkia avattuna samaan aikaan ja niitä vaan kertyy ja kertyy kun mitään ei oikeastaan käytetä loppuun. Mulla on myös sama homma juuston ja leviterasioiden kanssa. :))) Jääkaappi täynnä jämiä.
Saatte haukkua jos siltä tuntuu. Tuskin se lopettaa tätä typerää tapaani kuitenkaan. Yrittänyt olen kyllä. :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina yhden kerrallaan loppuun. huolehdin myös siitä, etten osta tuotteita niin paljoa että ehtisivät pilaantumaan.

Vierailija
2/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana tuo ei ole enää soveliasta. Yritä skarpata hiukan enemmän vielä. Pyydä ihmisiltä vinkkejä, mikä auttaisi ongelmassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän aina yhden kerrallaan loppuun. huolehdin myös siitä, etten osta tuotteita niin paljoa että ehtisivät pilaantumaan.

Jos suihku-/käsisaippua ehtii pilaantua ennen käyttöä, löytyy syy itse käyttäjästä. Täysin mahdotonta, jos oikeasti peseytyy päivittäin.

Vierailija
4/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harvakseltaan, ja saan lahjaksi aina enemmän. Toisin sanoen niitä tuppaa kertymään. 

Vierailija
5/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat tuotteita, vaikka tiedät ettet tarvitse niitä?

Vierailija
6/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suihku-/käsisaippua ehtii pilaantua ennen käyttöä, löytyy syy itse käyttäjästä. Täysin mahdotonta, jos oikeasti peseytyy päivittäin.

Itse peseydyn muutaman päivän välein. Jos kahmalokaupalla ostaisin, niin varmasti ehtisivät pilaantua. jotain rajaa siinä ostamisen määrässäkin kannattaa harjoittaa.

Vierailija
7/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat tuotteita, vaikka tiedät ettet tarvitse niitä?

Koska tämä taitaa olla pikkasen pakonomaista touhua.

Vierailija
8/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on. Säästelen muuten mm. kahviloissa, vaatteissa, kosmetiikassa enkä käy ulkomaillakaan, mutta minulle suihku on sellainen edullinen luksus johon haluan panostaa. Nyt olen alkanut suosia pakkauksettomia Lushin suihkusaippuoita ja shampoita ja jos ostan muovipullollisia, niin kierrätän ne. En hamstraa kaappeja täyteen vaan mulla on aina max. 4 pulloa kaapissa enkä avaa niitä ennen kuin edellinen on käytetty loppuun.

Vierailija
9/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suihkugeelin loput pumppupulloon vessaan ja käytä käsien pesemiseen. Jämät saippuat saa kulutetuksi pois.

Vierailija
10/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta lankoja on.

Vierailija
11/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisittepä vaan mitä ja miten paljon kaikkea hygieniatuotteita mulla on. En kehtaa edes kertoa.

Vierailija
12/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutossa huomasin, että meillä oli kuusi hammastahnaa ja viisi käsisaippuaa. Edellisessä kodissa oli kaksi vessaa niin siellä oli käsisaippua ja niille varat. Mulla on paha tapa ostaa aina jemmaan jotain, enemmin käyttäisi loppuun ja olisi vaikka hetken ilman kuin ostaa kaappiin lojumaan. Nyt olen tsempannut ja ottanut kaikki melkein loppumassa olevat tuotteet esille ja ekaksi käyttöön.

Vierailija
13/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuosiin ollut muita hygieniakemikaaleja kuin hammastahna ja palasaippua.

M 45

Vierailija
14/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mussa on hamsterin vikaa kyllä. Hajustamattoman suihkugeelin lisäksi hajustettuja löytyy 2-4 pulloa eri tuoksuisia. Tykkään vaihdella tuoksua aina fiiliksen mukaan. Saan mä ne tosin ihan hyvin loppuun käytettyä ennen kuin pilalle menevät. Eli en kuitenkaan juuri osta yli tarpeen. Mulla on kyllä mies auttamassa niiden kuluttamisessa. Hän vaikuttaa olevan hyvin kaikkiruokainen pesuaineidensa suhteen. 😂😂

Vierailija
15/19 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutossa huomasin, että meillä oli kuusi hammastahnaa ja viisi käsisaippuaa. Edellisessä kodissa oli kaksi vessaa niin siellä oli käsisaippua ja niille varat. Mulla on paha tapa ostaa aina jemmaan jotain, enemmin käyttäisi loppuun ja olisi vaikka hetken ilman kuin ostaa kaappiin lojumaan. Nyt olen tsempannut ja ottanut kaikki melkein loppumassa olevat tuotteet esille ja ekaksi käyttöön.

No eikö nyt kuiteskin ole parempi, että käsisaippuaa on jemmassa pari purkkia kuin olla ilman saippuaa kun se pääsee loppumaan... Jotain rajaa minimalismillekin.

Vierailija
16/19 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi lohduttaa hamstereita, mutta tunnen naisen, jolla on muutama hammastahna, kymmenkunta suihkugeeliä ja yli 20 deodoranttia. Hän ei mielestään hamstraa.

Vierailija
17/19 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

18/19 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mummolla on varmaan 50 purkkia suihkugeeli odottamassa käyttöön ottoa

Vierailija
19/19 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö monikin vielä kertakäyttöisiä pikkupulloja? Minä ostan käsisaippuan ja suihkusaippuan kanisterissa ja täytän pumppupullot tarpeen mukaan. No meitä on kyllä neljä käyttämässä, ehkä yksin eläessä kanisterin sisältö voisi vanhentua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi