Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suoraanpuhuja, kertokaa ongelmanne, vastaan miten asian hoidatte

suoraanpuhuja
14.12.2019 |

Olen suoraanpuhuja, kertokaa ongelmanne, vastaan miten asian hoidatte ja ratkaisette

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni jutteli minulle ennen rennosti, mutta nykyään hän välttelee minua. Välimme ovat muuttuneet virallisiksi ja etäisiksi. Olen itse ollut poissaoleva ja väsynyt, joten vika on varmaan minussa. Onko mitään tehtävissä?

Vierailija
22/29 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut sinuun suoraanpuhuja. Oletan että olet nainen. Olen 38 v nätti ja ihana nainen. Olisitko kiinnostunut minusta teoriassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan työpaikkani kahta naista jotka vetävät omaa showta, puhuvat kovalla äänellä kertovat miten erinomaisia ovat. Haluaisin enemmän keskittyä työntekoon, enkä heidän kuunteluun. Aiheuttaa suurta vi**tusta, stressiä ja aggressiot nousee pintaan. Työpaikan vaihtokaan tuskin auttaa sillä monessa paikassa on näitä samanlaisia.

Vierailija
24/29 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni jutteli minulle ennen rennosti, mutta nykyään hän välttelee minua. Välimme ovat muuttuneet virallisiksi ja etäisiksi. Olen itse ollut poissaoleva ja väsynyt, joten vika on varmaan minussa. Onko mitään tehtävissä?

Voi olla että hän pelkää tunteitaan ja puolustautuu ottamalla etäisyyttä sinuun. Jos hän onkin varattu? Pyydä häntä treffeille niin asia selviää. Vika ei ole sinussa. Parempi kuitenkin on että teet peliliikkeen, koska muuten asia jää vaivaamaan sinua. Rohkeutta.

ja jos vastaus on ei niin jatka eteenpäin, kyllä niitä kaloja meressä riittää.

Vierailija
25/29 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut sinuun suoraanpuhuja. Oletan että olet nainen. Olen 38 v nätti ja ihana nainen. Olisitko kiinnostunut minusta teoriassa?

Kiitos, tämä ilostutti minua. Teoriassa kyllä on mahdollista kokea ihastumista myös samaan sukupuoleen varsinkin jos ihailee jotain henkilöä. 

Vierailija
26/29 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan työpaikkani kahta naista jotka vetävät omaa showta, puhuvat kovalla äänellä kertovat miten erinomaisia ovat. Haluaisin enemmän keskittyä työntekoon, enkä heidän kuunteluun. Aiheuttaa suurta vi**tusta, stressiä ja aggressiot nousee pintaan. Työpaikan vaihtokaan tuskin auttaa sillä monessa paikassa on näitä samanlaisia.

Heillä on todennäköisesti ammatillisesti huono itsetunto ja ovat toisensa löytäneet ja hakevat tukea toisistaan. Kuulut erileiriin, joten sinun tulisi hakeutua pois heidän läheltään. Onnistuuko työaseman sijainnin vaihto johonkin toiseen huoneeseen? Todella ahdistava tilanne, ymmärrän kyllä. 

Näitä tosiaan on joka työpaikassa, mutta useimmissa paikoissa on vaihtoehtona tehdä töitä eri työpisteessä jossa pääsee näistä häiriköistä eroon. 

Vierailija
27/29 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen työttömyysetuudella, mutta rahat ei siltikään riitä. Jätänkö opinnot kesken ja etsin töitä vai mitä teen? Opintojen lisäksi ei ole mahdollista tehdä töitä niin että pärjäisin. Työn saamiseksi minulla olisi oltava auto joka veisi taas enemmän kuluja. Ja minun olisi tehtävä taas enemmän töitä. Ja jos tienaan enemmän niin se vaikuttaa sitten tukiinikin...

Sinulla on mahdollista saada apua sosiaalitoimesta esim bussikorttia varten tai jotain muuta joka edistää opiskelua/työllistymistä. Pankista saa myös opintolainaa jolla rahoitat opiskelusi. Suosittelen vahvasti opiskelemaan ammatin, jonka turvin pääset käsiksi työelämään. Olet haastavassa elämänvaiheessa, mutta muutaman vuoden päästä tilanne on jo toinen. Harkitse muuttoa soluasuntoon, niin rahoja säästyy. Muista että kaikki on vain väliaikaista. 

Lisäksi, kun valmistut, harkitse muuttoa jotta et tarvitsisi autoa. Riippuu tietysti siitä että asutko yksin, jolloin sinun ei tarvitse ajatella kuin itseäsi.

Tsemppiä, kyllä näistä selviää. Onnea opiskeluihin.

Vierailija
28/29 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu ja filmaattinen nainen, karismaa löytyy, kuten ikääkin. Silti en löydä sopivaa miestä kumppanikseni.

Olen kokeillut kepillä jäätä kaikissa mahdollisissa paikoissa. En halua viettää vanhuutta yksin. Miksi näin ja onko joku juttu, mitä vielä voisin tehdä asian hyväksi? Mitä ehdotat? P.s. älä ehdota lemmikkiä tai dildoa, ne on kokeiltu myös.

Kitoos.

Vierailija
29/29 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu ja filmaattinen nainen, karismaa löytyy, kuten ikääkin. Silti en löydä sopivaa miestä kumppanikseni.

Olen kokeillut kepillä jäätä kaikissa mahdollisissa paikoissa. En halua viettää vanhuutta yksin. Miksi näin ja onko joku juttu, mitä vielä voisin tehdä asian hyväksi? Mitä ehdotat? P.s. älä ehdota lemmikkiä tai dildoa, ne on kokeiltu myös.

Kitoos.

Oletko kiinnostunut aloittamaan uuden harrastuksen? Esim sellaisen jota tehdään yhdessä, kuten vaeltaminen, laskettelu, hiihtäminen, pienoismallien rakentaminen, shakki tms. Näissä harrastuksissa on yleensä jotain kokoontumisia kuten "kuutamohiihto" tms. Mene näihin mukaan, niin tutustut samanhenkisiin ihmisiin ja helppoa aloittaa keskustelu kun sama mielenkiinto. Jotkut harrastelijat kokoontuvat jopa ympärimaailmaa johonkin tapahtumaan (shakki) jonne voi mennä mukaan vaikkei itse osaisikaan pelata shakkia kummoisesti. Myös musiikin harrastajat kokoontuvat, jonkin musiikin tai bändin ympärillä on faniryhmiä jotka kokoontuvat kuten myös kirjaharrastajat keskustelemaan jostain kirjasta. Näitä löytyy esim facebookista. 

Lisäksi suosittelen samaa kuin edellisessä vastauksessa: kerro tutuille että haku päällä, he varmasti auttavat mieluusti ja kertovat jos tulee joku heidän tuttu mieleen. 

tsemppiä ja verkot vesille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän