IS: Pekka Haavisto lähetti hallituskumppaneille salaisen ohjeistuksen al-Hol-kysymyksiin vastaamisesta
Salailun lisäksi Haavisto on nyt katsonut asiakseen ohjeistaa muita miten palautuksiin pitää vastata. Oikea ajatusten Tonava. Näitä on vasemmistolta aiemmin esitetty - salailtuna ... Ja Haaviston töpeksintä jatkuu ...
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
H-Pekka kertoi h-moilasnaisille mitä mieltä me tästä asiasta ollaan.
Pekka taitaa olla tällä hetkellä Vihreiden tosiasiallinen johtaja? Ohisalo on vain muodollisesti.
Oikeudentajua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavistoltakin voisi hyväksyä erilaisia mielipiteitä mutta nyt hän ihan tasan tarkkaan omalla toimillaan pilaa koko asian.
Kaiholla muistelen aikaa jolloin vihreissä oli vielä järki- ja reaalipoliitikkoja johdossa - saunatonttu mutta talousosaaja Soininvaara, tekniikantohtori Paloheimo, Könkkölä, Sauri. Sitten alkoi alamäki ja nyt on pohjanoteerauksena Haavisto.
Ohisalo - miten pitkään vielä odotat "Haaviston ihmettä", kyllä se on nähty.
Komppaan sinua. Ikä on ilmeisesti tehnyt minulle tehtävänsä mutta kaipaan noita aitoja vihreitä.
Usein ihmettelen, miksi minä koulutettu, sivistynyt, luonnon- ja eläintenystävä, kierrätykseen perehtynyt, luomutuotteita suosiva ihminen, en missään nimessä voi äänestää Vihreitä, vaikka se kaiken järjen mukaan olisi minun puolueeni. Suvaitsen erilaisia ihmisiä ja autan mielelläni heikompia, mutta oikeudentajuuni ei mahdu nämä röyhkeät, toisten kustannuksella elävät maahan tun keu tu jat, joiden invaasin EU-eliitti on järjestänyt, jotta palkkoja pystytään polkemaan.
Sama täällä. Äänestän persuja kaikkien kavereideni kauhuksi. Mutta olenkin aito luonnon ystävä. Toisaalta kaipaisin myös vähän inhimillisempää suhtautumista omiin köyhiimme, duunareihimme ja vanhuksiimme. Mutta niin kauan kun näitä naisten-, lasten- ja vanhustenr*iskaajia roudataan maahamme, se on vaan persut.
Vierailija kirjoitti:
Oikeudentajua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavistoltakin voisi hyväksyä erilaisia mielipiteitä mutta nyt hän ihan tasan tarkkaan omalla toimillaan pilaa koko asian.
Kaiholla muistelen aikaa jolloin vihreissä oli vielä järki- ja reaalipoliitikkoja johdossa - saunatonttu mutta talousosaaja Soininvaara, tekniikantohtori Paloheimo, Könkkölä, Sauri. Sitten alkoi alamäki ja nyt on pohjanoteerauksena Haavisto.
Komppaan sinua. Ikä on ilmeisesti tehnyt minulle tehtävänsä mutta kaipaan noita aitoja vihreitä.
Usein ihmettelen, miksi minä koulutettu, sivistynyt, luonnon- ja eläintenystävä, kierrätykseen perehtynyt, luomutuotteita suosiva ihminen, en missään nimessä voi äänestää Vihreitä, vaikka se kaiken järjen mukaan olisi minun puolueeni. Suvaitsen erilaisia ihmisiä ja autan mielelläni heikompia, mutta oikeudentajuuni ei mahdu nämä röyhkeät, toisten kustannuksella elävät maahan tun keu tu jat, joiden invaasin EU-eliitti on järjestänyt, jotta palkkoja pystytään polkemaan.
Sama täällä. Äänestän persuja kaikkien kavereideni kauhuksi. Mutta olenkin aito luonnon ystävä. Toisaalta kaipaisin myös vähän inhimillisempää suhtautumista omiin köyhiimme, duunareihimme ja vanhuksiimme. Mutta niin kauan kun näitä naisten-, lasten- ja vanhustenr*iskaajia roudataan maahamme, se on vaan persut.
Minä taas en äänestä persuja koska en löydä yhtäkään asiaa missä persut olisi parannus edes vihreisiin verrattuna. Molemmat on täysin sokeita muille kuin omalle pikku kuplalleen. Molemmat käy jokseenkin lapsellista ja sitäkin agressiivisempaa ja sitkeämpää jankutuskampanjaa jossa on "dehumanisoitu vihollinen" eli se poliittisen dipolin vastanapa.
Molemmat on tästä syystä jokseenkin vastenmielisiä äänestyskohteita ihmiselle joka ajattelee eikä vaan hae jotain ideologiaa tai gurua jota seurata ilman omaa ajatustyötä.
Se siitä Marinin jämäkkyydestä. Haavisto johtaa hallitusta ja antaa muille sanat suuhun, vaikka väitetään naisten olevan sanavalmiimpia kuin miehet. Tai ehkä juuri sen vuoksi, jotta miettivät ensin mitä sanovat eivätkä vain sano totuutta.
Ja-ha jostain ei mode tykkää, kun ei meinaa mennä läpi.
Minä näen maailman jakautuneen kahtia, en enää oikeisto-vasemmisto akselille vaan isän maallisiin ja globalisteihin. Ja olen puoleni valinnut.
Tiedoksi näille tutkijoille, jotka tuhlaavat aikaa ja rahaa (veronmaksajien) miettimällä sitä, miksi suomalaiset äänestävät PS:ää. Ei kysymys ole yksittäisistä detaljeista puolueen ohjelmassa, vaan yksinkertaisesti siitä, että emme halua tänne m a m u ja eläteiksi ja turvallisuuttamme heikentämään.
Lisäksi näen, että EU-politiikka, (jota myös invaasi on), eriarvoistaa kansaa. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Tajuamme, että tietty kansanosa hyötyy tulijoista, eikä haitat juurikaan kohdistu heidän ylelliseen arkeensa. Ja jotkut puolueet olettavat saavansa uusia äänestäjiä, häviävän kannatuksensa tueksi. Mutta tavallisen veronmaksajan arkeen he ovat haittatekijä. Talous pyörii välillä heikommin ja välillä vahvemmin, näin on ollut aina ja tulee olemaan.
ifpigd kirjoitti:
Ja-ha jostain ei mode tykkää, kun ei meinaa mennä läpi.
Minä näen maailman jakautuneen kahtia, en enää oikeisto-vasemmisto akselille vaan isän maallisiin ja globalisteihin. Ja olen puoleni valinnut.
Tiedoksi näille tutkijoille, jotka tuhlaavat aikaa ja rahaa (veronmaksajien) miettimällä sitä, miksi suomalaiset äänestävät PS:ää. Ei kysymys ole yksittäisistä detaljeista puolueen ohjelmassa, vaan yksinkertaisesti siitä, että emme halua tänne m a m u ja eläteiksi ja turvallisuuttamme heikentämään.
Lisäksi näen, että EU-politiikka, (jota myös invaasi on), eriarvoistaa kansaa. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Tajuamme, että tietty kansanosa hyötyy tulijoista, eikä haitat juurikaan kohdistu heidän ylelliseen arkeensa. Ja jotkut puolueet olettavat saavansa uusia äänestäjiä, häviävän kannatuksensa tueksi. Mutta tavallisen veronmaksajan arkeen he ovat haittatekijä. Talous pyörii välillä heikommin ja välillä vahvemmin, näin on ollut aina ja tulee olemaan.
Sääli vaan että nää isä mmaa llisuudesta sönköttävät on joko tarkoituksella tai silkkaa ylimielistä tyhmyyttään lähinnä venäjän asialla joten ei kiitos.
jaha, ketju meni persumainokseksi, voidaan poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekkahan on jo mennyt mies.
Mutta miten käy nukkehallituksen?
Onko siellä salailtu asioita samalla lailla ja toimittu salaa, ilman asiallisia päätöksiä?
Ensi viikolla ei ratkea ainoastaan Pekan, vaan koko hallituksen, kohtalo.
Nyt jos koskaan kannattaisi jonkun kepun loikata persuksi tai vaikka kristityksi, jos siltä tuntuu.
Jos kepu osoittaa selkärankaa ja kaataa välikysymyksessä hallituksen niin uusissa vaaleissa niiden kannatus nousee niin paljon, että ne voivat muodostaa kokoomuksen, kristittyjen ja persujen kanssa asiapohjalla toimivan enemmistöhallituksen tähän maahan.
Vihervassarien touhut on jo nähty.
Rinne kaatui valehteluun. Haavisto on syyllistynyt moninkertaiseen valehteluun, sooloiluun ohi hallituksen ja presidentin sekä virkamiehen laittomuuksiin pakottamiseen. Jos keskusta on yhtään johdonmukainen niin se äänestää välikysymysäänestyksessä epäluottamuksen puolesta mikäli Haavisto ja Ohisalo eivät reagoi ja ilmoita Pekan lähdöstä.
Vierailija kirjoitti:
jaha, ketju meni persumainokseksi, voidaan poistaa.
Hallitus mainostaa persuja niin kovaa tahtia kuin pystyy.
Alan todella olla huolissani pekasta. Ei se minun mielestäni tosiaankaan ole aina ollut tällainen? Onko sillä jotain alkavia mt-ongelmia vai olenko vaan ollut niin sokea ja se on ollut aina tämmöinen?
Vierailija kirjoitti:
Alan todella olla huolissani pekasta. Ei se minun mielestäni tosiaankaan ole aina ollut tällainen? Onko sillä jotain alkavia mt-ongelmia vai olenko vaan ollut niin sokea ja se on ollut aina tämmöinen?
Minäkin olen pitänyt häntä tolkun vihreänä, olisin jopa äänestänyt häntä seuraavaksi pressaksi, vaikka en vihreitä muuten äänestä, mutta nyt meni mielipide hänestä täysin uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hinku Haavistolla on saada ne hirviöt Suomeen?
Jos olisin valvova viranomainen niin tutkisin tarkkaan Pexun rahaliikenteen. Ettei vaan olisi saanut joltain suunnalta hämäriä maksuja, toimeksiannon lisäksi... Ei tuota intoa muuten selitä edes vihersokeus.
Se on henkilö joka on aina suhtautunut tehtäviinsä erittäin intohimoisesti.
Kuka on antanut hänelle tehtäväksi haalia terot Suomeen?
Ulkoministerin vastuulla on ratkaista tuo asia, ainakin päävastuu on ulkoministerillä. Ei Haavisto voi myöskään olla tekemättä mitään.
Niinpä. Pitäisi olla Haaviston vastuulla, ei VIRKAMIEHEN.
Myös Niinistön itsensä pitäisi osallistua päätösten tekoon mutta eipä tunnu kiinnostavan....
Diktaattori ainesta, tämä Pekka. Hyllyttää virkamiehen, kun tämä ei suostu tekemään virkarikosta, laittaa hallituskumppaneille sanat suuhun. Huh huh, ei jatkoon!
Oikeudentajua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit myös minun ajatuksia.
Al-holin suomalaislapset, joo. Mitähän suomalaista Lähi-Idässä Isis-yhteisöön syntyneissä lapsissa mahtaa olla? Muuta kuin Suomen kansalaisuus automaationa Suomen kansalaisuuden omaavan vanhemman kautta? Kun kerran eroavaisuuden vuoksi puhutaan suomenruotsalaisistakin, niin eiköhän kansalaisuuden saaneista mamuista ym. ulkomaiset sukujuuret omaavista tulisi puhua samaan tapaan eikä höpistä tarkoutushakuisesti ympäripyöreästi suomalaisista? Kun kyse vieläpä on isis-suomalaisista, joilla ei ole mitään kosketuspintaa suomalaisuuteen eikä kaiken järjen mukaan pidäkään olla—ellei nyt sitten joku keksi Isisin olevan kovastikin suomalaisuutta edustava terroristijärjestö. Näkisin selvänä perusteena kysyä Suomen valtiojohdon ja median edustajien täyspäisyyden perään, kun suomalaisuudesta puhutaan kansalaisille noinkin laveasti. Selväähän kai kuitenkin on, että suomalaisten auttamisesta aikanaan päätettäessä on ajateltu, että suomalaiset ovat jotakin muuta kuin pelkästään Suomen kansalaisuuden omaavia henkilöitä—saati että kyse on Lähi-Idän terroristeista. Suomalaisuus" ja Suomen kansalaisuus—josta ulkoministeri Haavistokin puhuu—on golobalisaatiota palveleva perversio suomalaisuudesta ja Suomen kansalaisuudesta. Termin vääristelyä lain puitteissakin.