En ikinä enää ole alasti miehen edessä.
En omani enkä kenenkään toisenkaan.
Seksielämäni loppui n.5v sitten, koska mieheni haluton ja kenenkään muun kanssa en kehtaisi olla eikä siihen tässä arkisessa elämässäni tule koskaan edes mahdollisuutta.
Että näin se elämä meni, 16v ikäisestä saman miehen kanssa, 2 lasta aikuiseksi saaneena, vatsamakkaralla ja riippurinnoilla kohti vanhuuutta, ikää nyt 43v.
Ai kuinka niin surullinen? Tai katkera?
Nauttikaahan siskot naimisesta minunkin puolestani!
Kommentit (29)
Mikä estää poistamasta vatsamakkaraa ja laittamasta rintojen ripustuksia uusiksi?
No helkkari tee asialle jotain ja lakkaa leikkimästä marttyyria
Uus maha, uudet tissit ja uus ukko!
Samat fiilikset, kun koetin tanssia naisen kanssa ja se sitten sanoi etten osaa tanssia. En koskaan tanssi enää! M25
Sanot ukolle et tänään saan miestä, olit sitten paikalla tai et.
Ja sit sen mukaan miten ukko käyttäytyy niin jatkot.
Lähes kaikilla synnyttäneillä naisilla on riippurinnat. Vatsamakkarat voi treenata pois, jos ne itseä häiritsee. 5v on aika pitkä aika olla ilman seksiä ja suhteessa. Onko miehelläsi jokin sairaus? Älä nyt kumminkaan masennu. Naiseutesi ei ole riipuvainen miehesi haluista. Itse olen samaa ikäluokkaa. Vartaloni kanssa sinut. En ole alasti kenen tahansa edessä. Odotan, että minua arvostetaan ihmisenä. Ei vartalona tai seksin takia.
Entä sitten? Luuletko olevasi lumihiutale tässä asiassa?
Hyi vittu. Tuollainen itsesäälissä piehtarointi oksettaa enemmän kuin vatsamakkarat.
Ukkosi on varmaan mieletön adonis itse.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla synnyttäneillä naisilla on riippurinnat. Vatsamakkarat voi treenata pois, jos ne itseä häiritsee. 5v on aika pitkä aika olla ilman seksiä ja suhteessa. Onko miehelläsi jokin sairaus? Älä nyt kumminkaan masennu. Naiseutesi ei ole riipuvainen miehesi haluista. Itse olen samaa ikäluokkaa. Vartaloni kanssa sinut. En ole alasti kenen tahansa edessä. Odotan, että minua arvostetaan ihmisenä. Ei vartalona tai seksin takia.
No ei todella ole kaikilla riipparit. Voin laittaa vaikka kuvan omistani. T. 3 synnyttänyt
Missä on terve itserakkaus ap? Hus pois sieltä itsesäälistä ja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Uus maha, uudet tissit ja uus ukko!
Ulkomaisiin puoskareihin en luota, ja suomalaisiin ei ole varaa. Kunnallisella kosmeettisisa korjailuja ei tehdaä
Vierailija kirjoitti:
Ukkosi on varmaan mieletön adonis itse.
Ehkä paremminkin atlantis.
Vierailija kirjoitti:
Eikun vaan arkku joululahjaksi?
Ukolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todella ole kaikilla riipparit. Voin laittaa vaikka kuvan omistani. T. 3 synnyttänyt
Laita toki.
Voivoi. Itte oon 41 eikä ajatukset enää enempää kaukana vois olla. Tee ny jotain ennenkuin on myöhäistä!
Muuten aika sama, mutta olen eronnut, eivätkä miehet kiinnostu. Noin 2000 vuorokautta mennyt ilman seksiä. Läheisyydestä (halailu yms kuhertelu) aikalailla yli 10vuotta. Sitä tahtoisin kovin. Että saisin tuntea olevani rakastettu.
Kunnioitan päätöstäsi.