Mies jakelee samat kehut jokaiselle mahdolliselle naiselle
Olemme tapailleet hetken, alkuun mies vaikutti ihanalta ja hyväkäytöksiseltä, suorastaan herrasmieheltä. Nyt pikku hiljaa on alkanut tulla esiin sellainen ikävä piirre miehessä; hän jakelee etenkin somessa samat kehut muille naisille kuin minulle. Kehuu kaikkia upeiksi ja kauniiksi samaan tyyliin kuin minua. Jakelee sydämiä ja pusuja muille naisille.
Sanoin hänelle että tuo tuntuu minusta epämiellyttävältä mutta hän vain perustelee sen sillä että "on vain sellainen ja se kuuluu hänen tyyliinsä puhua vaikkapa kaverinaisille". Ei ymmärrä yhtään, miksi se tuntuu minusta kurjalta. Toinen ikävä asia mikä tuli juuri esille, on se, että hän seuraa Instagramissa isop*rseisiä, muodokkaita naisia ja tykkäilee kyseisten naisten kuvista jatkuvasti. Minä olen hoikka, pienirintainen nainen ja olen myös sairastanut syömishäiriön, mistä hän on hyvin tietoinen. Syömishäiriö luonnollisestikin on vaikuttanut itsetuntooni, nuorempana ennen sairastumista olin epävarma hoikasta kropastani kun tuntui että miehille (tai pojille) tärkeintä on vain rintojen koko. Hän tietää myös tästä, olemme avoimesti keskustelleet asiasta. Kierointa tässä kaikessa on kai se, että ihan tapailun alkuvaiheessa onnittelin erästä muusikkoa hänen syntymäpäivänään ja annoin hänelle siinä ohessa kehun "sinä ihana" tai jotain sinne päin. Mies suuttui tuosta ja sanoi että tein törkeästi häntä kohtaan. Tekopyhää mielestäni.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Se mies hämää kaveriaankin. On taitava manipuloija. Jos se mies olisi kypsä aikuinen, ei laittaisi kaveriaan asialle.
Oli kyllä kieltämättä mauton veto mennä itkemään kaverilleen parisuhteen sisäisistä asioista ja pistää vielä kaveri puolustamaan. Ties mitä selitellyt kaverilleen, luultavasti onnistunut puhumaan niin, että minä vaikutan yliherkältä itkupilliltä ja sitten vielä yritän estää häntä olemasta oma itsensä kun vain ilmaisen, että toimintansa loukkaa minua. Ap
Se mies hämää kaveriaankin. On taitava manipuloija. Jos se mies olisi kypsä aikuinen, ei laittaisi kaveriaan asialle.