Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jakelee samat kehut jokaiselle mahdolliselle naiselle

Vierailija
14.12.2019 |

Olemme tapailleet hetken, alkuun mies vaikutti ihanalta ja hyväkäytöksiseltä, suorastaan herrasmieheltä. Nyt pikku hiljaa on alkanut tulla esiin sellainen ikävä piirre miehessä; hän jakelee etenkin somessa samat kehut muille naisille kuin minulle. Kehuu kaikkia upeiksi ja kauniiksi samaan tyyliin kuin minua. Jakelee sydämiä ja pusuja muille naisille.

Sanoin hänelle että tuo tuntuu minusta epämiellyttävältä mutta hän vain perustelee sen sillä että "on vain sellainen ja se kuuluu hänen tyyliinsä puhua vaikkapa kaverinaisille". Ei ymmärrä yhtään, miksi se tuntuu minusta kurjalta. Toinen ikävä asia mikä tuli juuri esille, on se, että hän seuraa Instagramissa isop*rseisiä, muodokkaita naisia ja tykkäilee kyseisten naisten kuvista jatkuvasti. Minä olen hoikka, pienirintainen nainen ja olen myös sairastanut syömishäiriön, mistä hän on hyvin tietoinen. Syömishäiriö luonnollisestikin on vaikuttanut itsetuntooni, nuorempana ennen sairastumista olin epävarma hoikasta kropastani kun tuntui että miehille (tai pojille) tärkeintä on vain rintojen koko. Hän tietää myös tästä, olemme avoimesti keskustelleet asiasta. Kierointa tässä kaikessa on kai se, että ihan tapailun alkuvaiheessa onnittelin erästä muusikkoa hänen syntymäpäivänään ja annoin hänelle siinä ohessa kehun "sinä ihana" tai jotain sinne päin. Mies suuttui tuosta ja sanoi että tein törkeästi häntä kohtaan. Tekopyhää mielestäni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis tollasen kanssa. Kyllä mun pitää olla yksi ja ainoa.

Vierailija
2/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Teille on eri säännöt ihan selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Teille on eri säännöt ihan selvästi.

Siltä se kyllä vaikuttaa. En pidä tuosta että mies jakelee samat kehut kaikille muillekin naisille, mutta voisin ehkä jotenkin yrittää edes ymmärtää, jos samat säännöt koskisivat minuakin eli saisin itsekin kehua muita. Toisaalta en koskaan ole ollut sitä tyyppiä joka suhteessa kehuu jatkuvasti muita. Ap

Vierailija
4/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy häneltä, oletko sinäkin kaverinainen ja miten hän tuo sen esille, jos olet mielestäsi muutakin. Ja jos kehut muille "eivät merkitse mitään", mistä sinä tiedät mikä merkitsee teidän välisessä kommunikaatiossa. 

Vierailija
5/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen mies sovi parisuhteeseen, Hän ajattelee ainoastaan itseään. 

Vierailija
6/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet pakkomielteisen omistushaluinen. Miehesi taas ei tuohon muottiin kertakaikkiaan sovi. Joten ette sovi yhteen - erotkaa.

Vierailija
7/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy häneltä, oletko sinäkin kaverinainen ja miten hän tuo sen esille, jos olet mielestäsi muutakin. Ja jos kehut muille "eivät merkitse mitään", mistä sinä tiedät mikä merkitsee teidän välisessä kommunikaatiossa. 

Tuo juuri, että tulee sellainen olo etten ole mitenkään erityinen tai muista poikkeava. Tuntuu kuin olisin vain yksi muista, en mitään erityistä. Ap

Vierailija
8/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kysyä häneltä, miksi hänen on pakko "harrastaa" tuota kun kuitenkin tietää sen loukkaavan minua. Vastaukseksi sain, että on epäreilua yrittää vaatia häntä muuttumaan sillä tuollainen hän nyt vain on. Ap

Vierailija
9/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet pakkomielteisen omistushaluinen. Miehesi taas ei tuohon muottiin kertakaikkiaan sovi. Joten ette sovi yhteen - erotkaa.

Minusta tämä mies kiusaa tätä naista. Ei ehkä suoraan, mutta juuri niin, että saa toisen hämilleen ja sitten voi kommentoida juuri noin, että kiusattu on omistushaluinen ym. niin että tämä menee vielä enemmän hämilleen. 

Vierailija
10/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tarkentaa, mitä omistushaluista siinä on, että toivoo ettei toinen saisi sinua tuntemaan oloasi helposti korvattavaksi, kuin olisit hänelle kuin kuka tahansa muu? 

Vierailija
11/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kysyä häneltä, miksi hänen on pakko "harrastaa" tuota kun kuitenkin tietää sen loukkaavan minua. Vastaukseksi sain, että on epäreilua yrittää vaatia häntä muuttumaan sillä tuollainen hän nyt vain on. Ap

No siinä on kyllä oikeassa. Joko ette sovi yhteen tai sinä lakkaat välittämästä tuosta ja hän alkaa osoittaa oman välittämisensä sinulle jollain toisella tavalla kuin mitä kertoilee muillekin. 

Vierailija
12/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä mies kiusaa tätä naista. Ei ehkä suoraan, mutta juuri niin, että saa toisen hämilleen ja sitten voi kommentoida juuri noin, että kiusattu on omistushaluinen ym. niin että tämä menee vielä enemmän hämilleen. 

Kyllä, narsistinen mies ja henkistä väkivaltaa. Tunnen tuollaisen kuvotuksen - tekee pahaa jälkeä niin kauan kuin henki pihisee.

Vierailija
13/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän loukkaa sinua tietoisesti. Hän siis haluaa loukata sinua, koska jatkaa tapailuasi, vaikka tietää, että ei voi käyttäytyä loukkaamattomalla tavalla. 

Vierailija
14/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä on kyllä oikeassa. Joko ette sovi yhteen tai sinä lakkaat välittämästä tuosta ja hän alkaa osoittaa oman välittämisensä sinulle jollain toisella tavalla kuin mitä kertoilee muillekin. 

Ehkä emme sitten sovi yhteen, jos ja ilmeisesti kun hän ei ole valmis luopumaan sellaisesta käytöksestä joka selvästi loukkaa ja kuuluu mielestäni sinkkuuteen. 

Vierailija
15/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet asiasta huomauttanut, ja käytös jatkuu; juokse! Mies luultavasti nauttii sadistisesti kivustasi. Kokemuksesta voin kertoa, että ”otteet kovenevat”. Minulla on uusiutunut nuoruuden syömishäiriö tuollaisen paskan kierteellä kettuilun seurauksena, koko syksy mennyt lähes syömättä, eikä tässä tilanteessa todellakaan mitenkään toivottavaa.

Mene, mies ei tee tuota tahallaan, tekee sen tarkoituksella. Sairainta ikinä.

Vierailija
16/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jakelevat löysiä kehuja naisille, koska naiset ovat niin hemmetin huomionhaluisia ja uskovat helposti kaiken positiivisen arvion itsestään. Tosin osoittaa ko. mieheltä mielikuvituksen puutetta, jos ei keksi riittävästi valkoisia valheita hämätäkseen mustasukkaista kumppaniaan!

Vierailija
17/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jakelevat löysiä kehuja naisille, koska naiset ovat niin hemmetin huomionhaluisia ja uskovat helposti kaiken positiivisen arvion itsestään. Tosin osoittaa ko. mieheltä mielikuvituksen puutetta, jos ei keksi riittävästi valkoisia valheita hämätäkseen mustasukkaista kumppaniaan!

Asialliset miehet osaavat kyllä erottaa asialliset kehut sellaisista, jotka loukkaavat seurustelu - tai tapailukumppaniaan. 

Vierailija
18/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri, että tulee sellainen olo etten ole mitenkään erityinen tai muista poikkeava. Tuntuu kuin olisin vain yksi muista, en mitään erityistä. Ap

Et ole erityinen, joten miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
19/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole erityinen, joten miksi olet hänen kanssaan?

En selvästikään ole ja alkaa tuntua siltä, että tuskin tätä suhdetta on tarvetta jatkaa. Epäilyttävää on myös se, että hänellä on paljon suhteita takanaan ja kaikki ovat päättyneet lyhyeen, mutta mies keksi tapailun alussa jokaiseen jonkin uskottavan selityksen. Nyt kun hänen toimintaansa katsoo, en yhtään ihmettele että suhteet ovat päättyneet lyhyeen. Mutta tietysti kaikki oli niiden naisten vika, joo. 

Vierailija
20/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin asiasta uudelleen miehen kanssa ja nyt veti kyllä pohjat. Meni puhumaan kaverilleen tästä keskustelustamme, myös minä olen miehen kautta jotenkin tutustunut tuohon kaveriin. Kaveri tuli minulle juttelemaan asiasta ja sanoi että vedän hernettä nenään turhasta ja että ei pitäisi ottaa asiaa niin vakavasti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme