Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutko asunnossa, jossa on joskus aiemmin tapahtunut kauheita?

Vierailija
14.12.2019 |

Saitko vasta myöhemmin tietää, vai jo ostaessasi? Pyöriikö kuullut/luetut tapahtumat mielessäsi, vai onko ihan saman tekevää?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku verilöyly täällä on täytynyt olla, koska olen siivonnut veripisaroita pois lattialistoilta ja patterin takaa. Katossa näkyy pisaroita edelleen. 

Vierailija
22/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi enää. Silloin kun asuin, asunnossa tuli aina voimakas ahdistus päälle. Minun miehelle myös. Öisin me molemmat näimme painajaisia ja pari kertaa yöllä näin "pirun" hahmon ovella seisomassa, kun heräsin. Myöhemmin kuulin, että miehenikin oli nähnyt jonkun pahan hahmon yöllä herätessään. Asuimme tässä asunnossa vain 4kk. Sinä aikana meiltä varastettiin auto ja meidän molempien polkupyörät. Meidä jälkeen siinä samassa asunnossa tehtiin paloittelusurma. Toivottavasti siihen asuntoon ei koskaan muuta lapsiperhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en asu, mutta vastapäisessä kämpässä mies tappoi tyttöystävänsä ja tytön äidin. Muurasi heidät vessaremontin yhteydessä vessan lattiaan. Karmea tapaus ja silloin tällöin asia tulee mieleen.

En asu Suomessa.

Vierailija
24/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perheeni muutti taloon, jossa on tapahtunut raaka murha. Mulle kerrottiin asiasta, mutta kiellettiin puhumasta nuoremmille sisaruksille. Oli tosi karmivaa, kun sisko rupesi kertoilemaan kuuluvista askelista ja läsnäolosta. Äiti puhui ihan samaa, jos joutui nukkumaan yksin. Molemmat sanovat että ilmiö keskittyi alakertaan, missä teko tosiaan tapahtuikin.

Olen itse ollut aina aika herkkä näille jutuille, mutta ihme kyllä olen ainoa, joka ei ole tuossa talossa koskaan kokenut oikeastaan mitään ihmeellistä. Ainoa outo juttu oli kerran kirjahyllystä itsestään ja pitkälle lentänyt pino lehtiä, kun olin yksin kotona.

Mulla on aina ollut "lahjoja" tähän suuntaan, mutta tämä ilmiö on aina kieltäytynyt kommunikoimasta mun kanssani. Se suorastaan välttelee mua, mutta mulla ei ole syytä epäillä perheeni kertomuksia.

Vierailija
25/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kämpässä kummittelee vuonna 2010 tapettu hyttynen :/

Tämä on jokaisen pahin painajainen. Etenkin, jos piinaa joka ikinen ilta nukkumaan mennessä.

Vierailija
26/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun perheeni muutti taloon, jossa on tapahtunut raaka murha. Mulle kerrottiin asiasta, mutta kiellettiin puhumasta nuoremmille sisaruksille. Oli tosi karmivaa, kun sisko rupesi kertoilemaan kuuluvista askelista ja läsnäolosta. Äiti puhui ihan samaa, jos joutui nukkumaan yksin. Molemmat sanovat että ilmiö keskittyi alakertaan, missä teko tosiaan tapahtuikin.

Olen itse ollut aina aika herkkä näille jutuille, mutta ihme kyllä olen ainoa, joka ei ole tuossa talossa koskaan kokenut oikeastaan mitään ihmeellistä. Ainoa outo juttu oli kerran kirjahyllystä itsestään ja pitkälle lentänyt pino lehtiä, kun olin yksin kotona.

Mulla on aina ollut "lahjoja" tähän suuntaan, mutta tämä ilmiö on aina kieltäytynyt kommunikoimasta mun kanssani. Se suorastaan välttelee mua, mutta mulla ei ole syytä epäillä perheeni kertomuksia.

Meillä lensi kaapin päällä olleesta säilytyskorista cd-levy oikein kaaressa lattialle. Ja sitä levyä oli etsitty liki kissoin ja koirien kanssa aiemmin. 

Vierailija
27/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin miestä, joka asui lähes viisikymppisenä edelleen sinkkuna yksiössä. Lapsia ei ollut tullut ja eroja takana kaksi, Jotenkin se, että asuu tuossa iässä yksin kuin nuori opiskelija lähes kalustamattomassa asunnossa herätti salaa sääliä.

Kävin miehen luona, ja puhuttiin miehen yksinäisyydestä ja sydönsuruista. Kämppä oli kirjaimellisesti itsemurhayksiö, jossa voisin itse yksin kuvitella tulevani hulluksi. Ja mies olikin ostanut asunnon perikunnalta. Asunnossa oli asunut nainen avioeronsa jälkeen. Oli masennuksestaan hypännyt junan alle.

Siinä sitten istuttiin ja juotiin tsaikkaa tämän edesmenneen tuoleilla.

Vierailija
28/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku verilöyly täällä on täytynyt olla, koska olen siivonnut veripisaroita pois lattialistoilta ja patterin takaa. Katossa näkyy pisaroita edelleen. 

Todennäköisesti menkkaverta.

Isolla parrulla ajettu kk aikaan.

Vierailija
29/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lensi kaapin päällä olleesta säilytyskorista cd-levy oikein kaaressa lattialle. Ja sitä levyä oli etsitty liki kissoin ja koirien kanssa aiemmin. 

Sehän oli avulias aave.

Mulle on käynyt niin, että muhun ikäänkuin liimaantuu joku jostain ihan muualta. Tai mulla oli sellainen kausi. Esimerkkinä voin kertoa, että kerran oli sellainen "yskivä mies". Tunsin, etten palannut kotiin yksin kävelyltä ja pian silloinen puolisokin rupesi puhumaan yöllä kuuluvasta yskimisestä ja kävelemisestä.

Sitten vain yhtenä iltana varasin hommaan aikaa ja puhuin vakavasti tämän oletetun kummittelijan kanssa, kun olin "yksin" kotona. Kautta ihmiskunnan historian on puhuttu ns. jumalhahmoista, enkeleistä yms., joiden tehtävän on saatella nämä tyypit eteenpäin. Koitin sitten kutsua heitä ja puhua tälle "kummitukselle" siitä, ettei hän enää kuulu tänne ja rohkaista menemään näiden saattajien mukaan. Ilmiö loppui kuin seinään.

En osaa ollenkaan pelätä tämmöistä ja sinänsä en edes usko mihinkään oikeastaan. Erikoisia juttuja.

Vierailija
30/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin talon paikalla aiemmin olleen talon omistaja hirtti itsensä makuuhuoneeseen. Talo purettiin ja rakennettiin uusi. Uuden talon vierashuone sijaitsee vanhan talon makuuhuoneen kohdalla, ja minua kylmää yöpyä siellä. Mitään yliluonnollista en ole nähnyt tai kuullut, mutta vierashuoneessa on kylmempää kuin muualla talossa ja nukun aina huonosti.

Vierailija
31/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää 6 vuotta talon oston jälkeen, että asukas 50-luvulta kuoli hämärästi. Ei tiedetä oliko vahinko, itsemurha vai murha. Piharakennus paloi ja mies sen mukana. No siinä se sitten selvisikin, kuka välillä yläkerrassa kävelee (lattialankut narisee) ja huuliharppua soittelee. Ei sillä, ihan se on aina ollut ystävällismielinen tyyppi, mutta tiedon jälkeen sain nimen hänelle. Kysyin kerran, että Pekkako siellä, askeleet loppui heti. Perään huusin, että ole vaan, et sinä minua häiritse. Mutta pysyi poissa pari kk tuon jälkeen.

Vierailija
32/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä pariskunta osti talon(pilkkahinnalla) missä muuta vuosi sitten poika tappoi kirveellä vanhempansa.

Vierailija
33/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorena, äitini vuokrasi tuon talon avioeron jälkeen ja me molemmat koimme siellä ilmiöitä: Tuskaista mölinää kuin johonkin putkeen huudettuna, itsekseen aukeutuvia ovia vaikka läpivetoa ei käynyt ,  sähkökatkoja joille ei löytynyt selitystä, huurtuvia peilejä keskellä kesää. Vasta pois muuton jälkeen selvisi, että siellä oli aikuinen poika pistänyt isänsä kylmäksi 80-luvulla.

Vierailija
34/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kämpässä kummittelee vuonna 2010 tapettu hyttynen :/

Miten?

Vierailija
35/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä suvun vanhassa talossa. Välillä kuuluu yläkerrasta ihan kunnon kolahduksia, niin kuin jotain painavaa tippuisi lattialle. Välillä tuntuu kuin kuuluisi puhetta/naurua ja monesti olen ollut näkevinäni jonkun seisomassa kuistilla. Tietääkseni ei ole tapahtunut mitään kamalaa eikä kertaakaan ole tarvinnut pelätä.

Vierailija
36/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on huumehörhöt tappaneet kaverinsa ja paloitelleet tämän. Ei vaikuta meidän elämiseen, mennyt on mennyttä ja talo on kauttaaltaan rempattukin ennen muuttoamme. Tiedettiin asia jo ennen kun talo ostettiin.

Vierailija
37/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, mutta olen ostanut asunnon jonka edellinen asukas palkkamurhautti isänsä. Myyjä oli tämän isävainaan kuolinpesä. Murha tapahtui siis toisaalla enkä koskaan aistinut asunnossa mitään huonoja viboja. Asunnolla on ollut useita omistajia minun jälkeeni, aika äskettäin näin myynti-ilmoituksen jossa se oli rempattu priimakuntoon ja menikin saman tien.

Vierailija
38/47 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saunnosta en tiedä, mutta edellisessä asunnossa edeltävä asukas oli ampunut aivonsa haulikolla kattoon. Samassa talossa asunut isännöitsijä sen minulle kerran kertoi ja se selittikin sen olohuoneen katossa olleen ja lateksilla paikatun rosoisen jäljen. Kyseisen asunnon yläpuoliseen kämppään oli joku syrjäytynyt asukas puolestaan kuollut ja hänen muumioitunut tomumajansa oli löydetty vasta kuukausien jälkeen...

Vierailija
39/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu asuu asunnossa, jonka edellinen omistaja yritti itsemurhaa ampumalla, menetti vain toisen silmänsä. Makuuhuoneen ovessa on vieläkin luodin reikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän