Asutko asunnossa, jossa on joskus aiemmin tapahtunut kauheita?
Saitko vasta myöhemmin tietää, vai jo ostaessasi? Pyöriikö kuullut/luetut tapahtumat mielessäsi, vai onko ihan saman tekevää?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Syntymäkodin pihalla sijainneessa mökissä on tapahtunut p*r*h*s*r*m. Tekijää ei ikinä tavoitettu.
Naapurissa lapsi, joka olisi voinut elää vielä minun aikanani. Tekijä äiti.
Äitini naapurissa koira teki löydön alle 20 v ennen hänen syntymäänsä, eloton vastasyntynyt aitan alla. 1800-luvulla siellä on aikuiset toimittaneet toisiaan taivaaseen.
Onkohan Suomessa tapahtunut selvittämätön perhesurma? Missäpäin, ellei kyseessä ole joku vuoden 1918 juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymäkodin pihalla sijainneessa mökissä on tapahtunut p*r*h*s*r*m. Tekijää ei ikinä tavoitettu.
Naapurissa lapsi, joka olisi voinut elää vielä minun aikanani. Tekijä äiti.
Äitini naapurissa koira teki löydön alle 20 v ennen hänen syntymäänsä, eloton vastasyntynyt aitan alla. 1800-luvulla siellä on aikuiset toimittaneet toisiaan taivaaseen.Onkohan Suomessa tapahtunut selvittämätön perhesurma? Missäpäin, ellei kyseessä ole joku vuoden 1918 juttu?
Se oli juurikin 1900-luvun alkuvuosikymmeninä. Läheisen kartanon isäntää epäiltiin.
Kaveri asui Alppilassa 2000-luvun alussa 1h ja keittiö asunnossa jossa kummitteli. Keittiöön oli asunnon omistajien tytär kuollut. Olen usein miettinyt, onko uudet asukkaat kokeneet siellä samoja ilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli vähän alle 10 vuotta sitten vesivahinko, jossa asukkaan lemmikkirotta hukkui. Olen monesti kuullut, kun se kummittelee kylpyhuoneessa.
Ehei rotat huku : )
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli vähän alle 10 vuotta sitten vesivahinko, jossa asukkaan lemmikkirotta hukkui. Olen monesti kuullut, kun se kummittelee kylpyhuoneessa.
Ehei rotat huku : )
Yksi neliökilometri on miljoona neliömetriä ja Suomessa on, oliko 338 000 neliökilometriä. Eli Suomessa on tapettu vuosituhansien saatossa 338 000 000 000 ihmistä, anteeksi saivarteluni