Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutko asunnossa, jossa on joskus aiemmin tapahtunut kauheita?

Vierailija
14.12.2019 |

Saitko vasta myöhemmin tietää, vai jo ostaessasi? Pyöriikö kuullut/luetut tapahtumat mielessäsi, vai onko ihan saman tekevää?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on tuhansia vuosia ihmisiä asunut, on jokaisella metrineliöllä tapahtunut henkirikos. Vaikka et asiasta tietäisikään, on sinun kotisi alueella varmasti joku historian jossain vaiheessa tapettu. Ei haittaa minua.

Yksi neliökilometri on miljoona neliömetriä ja Suomessa on, oliko 338 000 neliökilometriä. Eli Suomessa on tapettu vuosituhansien saatossa 338 000 000 000 ihmistä, anteeksi saivarteluni

Vierailija
42/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäkodin pihalla sijainneessa mökissä on tapahtunut p*r*h*s*r*m. Tekijää ei ikinä tavoitettu.

Naapurissa lapsi, joka olisi voinut elää vielä minun aikanani. Tekijä äiti.

Äitini naapurissa koira teki löydön alle 20 v ennen hänen syntymäänsä, eloton vastasyntynyt aitan alla. 1800-luvulla siellä on aikuiset toimittaneet toisiaan taivaaseen.

Onkohan Suomessa tapahtunut selvittämätön perhesurma? Missäpäin, ellei kyseessä ole joku vuoden 1918 juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymäkodin pihalla sijainneessa mökissä on tapahtunut p*r*h*s*r*m. Tekijää ei ikinä tavoitettu.

Naapurissa lapsi, joka olisi voinut elää vielä minun aikanani. Tekijä äiti.

Äitini naapurissa koira teki löydön alle 20 v ennen hänen syntymäänsä, eloton vastasyntynyt aitan alla. 1800-luvulla siellä on aikuiset toimittaneet toisiaan taivaaseen.

Onkohan Suomessa tapahtunut selvittämätön perhesurma? Missäpäin, ellei kyseessä ole joku vuoden 1918 juttu?

Se oli juurikin 1900-luvun alkuvuosikymmeninä. Läheisen kartanon isäntää epäiltiin.

Vierailija
44/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asui Alppilassa 2000-luvun alussa 1h ja keittiö asunnossa jossa kummitteli. Keittiöön oli asunnon omistajien tytär kuollut. Olen usein miettinyt, onko uudet asukkaat kokeneet siellä samoja ilmiöitä.

Vierailija
46/47 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli vähän alle 10 vuotta sitten vesivahinko, jossa asukkaan lemmikkirotta hukkui. Olen monesti kuullut, kun se kummittelee kylpyhuoneessa.

Ehei rotat huku : )

Vierailija
47/47 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli vähän alle 10 vuotta sitten vesivahinko, jossa asukkaan lemmikkirotta hukkui. Olen monesti kuullut, kun se kummittelee kylpyhuoneessa.

Ehei rotat huku : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän