Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE-toimistosta työtarjous. Vinkkiä kaivataan!

Ope
14.12.2019 |

Työkkäriltä tuli työtarjous. Teen tällä hetkellä keikkatyötä ja sitä on riittävästi.
En aio missään nimessä vaihtaa hommia, enkä varsinkaan toiseen kuntaan ja huonommalla palkalla (ja pidemmillä työpäivillä). Mitään motivaatiota ei ole.

Työhakemus pitää jättää, joten miten voin ilmaista tämän edellä olevan siinä niin, ettei siitä tule seurauksena karenssia? Tai jos pääsen haastatteluun ja siellä kerron asiasta. Vai, saako TE-toimisto edes selville, mitä olen hakemukseen/haastattelussa kertonut?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo muutama vastaus että teet työhakemuksen sitä mukaa ettei sua kutsuta edes haastatteluun. Te-toimisto pakotti mut hakemaan työtä johon en edes ollut pätevä, ei auttanut vaikka soitin työkkäriin ja kerroin että nyt on hieman väärä paikka mulle, ja että olen saanut jo töitä muualta jotka aloitan kuukauden kuluttua! Mutta ei hyötyä, hakea piti kun ei niillä siellä maalaisjärki pelitä. Tein asiallisen hakemuksen mutta kerroin suoraan että mut on velvoitettu tätä paikkaa hakemaan ja luettelin puutteeni. Eipä tullut kutsua haastatteluun.

Vierailija
42/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkkejä antaneille ja kommentoineille!

Loppu hyvin, kaikki hyvin :) "Oma" TE-toimistovirkailijani perui työtarjouksen. Nyt ei tarvitse enää stressata ja voin jatkaa keikkatöitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vinkkejä antaneille ja kommentoineille!

Loppu hyvin, kaikki hyvin :) "Oma" TE-toimistovirkailijani perui työtarjouksen. Nyt ei tarvitse enää stressata ja voin jatkaa keikkatöitä.

ap

Hienoa, mutta olisi kiva kuulla työkkärin perustelut.