Heinämamma kotiutui rinsessa Kesäheinän kanssa
Meidän piti mennä sektioon 30.6, la oli 7.7... Keskiviikkoaamuna syntyi pikavauhtia pienen pieni tyttö, hieman ennenaikainen rv 36+5. Heräsin aamulla noin 6.30 kun kuului poks ja vesi meni sänkyyn. Mies oli just noussut ylös ja katsoi isomahan pinkomista ja päätteli ihan oikein. Herätteli lapset ja mummo heidän vahdiksi. Sairaalassa olin 7.15, ei pidetty kiirettä kun ei supistellut. Käyrässä supisti 5min välein (jota minä en pahemmin tuntenut) ja sektio päätettiin tehdä heti kun minut vain on viritetty tippaan ja kaikki verikokeet saatu labraan asti.
8.38 syntyi meidän rinsessa, 2940g, 46cm, hattu 46. Ihan on isin sormet, äidin pieni suu ja nöpö nenä.
Pieniä käynnistysvaikeuksia on imetyksen kanssa, neidin suu on sen mallinen, ettei meinaa saada rinnasta kiinni edes kumin kanssa. Äidin tulinen temperamentti ei ole hyvä yhdistelmä siihen... Ennenaikaisuuskin vaikuttaa paljon, alkuun ei ollut edes hamuamista ja imuakin piti opetella. Kattellaan miten imetys lähtee käyntiin, en meinaa ottaa stressiä siitä.
Heddastiina ja rinsessa 3pvää
Kommentit (11)
Eli 34cm on hattu. Sen se teettää kun ajattelee kaikkea muuta samalla kun kirjottaa. Ja kuuntelee tuhinaa, että herääkö pieni vai eikö. Rupeaa äidin tisseistä tuntumaan ihan ruoka-ajalta.
En meinannut uskoa silmiäni kun näin tutun nimimerkin. Hui miten nopeasti kaikki kävi, no sektio tietysti on nopea juttu kun ehtivät tehdä sen heti. Onnea vielä hirmuisesti pienestä tytöstä! Kumpaa sukupuolta teidän isommat lapset olikaan?
Aika hurjaa, että heinäkuiset tosiaan alkaa jo jakautua ;) Meidän jokaisen mahassa taitaa siis ihan oikeasti olla vauva... :) Toivottavasti imetys alkaa sujua. Voimia!
t. Liinaharja 38+2
Hienoa kuulla prinsesessasta. Itselläni la myös 7.7 ehkä muistatkin. TOivoa siis on saada piakkoinkin meillekin vauveli. Tsemppiä vain imetykseen. Mun kaksi aiempää poikaa eivät saaneet rinnasta millään kiinni juuri suun ja leuan hassun muodon vuoksi. Mitä nyt äiti ei tekis vauvan vuoksi. Pumppasin molemmille maidot pulloon.....
ONNEA ONNEA vielä kerran,
Liinaharja:
Kumpaa sukupuolta teidän isommat lapset olikaan?
Meillä on kohta 7v poika ja 4,5v tyttö. Mun fiilikset ei pettäneet tälläkään kertaa, jokaisen olen oikein arvannut. Poikaa vähän alkuun harmitti, että tyttö tuli kun oli niin kovasti poikaa toivonut, mutta nythän hänellä on Suuri Tehtävä olla kahden tytön ISOveli... Vauvan näkemisen jälkeen ei ole enää harmittanut.
*keittelee tuttipulloja valmiiksi kun tämä piti tehdä vasta ens viikolla tai seuraavalla*
ja Enkeleitä koko perheelle!
T@hti rv 35+6
Paljon onnea pikkuisen prinsessan johdosta sinulle ja koko perheellesi!!!! :-)
T.Tupuhupuna+ " eemelin" la 27.7.
...ja onnittelut sekä halaukset koko perheelle pienen ja ihanan prinsessan johdosta! :D
t.Saraida rv 34+2
Paljon onnea koko perheelle pikkuisesta prinsessasta! Pian pääsittekin kotiin!
Tinka rv 36
Voi kun mekin jo saataisi " Aapo" mahan tänne puolelle;-)
-Satu- rv 37+5
Ihanaa että me Heinäkuulaisetkin aloitetaan tämä jakaantuminen. hyvin tehty. Ihania aikoja teille pienen prinsessan kera!
Manteli 37+1.
Ei ne muksut mitään kalenteria katsele :).
elle06 rv 34+5 (toivotaan jakautumista heinäkuussa ;)