Lähestyvä joulu vituttaa ja ahdistaa
Mua on alkanut vituttamaan koko joulu. Toivon hartaasti, että koko joulu olisi äkkiä ohi. En ole tehnyt kotona mitään jouluvalmisteluita. Laitoin yhden kynttelikön ja sekin tippui lattialle ja meni rikki. Ahdistaa joulu.
Minulla on kaikki voimat loppu. Töissä olen uupumuksen partaalla enkä tiedä, miten työt jatkuu joulun jälkeen vai jatkuuko ollenkaan. Ahdistaa ja oksettaa. Olen tänäänkin itkenyt koko aamun.
Joka paikassa raikaa joululaulut ja kaikki vaan kyselevät joulusuunnitelmia ja jouluvalmisteluita. En ole v##u tehnyt yhtään mitään. En ole leiponut yhtäkään kakkua tai laittanut tonttupatsaita kotiin. Vituttaa koko joulu. Mulla ei ole yhtään joulutunnelmaa.
Kommentit (24)
Tää on niin tätä. Tontut laitoin esiin, mutta jotenkin ahdistaa niitten tuijotus nyt. Kortitkin pitäis kirjoittaa ja lähettää ja kinkkukin on ostamatta vielä.
Voi kamalaa. Minä aloitin tämän keskustelun, jonka joku päätti nostaa nyt melkein maaliskuussa. Jouluni meni loppujen lopuksi ihan hyvin. Söin viime viikolla viimeiset joulusuklaat. Miten muilla meni?
Jouluvalot roikkuu ikkunoissa - jaksaako noita enää muutaman kuukauden takia poistamaankaan. Juu ahdistaa jo valmiiksi. ;)
Varasin jouluristeilyn. Ei tarvii muuta kuin raahautua laivaan ja nauttia valmiin pöydän antimia. Ei siivousta, koristelua, leipomista eikä sukulaisvierailuja = ei joulustressiä.