Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun se valerokkari huijasi suomalaista naista, niin on todettava, että osa ihmisistä on todellakin uskomattoman tyhmiä!

Vierailija
13.12.2019 |

Siis se, kuinka Ozzy Osbournena esiintynyt valerokkari lupaili suomalaiselle naiselle miljoonaluokkaa arvoltaan olevaa selviytymispakettia naisen velkoihin. Mutta sillä tosiasiassa nyhdettiin naiselta vain lisää rahaa.

Voihan... 🤦. Miten ihmeessä tuollainen menee läpi aikuisiin ihmisiin?

Lyön vaikka vetoa, että osa ihmisistä ostaisi ihan oikeasti vaikka paskaa purkissa, siis sanan varsinaisessa merkityksessä, jos sen luvattaisiin heille olevan avain rikkauksiin ja jos sitä vain heille myytäisiin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin nähä sen skenaarion ku tää Elina on Helsinki-Vantaan lentokentällä ja näkee jobku tuttunsa siellä. "Moi, mitäs sä? Mihis sä oot matkalla? Me ollaa menossa Kanarialle" "Minä odotannOzzy Osbournea, hän tulee noutamaan minut niin menemme Berliiniin neuvottelemaan hänen tulevista keikoista."

Mä haluan nähdä kans kun Ozzy ihan muina miehinä hiippailee jostain finskin economysta.

Mukanaan salkku jossa käteistä, JALOKIVIÄ ja tietenkin fanikamaa :D 

Vierailija
62/71 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudunko minä nyt taas veronmaksajana osallistumaan tuollaisenkin kuolleen aivomassan itseaiheutettujen velkojen hyvittelyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hajoo pää kun mä luen tota lehtijuttua tosta huijatusta Elinasta. Aivan järkyttävää luettavaa, mä en kestä.

Tosi vaikea uskoa että joku lankeaa huijaukseen noin pahasti. Helpompi on uskoa tälläinen vaihtoehtoinen teoria jonka juuri keksin: Elina päätti huijata itselleen isot rahat ihan vain rikastuakseen. Joten Elina lainasi pankeilta ja kavereilta niin paljon rahaa kuin vain suinkin pystyi. Sitten Elina lähetti rahat ulkomaille mukamas jollekin valerokkarille, mutta tosiasiassa rahat menivät Elinalle itselleen. Elina on itse laatinut/väärentänyt nuo kaikki valerokkarin rakkauskirjeet ym. Nyt Elina väittää poliisille joutuneensa huijauksen uhriksi. Poliisi uskoo että Elina on uhri. Elina ei joudu syytteeseen. Elina voi kadota ulkomaille rikkaana. Onnellinen loppu.

Tahdon uskoa että asia on noin! =D

Vierailija
64/71 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Catfishia, niin siinä on jatkuvasti ihan normaaliälyisiltä vaikuttavia ihmisiä jotka uskovat mitä älyttömimpiin juttuihin. Viimeksi joku lesbo oli hankkinut sijaissynnytyksellä lapsen nettirakkaansa kanssa ja lähettänyt paljon rahaa näkemättä kertaakaan edes kuvaa lapsestaan. No, sitten mitään lasta ei yllätys yllätys ollut olemassakaan.

Vierailija
65/71 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset ovat vammaisia, vaikka heitä ei toistaiseksi vammaisiksi mielletäkään. He tarvitsevat edunvalvojan voidakseen elää normaalia arkea. On ikävää kaikkien kannalta, että asia huomataan vasta, kun vahinko on päässyt jo muodostumaan.

Vierailija
66/71 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on huijareiden luvattu maa, tännehän yleensä tulee maailmalta ne verkostomarkkinointiviritykset ihan ensimmäisenä, kuten esim se ternimatokapseli kusetus ja Onecoin.

Vierailija
67/71 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "Christopher" on pyytänyt rahaa myös takuita varten jotta pääsisi pois sellistä Suomessa. Eihän täällä edes ole mitään takuujärjestelmää! Todella vaikea ymmärtää tällaista. Ozzy Osbournen mukaan keikkaneuvotteluihin...

Niin kyllähän se Ozzy varmaan itse kiertää ympäri maailmaa neuvottelemassa keikoista :D. 

Ozzyn kuulumiset olisi helppo tarkistaa netistä.

Vierailija
68/71 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rakastunut, niin kai sitä uskoo vaikka mitä. Rakastuneenahan kaikki muutenkin tuntuu "liian hyvältä ollakseen totta".

Vierailija
69/71 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu vaikuttaa liian uskomattomalta ollakseen totta. Joka tapauksessa se muijahan on rikas, kun sillä on varaa antaa 700 000,- nigerialaisille tms. vedättäjille.

Kyllä näitä riittää, lähipiirissä on yksi nettihuijauksissa about 60000€ menettänyt mies. Viisikymppinen dippainssi "akateeminen ja älykäs". Luuli saaneensa rakkaudenosoituksia mm. Adriana Limalta ja Britney Spearsilta :D Vielä enemmän ihmetyttää miten nämä kehtaavat puhua avoimesti hairahduksistaan! 

Lukeekohan tuollaiset ihmiset koskaan roskapostikansiotaan? Siellähän näitä riittää, huonosti kirjoitettuna ja vähän eri versioina. Minä nainen saan kuumia treffikutsuja kaukomaiden misuilta ja olen muka osallistunut eri arvontoihin jne.

Jos ei tuossa älä raksuttaa, niin ei ikinä.

Vierailija
70/71 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-11122565

Kyseessä oli Juha Tapion nimissä tehty valeprofiili. Viestissä fanille kerrottiin uutinen, jota ei saisi kertoa muille.

– Kerrottiin, että artisti on eroamassa, ja hän tarvitsee eroprosessiin rahaa, kertoo tutkinnanjohtaja Hannu Kortelainen Ylelle.

– Mainittiin myös, ettei asiasta saisi muille huudella. Uhrilta pyydettiin 10 000 euroa.

Tämä valeviesti sulatti fanin sydämen. Nainen käveli pankkiin ja siirsi pankkitililtään 10 000 euroa viestissä mainitulle tilille.

Vierailija
71/71 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on jumalattoman säälittäviä nykyaikana. Huomaa kun on tapaillut ihmisiä ja netissä jutellut niin suorastaan heittäydytään jalkoihin ja parutaan että miksi et halua minua ja miksi et halua olla kanssani. Ihmisten yksinäisyys ja epätoivo on aivan käsittämätöntä. Kannattaisi alkaa pitää itsestään niin ei tarvitse jaella rahojaan muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi