Mistä helkatista löytyy yli 10-vuotiaille lapsille juhlavaatteita?
Teinejä eivät ole, häihin eivät mene farkuissa, mutta mistä hemmetistä näille löytyy juhlatamineet. Lastenvaatteet tuntuvat loppuvan 140 tai 150 senttisiin ja tosiaan teineistä ei vielä ole kyse. Tytölle vielä jotain tuntuisi löytyvän, mutta pojalle. Tähän asti on löytynyt lastenvaateliikkeistä, mutta mikä nyt eteen? Auttakaa!
Kommentit (28)
välttämätön, mutta kyllä tuolle viimeistään rippijuhliinsa puku ostetaan, jos ei aiemmin.
Vierailija:
Missäpäin sinä sitten olet katsellut, jos et ikinä ole nähnyt?
Pitkät suorat housut ei mun mielestä oo kovin kivan näköiset, ainakaan mustat. Näyttävät mun mielestä karseilta.
Toinen vaihtoehto vaaleat pitkät housut, ei tarvitse olla suorat, kivan näköiset ja niihin lyhythihainen paitapusero.
Minusta riittävä asu lapselle häihin. Ja näin pukeutuvat monet pojat kesän juhliin.
Vierailija:
Pitkät suorat housut ei mun mielestä oo kovin kivan näköiset, ainakaan mustat. Näyttävät mun mielestä karseilta.
Toinen vaihtoehto vaaleat pitkät housut, ei tarvitse olla suorat, kivan näköiset ja niihin lyhythihainen paitapusero.
Minusta riittävä asu lapselle häihin. Ja näin pukeutuvat monet pojat kesän juhliin.
Shortsit voivat olla juhla-asu alle kouluikäisellä merimiespukuisella pojalla, ei muuten.