Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä helkatista löytyy yli 10-vuotiaille lapsille juhlavaatteita?

Vierailija
16.06.2006 |

Teinejä eivät ole, häihin eivät mene farkuissa, mutta mistä hemmetistä näille löytyy juhlatamineet. Lastenvaatteet tuntuvat loppuvan 140 tai 150 senttisiin ja tosiaan teineistä ei vielä ole kyse. Tytölle vielä jotain tuntuisi löytyvän, mutta pojalle. Tähän asti on löytynyt lastenvaateliikkeistä, mutta mikä nyt eteen? Auttakaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit voivat olla juhla-asu alle kouluikäisellä merimiespukuisella pojalla, ei muuten.

Vierailija
22/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämätön, mutta kyllä tuolle viimeistään rippijuhliinsa puku ostetaan, jos ei aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin niitä oikein käytetään sen ikäisillä?

Vierailija
24/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin sinä sitten olet katsellut, jos et ikinä ole nähnyt?

Vierailija
25/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missäpäin sinä sitten olet katsellut, jos et ikinä ole nähnyt?

Vierailija
26/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät suorat housut ei mun mielestä oo kovin kivan näköiset, ainakaan mustat. Näyttävät mun mielestä karseilta.

Toinen vaihtoehto vaaleat pitkät housut, ei tarvitse olla suorat, kivan näköiset ja niihin lyhythihainen paitapusero.

Minusta riittävä asu lapselle häihin. Ja näin pukeutuvat monet pojat kesän juhliin.

Vierailija
27/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkät suorat housut ei mun mielestä oo kovin kivan näköiset, ainakaan mustat. Näyttävät mun mielestä karseilta.

Toinen vaihtoehto vaaleat pitkät housut, ei tarvitse olla suorat, kivan näköiset ja niihin lyhythihainen paitapusero.

Minusta riittävä asu lapselle häihin. Ja näin pukeutuvat monet pojat kesän juhliin.

Vierailija
28/28 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis bermudashortsit häihin? Onko kyseessä häät vai rannalle meno?