Mies jonka kanssa olen jutellut jonkin aikaa netissä, kirjoitti "tykkään että naisella on pitkät ja hoidetut kynnet muttei mitään tekokynsiä" ja näytti kuvia rakennekynsistä
Näytti mielestään seksikkäitä pitkiä ja "luonnollisia" kynsiä joista kaikki olivat rakennekynsiä. Minä en voi työni takia pitää pitkiä kynsiä, enkä kynsilakkaa.
Tämänkaltaiset kynnet ovat ks. miehen mielestä pitkät ja hoidetut luonnolliset kynnet:
Kommentit (14)
😂😂😂
Eli toisin sanoen pitää neutraalisti väreistä pitkissä rakennekynsissä.
Voit valistaa miestä että jokaisessa hänen näyttämässään kynsikuvassa naisella on rakennekynnet.
😂
Tuota kynsipyyntöä on itsellekin tullut. Ei vain sopinut sairaalatyöhön. Kyseinen mies tiesi kaiken tekokynsistä, lakoista, koristeista ja vaikka mistä. Opetti minutkin lakkaamaan kynnet oikein. Kaikkea siellä amiksen raksapuolella oppiikin...
Tai sitten ei. Tällainen tarina tällä kertaa. Mukavaa illanjatkoa ja huomenna parempi provo.
Nämä on näitä, jotka katsovat kuvia "meikittömistä" naisista, ripsien- ja kulmien kestoväri, ripsien- ja hiustenpidennykset, huulitäytteet, silikonit ja päälle 325 filtteriä. "onpas siinä luonnollisen näköinen kaunis nainen"
Juu-u.
Kynnet voi kyllä kasvattaa tuohon pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kasvattaa mutta, niillä ei tehdä mitään koska menevät helposti poikki.
Jos ukko haluaa pitkät OIKEAT kynnet, niin saa tehdä kaikki kotitehtävät ja elättää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kasvattaa mutta, niillä ei tehdä mitään koska menevät helposti poikki.
Jos ukko haluaa pitkät OIKEAT kynnet, niin saa tehdä kaikki kotitehtävät ja elättää..
Jos on vahvat kynnet, niin ei mene poikki. Mulla kasvaa tosi nopeasti kynnet ja ei lohkeile tm. Multa kysellään jatkuvasti onko tekokynnet, kun on niin pitkät. Mutta harvinaista se on. Eipä pitkillä kynsillä pianoa soitella (tai voi soittaa, mutta kopisee...), mutta muuten ihan normaalisti voi kaiken tehdä.
Alkuperäiseen aiheeseen: Haluaisin tietää, millaiset ovat kyseisen miehen mielestä tekokynnet? :D Värikkäästi lakatut vai...
Minulle ex valitti kun minulla oli lyhyet kynnet. "Sinun pitäisi kasvattaa pitkät kynnet". Selitin hänelle, että kynteni ei kestä kun teen töitä kylmässä ja käytän käsiäni paljon, joten pitkät kynnet halkeavat.
Käytin joskus tekokynsiä lomilla ja tästä mies ei tykännyt. Tekokynnet on rumat, pitäisi kasvattaa omat kynnet. Ei kuitenkaan tunnistanut eräitä tekokynsiä feikeiksi vaan kehui niin kauan kunnes kerroin, että feikit ovat. Sitten alkoi taas paasaus tekokynsiä vastaan.
Kyseinen mies oli muutenkin urpo, ei ole tullut vastaan toista jota häiritsisi mikään mitä omille kynsilleni teen.
Jätä kynsifetissimies vai liekö käsifetissi. Normaalit kädet riittäkööt jollekin. Älkää yrittäkö miellyttää friikkejä vaatijoita, se on loputon suo.
Sama meikin kanssa. Eivät tykkää meikkaavista naisista ja sitten laittavat kuvaa "luonnollisesta" naisesta joka on meikattu ja kestovärjätty :D
Siis nykyään nuoret miehet "vaatii" että naisellaan on tietynlaiset kynnet??!! Wtf? Ei vaan ennen miehiä olis voinut kiinnostaa p****n vertaa, millaiset kynnet naisella on, kunhan nyt ei olleet likaiset kynnenaluset. Miten tällaiset keskustelut edes syntyvät spontaanisti? Mikko luettelee Mirkulle somessa, ilmeisesti kuvien kera :DD, millainen Mirkun tulisi ulkonäöllisesti olla. Ja tätä pidetään ihan normaalina?? Kauhistellaan vain sitä, kun miehet ei erota mikä on naisessa irtolisäkettä ja mikä kasvaa luonnostaan. Voi Jeesus.
Näytä sille vaikka tämä Youtuben video jossa nämä "luonnolliset" pitkät kynnet tehdään:
:D
Jätit sen tarinan mielenkiintoisimman jutun kertomatta eli miten oikaisit miestä ja mitä hän vastasi tajuttuaan typeryytensä.
Miesten käsitykset luonnollisesta kauneudesta....🙄