Lasta tympii pakkomatikka
Kokeita, kokeita ja lisää kokeita sekä pistareita joka tunti. Menee kohta itselläkin kohta hermot tähän ininään ja valitukseen. Olisi helpompaa jos pakkoaineet poistettaisiin ja lapset voisi vain valita mieleisensä niin loppuisi valitus ja kitinä.
Kommentit (20)
Lapsi tulee äitiinsä. Matalapalkkaduunit varastolla tai Alepan kassalla odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen? Meidän toinen lapsi rakastaa, toinen ei niinkään.
On 9v
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tulee äitiinsä. Matalapalkkaduunit varastolla tai Alepan kassalla odottaa.
kyllä ne molemmat tarvii matematiikkaa
Jos lapsilta kysyttäisiin niin kouluaineet olisivat pleikkari ja jäätelöä. Hyvä vaan että aikuiset päättää mitä meidän seuraava sukupolvi joutaa opettelemaan.
Ei elämässä pärjää ilman matikkaa, ja luulisi sitä tarvittavan varsinkin kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsilta kysyttäisiin niin kouluaineet olisivat pleikkari ja jäätelöä. Hyvä vaan että aikuiset päättää mitä meidän seuraava sukupolvi joutaa opettelemaan.
Paitsi pakkoruotsi. Pakkoruotsi tekee lapsista tyhmiä. Siksi ehdoton ei pakkoruotsille.
Kysyin lapseltani tässä mitä aineita hän valitsisi, jos kaikki olisi vapaaehtoisia. Kuulemma liikuntaa, musiikkia ja kuvaamataitoa. No onneksi ei saa vaan peruskoulussa opiskellaan paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämässä pärjää ilman matikkaa, ja luulisi sitä tarvittavan varsinkin kassalla.
Kassalla varsinkin pönde kun kassa laskee itse ja näyttää mitä annat takaisin .Turhaa matikan vääristämistä koko touhu.Normaali kerto .miinus,plus ja prosentti lasku riittäisi ei mitään ihmeellisyyksiä tarvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi pakkoruotsi. Pakkoruotsi tekee lapsista tyhmiä. Siksi ehdoton ei pakkoruotsille.
Miten se tekee heistä tyhmempiä? Eikö minkään muun kielen pakko-opiskelu tee tyhmemmäksi? Pakkoranska? Pakkovenäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassalla varsinkin pönde kun kassa laskee itse ja näyttää mitä annat takaisin .Turhaa matikan vääristämistä koko touhu.Normaali kerto .miinus,plus ja prosentti lasku riittäisi ei mitään ihmeellisyyksiä tarvittaisi.
Itsepalvelu kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tekee heistä tyhmempiä? Eikö minkään muun kielen pakko-opiskelu tee tyhmemmäksi? Pakkoranska? Pakkovenäjä?
Pakkoruotsi vie turhaan aivokapasiteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti, sen ruotsin tilalla pitäisi saada opiskella jotain muuta, itse valitsemaansa tärkeämpää/hyödyllisempää kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoruotsi vie turhaan aivokapasiteettia.
Ahaa, siispä esimerkiksi viihteellinen kirjallisuuskin vie? Pelaaminen?
AP oma asenne on siirtynyt lapsiin. Jos vanhemmat pitävät opiskelua tärkeänä niin he myös ohjaavat lasta opiskelussa ja auttavat kotitehtävissä. Ala-asteella näkee selvästi keiden lasten vanhemmat lukevat lapsille iltasatuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassalla olen nähnyt taskulaskimen käyttäjiä laskemassa, että.paljonko pitää antaa takaisin, jos hinta on 8€ ja asiakas maksaa kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin lapseltani tässä mitä aineita hän valitsisi, jos kaikki olisi vapaaehtoisia. Kuulemma liikuntaa, musiikkia ja kuvaamataitoa. No onneksi ei saa vaan peruskoulussa opiskellaan paljon muutakin.
Nuohan ovat tärkeimmät. Tai siis vihasin kyseisiä aineita itse, mutta niiden taitajat saivat kyllä helposti tyttöseuraa
Vierailija kirjoitti:
Kassalla olen nähnyt taskulaskimen käyttäjiä laskemassa, että.paljonko pitää antaa takaisin, jos hinta on 8€ ja asiakas maksaa kympillä.
Eikös kassakone laske sen valmiiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n lapsen pitää sitten tyytyä pyrkimään ministeriksi. Siellä ei tarvita pakkomatikkaa eikä pakkoruotsia. Riittää, että tekee, mitä ruotsalainen kansanpuolue käskee.
Minkä ikäinen? Meidän toinen lapsi rakastaa, toinen ei niinkään.