Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keitä tämä joulukuun pimeys syö?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis aivan hirveä kaamosmasennus. Vuosi vuodelta vaan tuntuu pahemmalta tämä synkkyys. Miten te muut kestätte?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just fiilistelin tänään että kun joulu on juhlittu, alkaa päivät pidentyä ja mennään taas kohti kevättä, mikä ihanuus! Ne ihanat, odotetut aurinkoiset päivät lämmittämässä hankikantoa, rakastan juuri sitä vuodenaikaa. Kun orastus alkaa olla lähempänä kuin arvaakaan eikä enää pelkkä toive.

Vierailija
2/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se pimeys vaan hellii, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluu niin nopeasti ettei kerkiä kaamosta miettimään.

Vierailija
4/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys on parasta. Inhoan valoisia kesäöitä. Ja muutenkin valoisaa , tämä pimeys on ihanaa.

Vierailija
5/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 päivää vielä, sitten alkaa vähitellen päivä pidetä :)

6/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin muutama päivä sitten ulkomailta ja havahduin kuinka pimeää täällä Suomessa oikeasti on. Kaupungissani ei ole edes lunta valaisemassa. Pidän Suomen vuodenajoista, mutta en tästä. Kylmää, märkää ja pimeää. Odotan lunta ja pakkasta.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
7/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä pimeyttä

3 DAYS OF DARKNESS

Vierailija
8/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan väsynyt, tänäänkin nukuin 10 tuntia ja kävin kaupassa ja kohta menen nukkumaan.

Tammikuun alussa helpottaa.

Vierailija
9/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se on ohi! Tai ainakin voiton puolella. Enää 9 päivää talvipäivänseisaukseen! Juhlikaamme auringon paluuta!

Vierailija
10/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se välillä raskasta tämä pimeys, mutta toisaalta, jos ei nyt olisi näin pimeää, ei se kesän valo tuntuisi yhtä ihanalta sitten kun se viimein koittaa.

Vierailija
11/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tykkää yhtään. Masentaa, ahdistaa ja ainoa vuodenaika kun tulee jopa itsetuhoisia ajatuksia.

Keväisin ja kesäisin taas olen kuin eri ihminen, iloinen ja hyväntuulinen oma itseni.

Täytyy koittaa kestää, kai tämäkin talvi joskus vielä päättyy.

Vierailija
12/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys ei haittaa mutta lumettomuus tai loskakeli haittaa. Lunta ja muutama pakkasaste olisi paras.

Vierailija
13/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeys on parasta. Inhoan valoisia kesäöitä. Ja muutenkin valoisaa , tämä pimeys on ihanaa.

Täysin samaa mieltä, paras vuodenaika minulle. Muakin ahdistaa liika valoisuus kesällä.

Vierailija
14/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan hyvät ilmat. Pimeys ei haittaa kun joka tapauksessa joutuu töissä viettämään päivien valoisen ajan. Kumpa ei tulisi lumenhiutalettakaan koko talvena, en kaipaa lunta yhtään.

Vierailija
15/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut fyysisessä olemuksessani puuttuvia paloja, joten ei kai se vielä ole minua syönyt yhtään.

Vierailija
16/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista rutinaa jolle kukaan ei voi mitään.Itse täytyy keksiä valon pilkkuja elämäänsä ei niitä muut keksi.Käytä mielikuvitustasi niin kuin muutkin.

Vierailija
17/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 ja latino kirjoitti:

Tulin muutama päivä sitten ulkomailta ja havahduin kuinka pimeää täällä Suomessa oikeasti on. Kaupungissani ei ole edes lunta valaisemassa. Pidän Suomen vuodenajoista, mutta en tästä. Kylmää, märkää ja pimeää. Odotan lunta ja pakkasta.

Nykyajan suomalaiset eivät voi sietää talvea, ihmiset näyttää tykkävät sateista ja pimeydestä jostain syystä.

Itse olisin paljon pirteämpi kun olisi lunta, päivällä aurinkoa ja pakkasta.

Vierailija
18/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään tykkää yhtään. Masentaa, ahdistaa ja ainoa vuodenaika kun tulee jopa itsetuhoisia ajatuksia.

Keväisin ja kesäisin taas olen kuin eri ihminen, iloinen ja hyväntuulinen oma itseni.

Täytyy koittaa kestää, kai tämäkin talvi joskus vielä päättyy.

Mua taas ahdistaa kevät ja lähestyvä kesä.

Vierailija
19/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sentään on enemmän valokoristeita ja ledejä ihmisten kodeissa ja parvekkeilla kuin monissa muissa maissa. Saadaan edes vähän valonpilkettä pimeyteen.

Vierailija
20/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut todelka rankkaa. Pitkät työmatkat 2h pimeässä mennen tullen. Huonot kelit siihen päälle vielä niin on ollut stressaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi