Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamumies kysyy: ystävänainen ostanut lomamatkan, miten tässä kannattaisi toimia?

Vierailija
13.12.2019 |

No kun täällä nyt ollaan niin tulikin kysymys johon enkä naiset osaavat vastata:

Koska pian on synttärit, lupasin ystävänaiselle että järkkään viikon vapaata koska hänellä on yllätys. Oletin että kyse on mökkireissusta tai ehkä jopa vaelluksesta, se kun on harrastukseni.

No ei olekaan. Ystävänainen on sitten mennyt varaamaan ulkomaanmatkan yhteen kohteeseen. Kahdestaan.

Ei siinä mitään, paikka on kyllä mieleinen. Olen maininnut että haluaisin siellä käydä joskus, en vain ole saanut aikaiseksi varausta. Rahasta ei ole kyse.

Ongelma on siinä että ystävänainen vaatii saada maksaa reissun. Siis lennot, yöpymiset, kaikki. Ja se että ystävänainen on naimisissa, ja hänen miehensä on kaverini.

Mitään muuta taustalla ei varmasti ole, olemme ihan eri tasoisia romantisessa mielessä ja eri tyyppisiäkin. Miehensä on ilmeisesti asian kanssa ihan ok, sanoi vain että ok. Ajatuksia en osaa lukea, ei vaikuttanut reagoivan millään tapaa, tai edes välittävän asiasta.

Ystävänaisen päätä on turha yrittää kääntää maksamisen suhteen. On sen verran itsepäinen.

Mielipiteitä? Ei ole yksinkertaista olla kamumies, jotenkin joutuu asioissa välikäteen :/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisuja on kaksi:

1) Lähdet reissuun.

2) Jäät kotiin.

Valitse noista toinen ja lopeta murehtimasta valintaasi tai valitsematta jättämääsi.

3) Maksa matkasi

Vierailija
22/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minä en myöskään tavoita että mikä oli ap:n ongelma. Voitko tiivistää yhteen lauseeseen mistä kiikastaa?

Tiivistän kahteen lauseeseen:

Matka on aika kallis synttärilahjaksi enkä tykkää että toinen maksaa kun minulla olisi itsellänikin varaa.

Ystävänainen on naimisissa ja jättää miehensä Suomeen siksi aikaa kun lomailee minun kanssani.

Joo tiedän ettei tuossa tehdä mitään väärää. Asia vain häiritsee itseä.

Olenko siis ihan typerä?

-ap

En lähtisi. Tällainen ongelma on yleensä niin päin, että "ystävä" mies haluaa maksaa naisen matkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis lahja. En ottaisi vastaan ystäviltä. Vanhemmat tai puoliso voivat luontevasti antaa kalliita lahjoja, ei ystävät.

Itse kyllä pitäisin tosi outona tuota viikon matkaakin kahdestaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ilman romanttista viritystä siis.

Ja itse olen avioliitossa oleva nainen.

Vierailija
24/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Yllättävän moni tähän meni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän