Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joulusuklaat maistuu parhailta ennen joulua

Vierailija
13.12.2019 |

Nää paperissa olevat Fazerin siniset on taivaallisia... Eilen vetelin koitan ja taas on yksi loota tyhjenemässä. 🤤😛
Miksi nää on paperinamuina parempia kuin levynä, Fazerin sininen ei levynä enää maistu samalta kuin ennenvanhaan, mutta nää kovehtinamut.. Aaaah, en saa tarpeekseni. Kohta varmaan pyörryn. 😌

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan = lootan

Vierailija
2/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipareissa sama juttu. Ei ne muuten maistu kuin joulukuussa, eika itse jouluna enaa. (Mistakohan johtuu :D) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis, kun ei ole niitä suklaita vuoteen saanut mutta sitten joulukuussa saa ja niihin kyllästyy ja vuoden päästä maistuu jälleen.

Vierailija
4/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna tulee vedettyä ensin armoton jouluateria ja sen jälkeen pitäisi vielä iloita suklaasta. Sen vuoksi suklaa maistuu paremmalta päivinä jolloin syö normaalia arkituokaa. Näin ainakin minulla.

Vierailija
5/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joulusuklaita alkaa syömään heti kun ne tulevat kauppoihin niin niihin alkaa olla jo kyllästynyt jouluna.

Vierailija
6/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joulusuklaita alkaa syömään heti kun ne tulevat kauppoihin niin niihin alkaa olla jo kyllästynyt jouluna.

Lokakuussa jo ensimmäiset myynnissä suklaista. Tuntuu, että aina vaan aiemmin tulee joulutavarat kauppoihin.

Vierailija
7/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hyvä on hyvää olkoon sitten vaikka juhannus

Vierailija
8/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

konjakki - ilmiö. kun otat lasin konjakkia ja maistat kuinka hyvää se onkaan. mutta kun otat seuraavan paukun ei se enää maistu kovin kummoiseltä. ja kolmas jo yököttää.

Vierailija
9/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu mulla on kaapissa Brunbergin tryffeleitä, taidanpa kipasta nappaamaan muutaman :D

Vierailija
10/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

konjakki - ilmiö. kun otat lasin konjakkia ja maistat kuinka hyvää se onkaan. mutta kun otat seuraavan paukun ei se enää maistu kovin kummoiseltä. ja kolmas jo yököttää.

Mulla käy aina katkarapujen kanssa noin!

Vierailija
11/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut fazerin sinisessä saman että kääreelliset eli ne konvehdit ovat parempia kuin itse fazerin sininen levynä.

Näihin konvehteihin lienee panostetaan paremmilla ainesosilla, sillä sitähän markkinoidaan muutenkin suoranaisena luksustuotteena. S-kaupoissa 14,90kg hinta irtokarkkiosastolla, irtokarkkikaupassa 12,90kg.

Ennemmin näitä, kuin sinistä levyä.

Vierailija
12/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut fazerin sinisessä saman että kääreelliset eli ne konvehdit ovat parempia kuin itse fazerin sininen levynä.

Näihin konvehteihin lienee panostetaan paremmilla ainesosilla, sillä sitähän markkinoidaan muutenkin suoranaisena luksustuotteena. S-kaupoissa 14,90kg hinta irtokarkkiosastolla, irtokarkkikaupassa 12,90kg.

Maistuvat todellakin luksukselta levyyn verrattuna.

Vierailija
13/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uu mulla on kaapissa Brunbergin tryffeleitä, taidanpa kipasta nappaamaan muutaman :D

Totta kai käyt. Nyt ne vielä maistuu.

😋

Vierailija
14/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tästä lähteä lähikauppaan suklaaostoksille...

Vierailija
15/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa <3

Vierailija
16/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistuvat todellakin luksukselta levyyn verrattuna.

Konvehtien parasta ennen menee parissa kuussa umpeen. Levyjen n. 1½ vuodessa.

Levy on voinut homehtua kaupan hyllyllä vuoden päivät. Sininen-konvehtirasia on usein tehty tuoreesta maidosta joskus viikko pari ennen ostoshetkeäsi.

Joten en ihmettele havaintoasi.

Vierailija
17/17 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tietysti ”joulusukat