Miksi joulusuklaat maistuu parhailta ennen joulua
Nää paperissa olevat Fazerin siniset on taivaallisia... Eilen vetelin koitan ja taas on yksi loota tyhjenemässä. 🤤😛
Miksi nää on paperinamuina parempia kuin levynä, Fazerin sininen ei levynä enää maistu samalta kuin ennenvanhaan, mutta nää kovehtinamut.. Aaaah, en saa tarpeekseni. Kohta varmaan pyörryn. 😌
Kommentit (17)
Pipareissa sama juttu. Ei ne muuten maistu kuin joulukuussa, eika itse jouluna enaa. (Mistakohan johtuu :D)
Se fiilis, kun ei ole niitä suklaita vuoteen saanut mutta sitten joulukuussa saa ja niihin kyllästyy ja vuoden päästä maistuu jälleen.
Jouluna tulee vedettyä ensin armoton jouluateria ja sen jälkeen pitäisi vielä iloita suklaasta. Sen vuoksi suklaa maistuu paremmalta päivinä jolloin syö normaalia arkituokaa. Näin ainakin minulla.
Jos joulusuklaita alkaa syömään heti kun ne tulevat kauppoihin niin niihin alkaa olla jo kyllästynyt jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Jos joulusuklaita alkaa syömään heti kun ne tulevat kauppoihin niin niihin alkaa olla jo kyllästynyt jouluna.
Lokakuussa jo ensimmäiset myynnissä suklaista. Tuntuu, että aina vaan aiemmin tulee joulutavarat kauppoihin.
kaikki hyvä on hyvää olkoon sitten vaikka juhannus
konjakki - ilmiö. kun otat lasin konjakkia ja maistat kuinka hyvää se onkaan. mutta kun otat seuraavan paukun ei se enää maistu kovin kummoiseltä. ja kolmas jo yököttää.
Uu mulla on kaapissa Brunbergin tryffeleitä, taidanpa kipasta nappaamaan muutaman :D
Vierailija kirjoitti:
konjakki - ilmiö. kun otat lasin konjakkia ja maistat kuinka hyvää se onkaan. mutta kun otat seuraavan paukun ei se enää maistu kovin kummoiseltä. ja kolmas jo yököttää.
Mulla käy aina katkarapujen kanssa noin!
Olen huomannut fazerin sinisessä saman että kääreelliset eli ne konvehdit ovat parempia kuin itse fazerin sininen levynä.
Näihin konvehteihin lienee panostetaan paremmilla ainesosilla, sillä sitähän markkinoidaan muutenkin suoranaisena luksustuotteena. S-kaupoissa 14,90kg hinta irtokarkkiosastolla, irtokarkkikaupassa 12,90kg.
Ennemmin näitä, kuin sinistä levyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut fazerin sinisessä saman että kääreelliset eli ne konvehdit ovat parempia kuin itse fazerin sininen levynä.
Näihin konvehteihin lienee panostetaan paremmilla ainesosilla, sillä sitähän markkinoidaan muutenkin suoranaisena luksustuotteena. S-kaupoissa 14,90kg hinta irtokarkkiosastolla, irtokarkkikaupassa 12,90kg.
Maistuvat todellakin luksukselta levyyn verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Uu mulla on kaapissa Brunbergin tryffeleitä, taidanpa kipasta nappaamaan muutaman :D
Totta kai käyt. Nyt ne vielä maistuu.
😋
Taidan tästä lähteä lähikauppaan suklaaostoksille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuvat todellakin luksukselta levyyn verrattuna.
Konvehtien parasta ennen menee parissa kuussa umpeen. Levyjen n. 1½ vuodessa.
Levy on voinut homehtua kaupan hyllyllä vuoden päivät. Sininen-konvehtirasia on usein tehty tuoreesta maidosta joskus viikko pari ennen ostoshetkeäsi.
Joten en ihmettele havaintoasi.
Koitan = lootan