Miehellä oli joku 32-tuumainen vanha televisio kun menin hänen kotiinsa.
Olen tapaillut mukavalta vaikuttavaa miestä, ja tänään menin treffien päätteeksi käymään hänen luonaan.
En ollut usko mitä sain todistaa...Hänellä oli varmaan 15 vuotta vanha 32-tuumainen televisio.
En tiedä onko siinä edes älyominaisuuksia.
Mitä voi päätellä miehestä jolla ei ole varaa edes kunnon televisioon? Olemme kuitenkin jo melkein kolmekymppisiä.
Kommentit (35)
Ehkäpä se miehesi ei ole samanlainen puolisokea pullonpohjalasi hyypiö kuin sinä itse? Ja näkee ihan normaalin kokoisesta ruudusta. Tai jospa se tv:n katseleminen ei olekkaan se pääasia elämässä hänellä?!
Kiinnostuisin lisää. Naurettavia ja surullisia ovat isot viritelmät etenkin pienessä olkkarissa.
Oliko tämä siis muka joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän v-ua nyt taas?
no v-u miehellä pieni telkkari v-u!
Pieni?!
Olin eilen treffeillä, miehellä oli 55-tuumainen telkkari eteisessä pahvilaatikossa. Oli ollut yli kuukauden.
No ei avattu eilen, tuskin tänäänkään.
Saitko tuon materialistisen vähä-älyisyyden suvun perintönä vai onko tuo hankittu ominaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Ota se.
Housuissa riittävä, ei tarvii ilmeisesti bemariakaan.
Paitsi jos olet kovin alakiree niin hae bimmerikuski niin ei satu.
Bimmerikuski?
Eikö sinulla ole omaa telkkaria kun menit sitä miehen luokse katselemaan? Mitä aioit katsoa, salattuja elämiä vai Avaraa luontoa?
Mitä ihmeen älyä joku tarvitsee töllöön?
Meillä on telkkarissa tuollaisia toimintoja, käytettävyys on niin surkea, ettei niitä tule käytettyä.
En seurustelisi alle 80 tuumaisten kanssa. Suuri pitää olla.
Ei kannata televisioon syytää rahaa jos vanha toimii. Oma telkkari ostettu melkein kymmenen vuotta sitten ja toimii kuin uusi. Miksi joku toimiva tavara pitäisi hävittää kun uusi vastaava maksaa yli kaksi tuhatta?
Vastaukset ovat olleet kyllä taattua laatua jälleen. Yksi tai kaksi asiallista vastausta ja muilla sitten oikein oivalluksia siitä että jollakin voi olla sopivan mittainen kikkeli hih hih:)
Eikö sitä televisiota muulloin ollut?
Ota se.
Housuissa riittävä, ei tarvii ilmeisesti bemariakaan.
Paitsi jos olet kovin alakiree niin hae bimmerikuski niin ei satu.