Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan työkyvyttömältä kotirouvalta

Vierailija
13.12.2019 |

Hirmuisen tylsä päivä. Odotan miestä (kaupan kautta) kotiin. Imuroin tänään ja pyyhin pölyt ja haistelin hyasinttia.

Kysy mitä vaan, mitä en ole jo kertonut!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksesi siitä miten kauan miehesi jaksaa katsella tilannettasi?

Vierailija
22/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuisesti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko liikuntaa vai oletko suurimman osan päivästä kotona?

En harrasta liikuntaa, vaikka liikunnanharrastaminen on ohjeistus. Olen koko päivän kotona.

Ap

Tämä paljasti koko aloituksen trolliksi

Vierailija
24/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuisesti.

Ap

Siinä tapauksessa hän on varsin harvinaislaatuinen mies.

Vierailija
25/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko määräaikaisesti vai pysyvästi työkyvytön?

T. Samis

Vierailija
26/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta liikuntaa, vaikka liikunnanharrastaminen on ohjeistus. Olen koko päivän kotona.

Ap

Kuulostaa ihan minulle :) Minäkin olen kotirouva, suunnilleen samanikäinen ja en lähde kotoa jos ei ole vihonviimeinen pakko. Meillä kuitenkin on lapsia ja olen ihan työkykyinenkin, pois työelämästä lähinnä miehen toiveen vuoksi.

Koetko sinä paljon sitä, että ihmiset voivottelevat kun olet tuollainen ”aviomiehen käskytettävissä oleva pikkurouva”? Itse koen vaikka meidän päätökset kotonaolostani on ihan yhteisesti tehty.

Vierailija
27/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko määräaikaisesti vai pysyvästi työkyvytön?

T. Samis

Määräaikaisesti kahdeksatta vuotta.

Ap

Vierailija
28/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa ihan minulle :) Minäkin olen kotirouva, suunnilleen samanikäinen ja en lähde kotoa jos ei ole vihonviimeinen pakko. Meillä kuitenkin on lapsia ja olen ihan työkykyinenkin, pois työelämästä lähinnä miehen toiveen vuoksi.

Koetko sinä paljon sitä, että ihmiset voivottelevat kun olet tuollainen ”aviomiehen käskytettävissä oleva pikkurouva”? Itse koen vaikka meidän päätökset kotonaolostani on ihan yhteisesti tehty.

Koen toisinaan juuri samoin, mutta meilläkin suurin osa päätöksistä tehdään yhdessä. Onhan siinä toki se ero meidän kesken, että miehellä on rahaa, minulla ei. Siispä suuri osa hankinnoista on sellaisia, joihin minun mielipidettäni ei kysytä. En ole vastuussa miehen rahankäytöstä, vaikka se välillä ärsyttääkin.

Ap

Vierailija
29/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa! Minä olen samanikäinen ja samassa tilanteessa, "kotirouvana" eli kahdeksan vuotta kuntoutustuella mielenterveyssyistä, naimisissa, ei lapsia eikä tulekaan, aina kotosalla vaan. Hyasintteja ei ole, koska on kissa.

En kerro elämäntilanteestani missään, koska pelkään ihmisten suhtautumista. Monet varmaan luulee minun olevan työtön.

Vierailija
30/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennes vanhaan me oltiin mielenterveyskuntoutujia eikä mitään kotirouvia. Mä tein liudan lapsia. Ennen olin niin kuin te. Nyt oon kotiäiti lääkityksellä.

Vierailija
31/31 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koen toisinaan juuri samoin, mutta meilläkin suurin osa päätöksistä tehdään yhdessä. Onhan siinä toki se ero meidän kesken, että miehellä on rahaa, minulla ei. Siispä suuri osa hankinnoista on sellaisia, joihin minun mielipidettäni ei kysytä. En ole vastuussa miehen rahankäytöstä, vaikka se välillä ärsyttääkin.

Ap

Hoidatko kuitenkin ison osan kotitöistä, olet miehen tavattavissa kun hän haluaa ja silti joudut maksamaan puolet menoista tai miehelläsi on isompi osa rahaa käytettävissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi