Avent Isis vai Ainun sähköinen rintapumppu?
Pitäis mennä ostamaan rintapumppu ja mietin minkä ostaisin? Ekan kanssa mulla oli se oliks se ny Medelan käsipumppu. Kovasti on kuitenkin kehuttu Avent Isisista ja nyt kysyisinkin teiltä joilla kokemuksia kannattaako ostaa se Ainun sähkökäyttönen vai Aventin käsikäyttöinen?
Kiitos jos joku jaksais vastailla:)
-Tiziana rv 35+2
Kommentit (7)
Ei mun rinnanpäät olis edes kestäneet sähköistäpumppausta olis heti menneet rikki.
No niin, siispä painelen huomenna ostamaan sen Isiksen. Saakohan sitä mistään halvemmalla(siis uutena) kuin 60¿?
Viikonloppuja!
-Tiziana
Mä ostin sen Ainun ja mikä sen ihanampaa kun ei tarvi oikeesti tehä muuta kuin pitää siitä kiinni kun yöllä väsyneenä pumppaat.Mä en edes harkitsisi muun ostoa.Kokemusta löytyy 9 kk:n ajalta.Siinä Aventissa kuiten täytyy itse käsin pumpata.Molemmat on kuiten aikalailla samanhintasia ni helpommalla pääset kun ostat Ainun.
Itselläni on molemmat, sekä Ainun sähkökäyttöinen että Aventin käsipumppu. Aluksi ostin Aventin, joka toimi ihan hyvin. Koska käytin pumppua päivittäin, sain jännetupin tulehduksen, josta olen kärsinyt jo vuoden verran. Vasta " käsi paketissa" tajusin ostaa tuon Ainun sähkiksen. Eli sähkökäyttöistä vempelettä suosittelen ehdottomasti, mikäli tulee jatkuvaan käyttöön. Muussa tapauksessa kädet voi mennä tosi huonoon kuntoon, kuten itselläni kävi.
kiitos taa lisävastauksista, nyt tulikin pulma. Naapurin rouva kans suositteli tota sähkistä ja tosiaan kun viimeeksi pummpua käytin esikoisen kanssa, niin päivittäin piti pumpata. Täytynee harkita jos sittenkin ostais sen sähkiksen.
Aurinkoista päivänjatkoa!
-Tiziana
Sillä mulla oli kans esikoisesta ainun käsikäyttöinen käytössä ja oli turhan työläs käyttää...
Nyt aattelin hankkia NUK:in sähkökäyttöisen pumpun...
Löytyy ainakin täältä: http://www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/44962e8e0188a22e274050f336…
On todella helppo käyttää ja helppo pestä, ei vaadi mitään suurta operaatiota vaan pumppaaminen on todella vaivatonta! Suosittelen!!!