Olenko naurettava, jos ostan tummapaahtoista presidenttiä, vaikka pidän enemmän Kulta-Katriinasta?
Olen varmaankin, mutta sopivasti naurettava vai liian naurettava?
Mieheni ei juo kahvia, joten hänellä ei ole mielipidettä asiaan. Itse aloitin kahvinjuonnin vasta aikuisena ja ystävieni ja muiden neuvoista ostin ' oikeaa' kahvia eli erilaisia kalliita yleensä tummapaahtoisia sekoituksia ja yleensä erikoisliikkeestä. Tummapaahtoinen presidentti on ollut tavallisista kahveista ainoa jota olen juonut. Sitten huomasin, että töissä oli paljon parempaa kahvia kuin kotona. Otin selvää merkistä ja se on Kulta-Katriinaa, ostin sitä myös kotiin kokeillakseni, olisiko se myös omalla keittimellä keitettynä parempaa ja olihan se. Nyt on sitten enää ongelmana, juonko parempaa kahvia vai pidänkö huolta imagostani.
PS. Nyt voitte jo lopettaa sen hirnumisen minun kustannuksellani siellä, saatte vielä vatsalihaksenne kipeiksi...
Kommentit (16)
Kulta-Katriina on tavis-av-juntti-caféeta ...älä koskaan julkisesti tunnusta juovasi sitä... : DD
viineistä ja kirjahyllyn muodostakin. Kulta-Katriina on sama kuin sotkan tv-alttarit. Tietysti moukat mielistyvät moukkien tyyliin, mutta muualle pitäisi kuitenkin pyrkiä.
Kasvata itsesi pitämään kunnon kahvista. Jauhata se itse pavuista ja huomaat että tuoreensa se maistuu aivan erilaiselta!
Oikein av:n kermaa, wanna-be-eliittiä : ))) Kyseessähän on siis makuasia. Ostatko viinisi hintalapun vai minkä kriiteerin mukaan? Hehheh...voi elämä tätä palstaa...
Minusta on jo vähän huolestuttavaa, että ihmisille on pinnalliset seikat nykyään mennyt noin älyttömyyksiin. Tämä tapaus on vain yksi, suht viaton, esimerkki siitä.
Makuaan voi kehittää! Kultakatriina maistuu paskalta, ei kahvilta ainakaan. Osta vain 100% arabialaista sekoitusta. Jauha mieluiten itse.
Olen olettanut sen johtuvan puutteellisista kahvinkeittotaidoistani.
Riittäisikö imagoni pelastamaan se, että juomani tee on aina parasta laatua, enkä ikinä kotona juo pussiteetä? Muutenkin juon teetä useammin kuin kahvia. Teen suhteen ongelmaa ei ole, minä todellakin pidän eniten laadukkaasta haudutetusta teestä. Kahvin suhteen minulla vain tuntuu olevan kovin perisuomalaisagraarinen maku :(
Ap
miksi yleensä juot kahvia? Juo aina teetä.
Ja energiajuomat ovat vielä pahempia kuin tummapaahtoinenkaan kahvi.
Ap
varmaan vielä tuulipuvuissa ja avoikkaissa...
Vierailija:
Mies tosin tuskin pistämään niitä avokkaita jalkaansa. :(
ssa päivässä makunsa. Menee hukkaan kalliit paahdot.
t. kahvipaakarin tytär ;-)
Vierailija:
Jo on ihmisillä ongelmat. Melkoinen blondi tämänkin aloittaja...
" Mutta kun minä olen yrittänyt jo pari vuotta totuttautua pitämään näistä paremmista kahveista. Ja kauheasti ihmetellyt, miksi muualla on aina parempaa kahvia kuin kotona.
Olen olettanut sen johtuvan puutteellisista kahvinkeittotaidoistani. "
kaverisi ostavat siis kulta-katriinaa ja kaatavat sen presidentti-pussiin sen takia se maistuu paremmalta kuin kotona " oikea" presidentti kahvi =)
Vierailija:
kaverisi ostavat siis kulta-katriinaa ja kaatavat sen presidentti-pussiin sen takia se maistuu paremmalta kuin kotona " oikea" presidentti kahvi =)
Ja ongelmakin on ratkaistu, juon Kulta-Katriinaa arkena itse, ja " hyvää kahvia" on vierasvarana.
Ap
Eli on naurettavaa.