Mitähän AINU, MUSEOKORTTI ja muut palstan mainostajat tykkäävät palstan vihaan, väkivaltaan ja rikoksiin yllyttävästä sisällöstä?
Viime päivinä AV on ollut lukukelvoton poliittisen spämmi takia, ja keskustelut kaikkea muuta kuin asiallisia - juuri hetki sitten joku hekumoi niskalaukauksilla.
Jos ette saa palstaa kuntoon, lähtee terveiset mainostajille.
Oli palsta, jota rakastin
Kommentit (14)
Koko palsta täynnä naisvihaa, lisäksi homo-ja mamuvihaa. Jos eivät saa kaheleita pian estoon, pakko varmaan sulkea määräajaksi. Aivan törkeää tekstiä täällä.
Tässä syksymmällä oli rauhallisempaa.
Oli mukava käydä, vanha henki vallitsi, hyviä ketjuja, huumoria, provoja.
Nyt on taas meininki kuin Manalan esikartanossa.
Tulen palstalle rentoutumaan, en lukemaan rikoksista, terrorismista tai politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Tulen palstalle rentoutumaan, en lukemaan rikoksista, terrorismista tai politiikasta.
Aihe on vapaa. Tämä ei ole mikään henkilökohtainen kylpyläsi.
Just ajattelin siirtyä Ylikselle, kun täältä poistetaan kaikki keskustelut. Ja oon mummoikäinen!
Eivätköhän ne hyvinkin tiedä mihin soppaan lusikkansa pistivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe on vapaa. Tämä ei ole mikään henkilökohtainen kylpyläsi.
Önnönnöö.
Vierailija kirjoitti:
Tässä syksymmällä oli rauhallisempaa.
Oli mukava käydä, vanha henki vallitsi, hyviä ketjuja, huumoria, provoja.
Nyt on taas meininki kuin Manalan esikartanossa.
Eihän täällä ollut syksyllä kuin se kuukausia kestänyt Maisa-ketju. Oli koko ajan suosituin ketju. Mutta ei siinä kyllä ollut mukava henki mun mielestä.
Aikuisvauvat miehet vaan tykkää Ainu ja muista imetyskuvista ja museoissa eivät käy, joten ei haittaa
Minua kyllä kiinnostaa politiikka ja veivaisin siitä täällä mielelläni itsekin. Tympii vain lukea väkivaltafantasioita ja aivotonta öllötystä.
Täältä on poistunut myös paljon ketjuja, joissa H-A sai lunta tupaan Tullin työn vaikeuttamisesta.
/2
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaa politiikka ja veivaisin siitä täällä mielelläni itsekin. Tympii vain lukea väkivaltafantasioita ja aivotonta öllötystä.
Täältä on poistunut myös paljon ketjuja, joissa H-A sai lunta tupaan Tullin työn vaikeuttamisesta.
/2
Kummasti nuo väärän mielipiteen ketjut poistuvat...
Sanoma oikeiston asialla :)
Ainakin museoissa on paljon väkivaltaisia aiheita niin ovat tottuneet.
Kohta tulee varmaan pakollinen rekisteröinti, kiitos "Mestari"!