Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen eli huippuälykäs

Vierailija
12.12.2019 |

Miksi se ärsyttää sinua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jäsennumerosi?

Vierailija
2/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen manselainen eli vähän vähemmän älykäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet mitä ilmeisemmin liittynyt mensaan korostaaksesi itseäsi, mitä nytkin teet. Minä olen ilmeisesti älykkäämpi, sillä en ole liittänyt identiteettiini tuota ylistyslausetta, vaikka äo siihen riittäisikin.

Vierailija
4/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt, että miksi niin moni huippuälykäs tuhlaa huippuälykästä aikaansa kirjoittamalla johonkin nimettömälle trollipalstalle....... just saying.

Vierailija
5/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyhmempin mielestä kenelläkään ei saa olla mitään enempää kuin toisella, ainakaan itsellä.

Ja älykkyys on niin tärkeä ominaisuus, helpompi selitellä, että ei se ole oikeasti älykäs kuin tietyllä pienellä osa-alueella tai korkeintaan kirjaviisas.

Vierailija
6/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, kysyisin millä tavoin älykkyytesi ilmenee noin niin kuin käytännössä? Minäkin seurustelin aikoinaan "huippuälykkään" arkkitehdin kanssa joka sai aivoverenvuodon eikä koskaan toipunut siitä vaan taantui lapsen tasolle. Herra antaa ja Herra ottaa.

Vierailija
7/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että se ärsyttäisi? Ei nimittäin ärsytä.

Kiva että palstalla liikkuu toisinaan älykästäkin porukkaa. Esim. tuon matemaattisen pulman ratkaiseminen ja selittäminen varmaan onnistunee?

Vierailija
8/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla niin älykäs tai älytön kuin tahtoo.

Aummm.

Vierailija
9/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kannattaako liittyä? Mitä siitä Mensasta hyötyy?

Vierailija
10/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä täällä teet?????

Vierailija
11/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet kenenkään ärsyyntyneen? Ehkä olet täynnä itseäsi, ja he ärsyyntyvät siihen?

Vierailija
12/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä täällä teet?????

Ei kai tuo mikään ihme ole.. Tällä palstalla kirjoittajista galluppien mukaan n. 15 % kuuluu siihen älykkäimpään yhteen prosenttiin. ;)

Vierailija
13/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se taitaa olla ihan joku muu piirre, joka sinussa ärsyttää.

Vierailija
14/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn, koska et huippuälykkäänä keksinyt parempaa tapaa ilmaista älykkyyttäsi, kuin Mensan jäsenyys.  Tapasi harjoittaa älykkyyttäsi käymällä keilaamassa muiden nokkelien kuviopäättelijöiden kanssa ei tee sellaista vaikutusta ihmisiin, kuin luulet. Tekisit jotain hyödyllistä elämässäsi. Tuo itsensä korostaminen jonkun pikku seuran jäsenyydellä on samaan aikaan vähän traagista ja vähän koomista. 

Vierailija
15/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kolttoist donaa eikkäs aika paljon.

Vierailija
16/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan mensalaiset yliarvioivat omaa älykkyyttään. Luulevat selviävänsä älykkyydellä, vaikka valheet ovat ilmiselviä.

Vierailija
17/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,"huippuälykkö"

Ihmiset, jotka tunnen, jotka eivät mainosta itseään minkään Palikkatestin perusteella. Älykkyydessä on monta eri osa-aluetta.Tunnen muutaman mensalaisen, ei se niin ihmeellistä ole. Itse en ole kokenut tarpeelliseksi testauttaa älyäni, mikä vielä toimii ihan käytännön asioissakin.

Vierailija
18/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kuvioiden jatkumoa oppii päättelemään, kun pari päivää treenaa. En tosin ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että älykkyyttä voisi mitata moisilla testeillä. Meneekö piste kolmioiden ja kuutioiden välissä minnekin päin? Buah-ha-haa.

Vierailija
19/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden kuvioiden jatkumoa oppii päättelemään, kun pari päivää treenaa. En tosin ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että älykkyyttä voisi mitata moisilla testeillä. Meneekö piste kolmioiden ja kuutioiden välissä minnekin päin? Buah-ha-haa.

Niin, näyttäytyyhän se käsittämättömänä, kun ei itse sitä logiikkaa ymmärrä..

Vierailija
20/21 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita liittyä Prometheus Society:yn ... sitten voit leveillä. Perusmensaan pääsijöitä on noin 2% väestöstä (länsimaissa ja aasiassa hieman enemmänkin afrikassa vähemmän, kun maailmanlaajuisesti äo:ta kai tarkastelevat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän