Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko työssä, joka alkoholisoi sinut?

Vierailija
12.12.2019 |

Kuinka työsi altistaa sinut alkoholille? Ovatko vaatimukset liian kovia? Liian epäselviä? Edellyttääkö eteneminen ruskeaa kieltä? Tai selkäänpuukotustaktiikkaa? Mikä risoo?

Voit avautua tähän ketjuun. Voit myös lähettää terveisesi esimerkiksi esimiehellesi!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaat valittavat, äksyilevät ja pitävät juoksupoikana.

Ne kaikkein vähiten apua tarvitsevat vaativat eniten huomiota, minä minä väää vää väää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, luulin otsikon perusteella, että työ, jossa on tarjolla vähän väliä ilmaista viinaa. Edustustilaisuudet, illalliset, cocktail-partyt, asiakkaiden kestitseminen...

Vierailija
4/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työskentelen perinnässä, jonne soittavat hullut ja humalaiset fiksujen ja mukavien asiakkaiden lisäksi. Olen täysin syytön siihen, että soittajilla on maksuvaikeuksia eikä minulle huutaminen ja kiroileminen auta.

Harmi, että olen absolutisti, koska alkoholi on kuvottavaa.

Vierailija
5/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie liikaa aikaa kännäämiseltä. Vapaalla pitää ottaa aina juotavat tuplana.

Vierailija
6/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työssä joka alkoholisoi minut. Paineet olivat valtavat ja speksit olemattomat. Tuli alkoholismi ja burn-out. Nyt olen työtön ex-alkoholisti.

Vierailija
7/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä paras selitys ryyppäämiselle. Että työ pistää juomaan, voi vittu. Ite sä sitä pulloa kallistat. Hohhoijjaa ja hoitoon. Työ pistää dokaamaan, mitähän seuraavaksi. Varmaan, että puolison takia.

Vierailija
8/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kyllähän tämä kunnon päälle käy myyntipuolen insinöörinä. Harvemmin on kahta arki-iltaa viikossa kun ei ole jotain tapahtumaa/asiakasiltaa reissun päällä. No, viikonloput sitten rauhassa kotona perheen parissa.

Vierailija
9/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juoppo aina syyn keksii. Nyt se on näemmä stressaava työ. Voi voi. Juopot saunan taa pilaamasta kunnon ihmisten elämää.

Vierailija
10/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juoppo aina syyn keksii. Nyt se on näemmä stressaava työ. Voi voi. Juopot saunan taa pilaamasta kunnon ihmisten elämää.

Muita ihmisiä saunan taakse toivottavat ”paremmat ihmiset” saunan taakse pilaamasta kaikkien muiden ihmisten elämää.

Vierailija
11/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ihmisiä saunan taakse toivottavat ”paremmat ihmiset” saunan taakse pilaamasta kaikkien muiden ihmisten elämää.

Jos sun pitäis valita ryhmä saunan taa, niin valitsisitko nämä narkit, vai kunnon ihmiset?

Vierailija
12/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään alkoholisoi.Spuget keksii ihme selityksiä.

Vierailija
13/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä ollaan. Jos pitää tehdä päivässä kahden päivän työt, niin kyllähän tuplarelaaminen houkuttaa. 

Sanoin asiasta pomollekin, joka totesi, että tuleehan siitä tuplasti rahaakin. Joo, tulee, muttei tätä kovin pitkään jaksa. Kun sanoin, että jos työkuorma jatkuu, haen saikkua. Pomo sanoi, ettei pitäisi uhkailla. En minä uhkaile vaan teen niin. Kuka silloin voittaa?

Vierailija
14/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplapalkka ei naurata kirjoitti:

Lähellä ollaan. Jos pitää tehdä päivässä kahden päivän työt, niin kyllähän tuplarelaaminen houkuttaa. 

Sanoin asiasta pomollekin, joka totesi, että tuleehan siitä tuplasti rahaakin. Joo, tulee, muttei tätä kovin pitkään jaksa. Kun sanoin, että jos työkuorma jatkuu, haen saikkua. Pomo sanoi, ettei pitäisi uhkailla. En minä uhkaile vaan teen niin. Kuka silloin voittaa?

Kapitalistisessa yhteiskunnassa olet aivan vapaa vaihtamaan työpaikkaa, vaikka maata, jos siltä tuntuu.

Vierailija
15/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on vetää keittoa kun se on ainoa laillinen päihde. Voi tähän yrittää a-klinikalta napit lisäksi. Laillista käyttöä sekin on. Sehän se on ainoa tärkeä asia, laillinen käyttö.

Vierailija
16/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, luulin otsikon perusteella, että työ, jossa on tarjolla vähän väliä ilmaista viinaa. Edustustilaisuudet, illalliset, cocktail-partyt, asiakkaiden kestitseminen...

Saa se sellaistakin olla. Edustaminen ja pakkokännääminen vasta rankkaa onkin. Siitä jos yrittää rentoutua kun pääsee vihdoin asiakkaista eroon niin on jo ihan tosi humalassa. Huh huh

Vierailija
17/19 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään alkoholisoi.Spuget keksii ihme selityksiä.

Taidat olla kirjastonhoitaja?

Vierailija
18/19 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikkona oli oikeasti vaarassa alkoholisoitua. Ei nyt sentään aina mutta joskus oli pakko ottaa itse muutama että jaksoi katsoa kännisiä asiakkaita. En osaa päättää mitkä on rasittavimpia humalassa. Muka hauskat tyypit, riidan haastajat, juoruilijat vai itkijät?

Kun olen kavereille kertonut mitä se työ on niin jokainen on sanonut ettei pystyisi siihen. Tiedätte varmaan kuinka monilla aloilla on vaitiolo velvollisuus. Hoitsut ja soskut unohtaa sen jo nousuhumalassa. Pahin oli lakimies jonka pitäisi tietää ettei saa puhua asiakkaista. Avautui ihan liikaa kun oli hävinnyt ison jutun. 

Jos kertoisin kaikkea mitä olen joutunut kuulemaan niin saisin varmaan itse syytteen.Ihmisiltä lähtee niin holtti humalassa ettei se ole tosikaan. Heh baarimikon muistelmat teos saisi monelle häpeän punan naamaan.

Vierailija
19/19 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kirjahan on jo kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän