Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies huusi minulle: hanki harrastus!

Vierailija
12.12.2019 |

Perusriita. Mies on jälleen menossa omiin juttuihinsa perjantai-iltana, kuten aina. Tai lähes kaikki perjantait. Marraskuussa hän oli menossa kaikki viikonloput. Riitelin asiasta. Mies huusi: "hanki harrastus".
Koen vahvasti, että hän ei halua viettää vapaa-aikaansa kanssani. Hän vetoaa aina siihen, kun on "kavereille luvannut", eli velvollisuuden täyttämiseen.
Mitä teen? Olemme olleet naimisissa 20 vuotta. Olen ollut suurimman ajan siitä kotiäitinä, mutta nyt syksyllä vihdoin olen oman alani (vaativissa) töissä.
Huomasin ilmiön: jo murrosikäisenä vietin kaikki viikonloppuillat yksin kotona vanhempieni kanssa. Äidillä ei riittänyt aikaa minulle. Ja nyt minusta tuntuu, että miehelläkään ei riitä aikaa eikä halua olla kanssani vapaa iltoinaan. Tulkitsen sen niin - kuten murrosiässä - että minussa on jotai vikaa, koska "kukaan ei halua olla kanssani". Mitä teen kaikessa väärin?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin lukemaan kommentteja. Meillä tosiaan on enemmän semmoinen kaverisuhde. En tiedä, millainen parisuhteen pitäisi olla. Nukkuminen erikseen: olen huono nukkuja, herään kuorsaukseen, valvon yöt. Joskus toivon, että hän lähestyisi minua "niinkuin mies", mutta ei. Fyysistä läheisyyttä meillä ei ole. Ei ole ollut pitkään aikaan.

Kaipaan kuitenkin seuraa, koska työssäni ja työpaikallani olen vain oppilaita varten.

Parisuhde ei ole kaverisuhde. Nukut paremmin jos mies on muualla asumassa tai toisessa huoneessa. Löydät vielä seuraa joka kiinnostunut.

Vierailija
42/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä minä sitä vaan, että miksi mies ei halua olla kanssani. Nukumme eri huoneessa. Mitä minussa on vikana, kun karkotan oman äitini ja nykyään mieheni pois luotani? Miten minun pitäisi olla, että minusta tykättäisiin?

Sinussa ei ole mitään vikaa. Hanki parempaa seuraa. Mies kiertoon, hopi hopi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla