Moi, pitkästä aikaa. On sua ikävä. Mitä sulle kuuluu?
Teen just ruokaa. Voi kun yhdessä joskus voitais laittaa ruokaa. T
Kommentit (26)
Mähän tarjouduin kerran laittamaan ruokaa sun kanssa mutta et halunnut. Your loss.
Nuo ajat meni jo. Olen siirtynyt elämässäni jo eteenpäin, suosittelen vahvasti sullekin. Eikä siitä oikeasti olisi kuitenkaan tullut mitään.
Mutta toivon sulle kaikkea hyvää ja ihanaa joulun aikaa!
Oletko suuttunut mulle T? Älä nyt, mullahan oli huono olo silloin. Kai me nyt vielä tavataan niin kuin olet luvannut. Tiedät että mullakaan ei oo ihan kiva elämäntilanne. T
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle T? Älä nyt, mullahan oli huono olo silloin. Kai me nyt vielä tavataan niin kuin olet luvannut. Tiedät että mullakaan ei oo ihan kiva elämäntilanne. T
Laita viestiä joku päivä.
Kerro nyt jo helvetti kuka tämä T on. Onko mies, nainen? Onko Nimi Timo, Taneli, Tero, Teemu, Tuuli, Tuulia, Tuulikki, Tinja, Thilia vai MIKÄ!!??!?!?
Mies ja nainen, molemmat. Siis kaksi eri ihmistä ja sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen, molemmat. Siis kaksi eri ihmistä ja sukupuolta.
Mitä hittoa? Ei mulla ainakaan ole mitään kahtasukupuolta eikä kahta persoonaa. Kuka sinä oikein olet?
Ollaan kaksi T:tä ja opiskeltu samaa alaa.
Se olisi tosi kivaa ja haluaisin sitä enemmän kuin mitään muuta. Välissä on liikaa ihmisiä, joille emme voi tehdä sitä. Usko pois, et sinäkään halua tehdä sitä heille. Ehkä tapaamme seuraavassa elämässä. Käyttäydyn neutraalisti seurassasi ja katselen sinua kun et huomaa. Rakastan sinua. Sinun pitää nyt mennä, sinua odotetaan.
Täh? Miten voit rakastaa jos et edes tunne mua niin hyvin? Taidat olla joku toinen joka sotkeentuu tähän viestittelyyn.t.ap
Voidaan me panna max pari kertaa oikein kunnolla vanhojen muistojen kunniaksi. Sit mun pitää kyl mennä.
Ihan totta pelkästä panosta sulla kyse. t.ap
Samaa paskaa kuin ennenkin. T. Doctor T
Söin yöllä nakkikioskilla. Ostin evääksikin. Heräsin juuri hampurilainen taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Söin yöllä nakkikioskilla. Ostin evääksikin. Heräsin juuri hampurilainen taskussa.
Minulla oli herätessäni hampurilainen taskussa ja nakkisämpylä kainalossa. Oltiinkohan me yhdessä radalla?
Voisinko mä piristää sua T? Oltais niin kuin ennenkin
Ihan hyvää, mut tykkään tehdä rauhassa ruokani.