Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka usein teillä on seksiä (esim. viikossa /kuukaudessa)? Kuinka kauan olette olleet yhdessä ja minkä ikäiset lapset?

Vierailija
15.06.2006 |

Toivon, että mahdollisimman moni vastaisi ja mahdollisimman rehellisesti, jotta saisin edes jonkunmoisen kuvan siitä, että onko meillä keskimääräisesti vähän / paljon seksielämää. Me kun olemme asiasta mieheni kanssa aivan eri mieltä.

Minä aloitan:

Seksiä viimeisen vuoden aikana keskimäärin 4 x viikossa.

Olemme olleet yhdessä 6v ja meillä on kaks lasta (4v ja 2v) sekä odotan kolmatta rv 20.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan keskivertoaktiivisia. On oikeastaan 10 parin otannasta vain yhdet jotka harrastaa viikoittain 1-2 kertaa. Joten en kyllä usko, että täällä käy ne jotka eivät ole niin aktiivisia...

Vierailija
22/54 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu reilu 2 vuotta ja lapset vajaa 2v ja 3kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi , että keskiarvo olisi 1-2 kertaa viikossa seksiä ei todellakaan pidä oikeasti paikkaansa. Se lienee lähinnä toive, joka ilmenee tutkimuksissa totuutena.

Totuus lienee lähinnä " haluaisin seksiä kerran viikossa, kerran kuukaudessa mukana voisi olla oma vaimo"

; )

Vierailija
24/54 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yli nelikymppisiä molemmat, molemmilla omat lapset. Yhdessä oltu nelisen vuotta...

Seksiä oli aluksi n. kymmenen kertaa viikossa, nykyään ehkä kolme-neljä kertaa. Minä naisena haluaisin enemän.

Emme asu yhdessä, mutta vietän mieheni luona suunnilleen puolet ajastani

Vierailija
25/54 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keskimäärin 3-4 krt kk. Lapsia 4. Minä miehenä haluaisin kovasti enemmän vaikka arki väsyttääkin, vaimolle noissakin on lähes liikaa.

Vierailija
26/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuoden 2006 aikana kolme kertaa tähän mennessä..

Vierailija
27/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v. oltu yhdessä, kaksoset 1v.

Vierailija
28/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 2v, 4v ja 6v, neljäs tulossa elokuussa.

Viimeisen vuoden aikana seksiä ollut 1-3 x vkossa.

Niin ja yhdessä oltu 11v, siitä 1v naimisissa

Vierailija
29/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä vain viikonloppuisin. Silloin kyllä sitten vähintään kerran vuorokaudessa. Molemmat 30v. Yksi yhteinen lapsi ja yksi naisen oma, 7v ja 2v.

Vierailija
30/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä joka päivä! Perheessä yksi vauva 3kk.

Vierailija
31/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 11v

lapset 2v ja 4v

vanhemmat 30+

seksiä 1-2krt/kk

eipä juuri naurata.

Vierailija
32/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta 10v ja 2v

seksiä tällä hetkellä monta kertaa viikossa ; )

kesimääräisesti n.1-4x kuussa

N 32v M 36

Vierailija
33/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan oltu kohta 5 vuotta yhdessä. Nyt kun yritämme vauvaa niin seksiäkin tulee enemmän harrastettua. Sitä ennen 2-3krt/vko. Riippuu niin viikosta ja jaksamisesta, aina ei huvita ja joskus ei muuta teekään mieli! Ei se määrä vaan se laatu. Mut tietty eri asia jos vaan esim. kerran kuukaudessa, sillo ei se laatukaan korvaa.

Vierailija
34/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-eipä taida olla tilastollisesti pätevä tämä gallup, koska ei kai täällä palstoilla kirjoittele ihmiset joita seksi ei kiinnosta ollenkaan.

Meillä välillä ollut 1 krt/kk - välillä 5 krt/vko. Riippuu vuodenajasta ym.

Yhdessä 22v

2 lasta 9 ja 12v

M 44 & N 43

Vierailija
35/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 krt/viikko, kuukautisten aikana tehdään jotain muuta (suihinotto, pettingiä, minä vibrailen itseäni)

Lapsi reilu 2 v, yhdessä 12 v. Ikää vähän yli 30 kummallakin.

Vierailija
36/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olen aina ajatellut. Viime aikoina ei juuri ole huvittanut, aina väsyttääkin. Kertoja kuussa 1-4, harvoin siis kerran viikossa. Mies kyllä haluaisi enemän, ennen lapsia se olin minä, joka oli aina haluamassa. Nyt lapsia siis kolme, yhdessä kymmenen vuootta, olemme 37-vuotiaita.

Vierailija
37/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ilmeisesti aktiivisia sängyssä

Vierailija
38/54 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 10v, yksi 2v lapsi. Toinen tulossa pian. Seksiä ehkä 2-3 krt kk, nyt raskauden edettyä loppuvaiheeseen hiipuu vaan, koska maha haittaa jo niin paljon ja minua väsyttää. Ennen raskauttakaan ei tahti paljon päätä huimannut, ehkä juuri siihen 1krt /vko päästiin. Toi muksu verottaa yllättävän paljon, kun sänkyyn pääsee niin haluaakin jo nukahtaa.

Vierailija
39/54 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla poikkeuksellinen nainen, kun ajattelen seksiä useita kertoja päivässä. Olisi ihanaa sekstailla joka päivä! Tosielämässä meillä on seksiä 1-3 krt/kk. Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Suhteen alkuaikoina meillä oli seksiä joka päivä. Meillä on 11-kuinen vauva. Vielä jaksan uskoa, että kyllä tämä tästä paranee...

Vierailija
40/54 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tällä hetkellä 2krt viikossa ja tuntuu riittävän molemmille ihan hyvin. On vaihdellut tosi paljon vuosien aikana

-alkuun sekstailtiin päivittäin

-pillerit vei kokonaan halut eli ehkä 1-3krt kuukaudessa seksiä

-lapsia " tehdessä" eli pillereiden lopetuksen jälkeen oltiin taas kun kanit

-lasten odotusaikana ekat raskaus kuukaudet oli täysin selibaattia, keskiraskauden aikana piti saada ihan joka pvä, loppuraskaudessa enää kerran viikossa tahtia ja silloinkin oli epämukavaa vaikka mieli teki

-imetysaikana 2-3krt/kk

-lasten ollessa isompia ja kun en enää käytä hormoniehkäisyä niin vihdoin tuo 2krt/vko, tuntuu hyvältä ja vihdoin mieskin on tyytyväinen seksin määrään :)