G: Kuinka usein teillä on seksiä (esim. viikossa /kuukaudessa)? Kuinka kauan olette olleet yhdessä ja minkä ikäiset lapset?
Toivon, että mahdollisimman moni vastaisi ja mahdollisimman rehellisesti, jotta saisin edes jonkunmoisen kuvan siitä, että onko meillä keskimääräisesti vähän / paljon seksielämää. Me kun olemme asiasta mieheni kanssa aivan eri mieltä.
Minä aloitan:
Seksiä viimeisen vuoden aikana keskimäärin 4 x viikossa.
Olemme olleet yhdessä 6v ja meillä on kaks lasta (4v ja 2v) sekä odotan kolmatta rv 20.
Kommentit (54)
lapsia neljä
yhdessä 16v naimisissa 10v
seksiä vuonna 2005 kaksi kertaa, rouva antoi säälistä.
on saatu suhde kuntoon taas.
Tänä vuonna 1-2*vko, ja mikä parasta rouva on se joka on aloitteellinen ja haluaa.
N25 ja M26
yhdessä 5 vuotta
ei lapsia
seksiä 1-2krt/kk =(
T. Nainen, joka haluaisi paljon useammin
Estynyttä seksiä max. 1 kerta/vko.
Yhdessä yli 10 v., joista aviossa pari vuotta.
Molemmat lapset alle 3 v.
Minä haluaisin kylläkin useammin.
Yhdessä jo reilut 20 vuotta, ikää 40+
t. mään
Yhdessä 18 v
Lapsia 11,12,14
Yhteisen taipaleen keskiarvoksi arvelen 1 krt/vko.
On ollut useiden viikkojen takoja (pisin 6 vko), ja taas esim. nyt viimeiset kaksi viikkoa 8 kertaa.
Määrä ja laatu ovat kyllä parantuneet viimeisen 4 vuoden aikana.
todella huono palsta esittää tällainen kysymys, koska uskon, että palstaa lukevat ne, jotka ovat keskimääräistä enemmän kiinnostuneita seksistä. Esitä kysymys mieluummin vaikka " vauvat" -palstalla, niin saat totuudenmukaisemman vastauksen. Olen itse tehnyt gallupia asiasta kaveripiirissämme ja uskoisin, että kerta/viikko on normaali tahti jo pidempään yhdessä olleille. Itse olen ollut suhteessa 6,5 vuotta ja meillä on vuoden ikäinen lapsi. Ekan vuoden seksiä oli n.10 kertaa viikossa. Siitä se sitten väheni ja nykyään sitä on n. se kerta viikossa. Välillä on ollut suvantovaiheita, jolloin on ollut ehkä kerran kuussa. Lapsen syntymä ei juuri vaikuttanut tahtiin. Kerta viikossa oli normimäärä jo ennen raskautta.
yhdessä 18vuotta lapset 1v 2v 11 ja 16v
seksiä välillä 2 kertaa päivässä.....mutta 4 kertaa viikossa.
joskus monta kertaa päivässä..molemmat pidetään seksistä.
meill' ä avioliitto toimii hyvin:)
Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja lapset 4+ ja 1-v.
Seksiä on 2-5 krt/kk. Voishan tuota enemmänkin ja useammin harrastaa, mutta tuokin on niin kausiluonteista, joskus himottaa enempi ja joskus vähempi...
edes kerran viikossa. Olisi huima parannus nykyiseen : (
- M42 -
Moi, me ollaan oltu mieheni kanssa yhdeksän vuotta yhdessä ja raskaaksi tulooni saakka rakasteltiin keskimäärin kerran päivässä! Raskaaksi tuloni jälkeen, en kiinnosta miestäni enää lainkaan. Tällä hetkellä rakastellaan n. kerran kahden viikon aikana, ja minä kärsin todella kovaa! Vaan mikä neuvoksi, kun mies sanoo, ettei halua, mä näytän valtavalta elefantilta, enkä kiihota lainkaan. Ei auta sitomiset, mielikuvitusjutut tmv. MIKÄ NEUVOKSI?
Yhdessä on oltu reilut 5 vuotta.
Lapsia ei vielä ole.
Seksiä 1-5 kertaa viikossa, tosi vaihtelevasti väsymyksen ja kiireen vuoksi (monesti ollaan illalla molemmat niin väsyneitä, ettei vaan kerta kaikkiaan jakseta, vaikka kuinka haluttaisiin!)..
Meillä näin:
seksiä vain silloin kun miestä haluttaa, eli max.1x/vko. Joskus menee parikin vko ilman, nyyh. Mä kun haluisin päivittäin!
Yhdessä on oltu 8v., naimisissa 5v., lapsia kaksi, kolmas tulossa (rv.28).
Meillä nykyisin enää 5-9 kertaa viikossa, eli se on hiipumaan päin. 30 vuotta ollaan oltu yhdessä, ja yli viiskymppisiä ollaan.
Ymmärrän, että palstan vastausten perusteella pitäisi olla tolkuttoman onnellinen. Niin olenkin, minulla on maailman ihanin vaimo, mutta kun kutenkin haluaisin useammin...
Ollaan oltu 19 vuotta yhdessä. Lapset 12,11,6 ja 4 vuotta. meillä vaihtelee suuresti, joskus 4/vkossa ja joskus kerran tai ei ollenkaan. Me ollaan mielialan mukaan ja välillä haluttaa niin et tekis koko ajan mieli, välil ei jaksa ollenkaan...