Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes oireeton raskaus?

15.06.2006 |

Hei,

onko kenellekään muulla lähes olemattomat raskausoireet?

Itselläni ei ole aikaisemminkaan (kaksi lasta) ollut pahoinvointia eikä muuta, mutta nyt ei ole edes mitään himoja eikä äklötyksiä. Ainoa merkki raskaudesta on vatsa, joka mielestäni kasvoi jo testintekohetkellä jumboksi. Vatsaa on vihlonut, siinä kaikki.

Jostain syystä haluaisin paljon oireita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, jos sinä säästyt tukalimmilta vatsannippailuilta ja pahaltaololta :) Itse voisin kyllä luopua vatsannippailusta samantien.

Viimeyönäkin heräsin alavatsan koskuun yhden maita yöllä.

Aamulla väsytti hirmuna töihin lähtiessä, kun yö meni sängyssä pyöriessä.

Vierailija
2/6 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskaus on ollu aivan mielettömän helppo. Alkuaikoina oli vähän pahanolon tunnetta ja väsymystä. Mut ei mitään erityisiä himoja tai vaivoja. Kaikki arvot ollu ihan kohdallaan ja vauva kasvanu normaalisti. Oon ollu jopa hieman energisempi kun normaalisti. Nyt viikkoja kasassa jo 41+2, eikä vaavi halua syntyä! Suonenvetoa jaloissa on ollu muutamia kertoja ja närästäny sillon tällön. Oonkin aatellu, että tää helppous varmaan kostautuu synnytyksessä, että se tulee olemaan joku ihan hirvee. Mut vaavi on arvioitu vähän yli kolmekiloseks, ettei ainakaan hirmu suuri pitäs onneks olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole ollut ainakaan sitä yleisessä keskustelussa useimmiten mainittua pahoinvointia. Päänsärkyjä on ollut, mutta niitäpä on muutenkin. No, rinnat ovat aika-ajoin hiukan arat, mutta eipä mainittavasti sitäkään. Väsymys on kyllä ollut valtava, mutta nukun kyllä muutenkin tosi hyvin.

Kyllä on moneen kertaan käynyt mielessä, että onkos kaikki kunnossa. Np-ultrassa kaikki ok ja neuvolassa kuunnelttu hienosti sydänääniä. Ensi viikolla olisi sitten rakenneultra, jossa taas pääsee näkemään masuasukin. Liikkeitä on alkanut tuntua viimeisen viikon aikana. Eli siis ainakin tähän saakka mennyt kaikki hyvin ilman niitä huimia oireita.

Hyvää ja oireetonta odotusta toivottelee, Amy rv 21+0

Vierailija
4/6 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikkoja täynnä nyt 40+2 ja raskaus on mennyt todella hyvin ja oireettomasti. Ei pahoinvointia tai mitään muita oireita kuin ihan pientä närästystä keskiraskaudessa, mutta siihenkin auttoi Rennie. Joten välillä unohtunut ihan täysin että olen raskaana. Hiihdin niin kauan kuin lunta oli ja vieläkin käyn pitkiä kävelylenkkejä ja kävelen kyllä aika reippaasti. Kaikki arvotkin neuvolassa olleet tosia hyviä, jopa parempia kuin ennen raskautta.

Tämä on ollut kyllä ihanaa aikaa, joten nauti sinäkin ihmeessä " oireettomasta" raskaudesta!

Mutta nyt sitä kyllä haluaisi jo lunastaa nyyttinsä kylläkin...:-)

Frugan 40+2

Vierailija
5/6 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varautunut todelliseen oireiluun, koska pessimistinä ajattelin, että tietysti mulle tulee kaikki oireet, kun vihdoinkin oon raskaana (lasta yritettiin 3,5 vuotta ja lopulta onnistuttiin ivf-hoidolla). Mutta yllätyksekseni kaikki on ollut tosi helppoa! Alussa olin väsynyt, mutta pahoinvointia ei ole ollut nimeksikään, rintojen lievästä arkuudesta olen ollut vaan hyvilläni (onpahan joku, mistä voi tarkistaa olevansa raskaana) ja ruoista maistuu täsmälleen samat kuin ennenkin. Ehkä selvintä on ollut hajuaistin paraneminen ja ajoittainen yökkäilyreaktio hampaita pestessä.

Toivottavasti loppupuoliskokin menee yhtä helposti - en todellakaan kaipaa oireita! Nykyinen energiatasokin sais säilyä loppuun asti, vaikka se taitaa olla haavetta... :)

-Osse rv 19+1

Vierailija
6/6 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin. Alkuviikoilla oli lievaa etomista ja soin mita silla hetkella meni alas, mutta sekin helpotti kaksi viikkoa sitten. Nyt ainoa mista tiedan olevani raskaana on lieva arkuus rinnoissa ja alkuraskauden ultrasta saatu kuva pienokaisesta. Menin tosiaan alkuraskauden ultraan viikolla 8+6, koska lahdimme samlla viikolla kahden viikon reissuun Californiaan ja halusin tietaa mita tuolla vatsassa tapahtuu. Olin myos varautunut siihen etta tule oksentaman ym. koska hyva ystavani karsi tasta molemmissa raskauksissaan pitkaan.