Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuvasti joku s**tana käy ovella rimputtelemassa eri päivinä (ja tietysti eri henkilöt) !!!

Vierailija
12.12.2019 |

En pelkää pienestä, mutta kyllä tällaisessa tilanteessa turvallisuuden tunne horjuu, kun toistuvasti joitain kutsumattomia vieraita käy oven takana rimputtelemassa. Se myös vtuttaa. Haluan olla rauhassa kotona s**tana!! Tiedän tasan tarkasti etten ole tilannut kotiinkuljetuksella yhtään mitään. Jos olen, niin kyllä päivämäärä ja kellonaika on aina ylhäällä ettei unohdu. Voinko mennä poliisille kertomaan, että ovellani käy toistuvasti porukkaa ja että en tunne olevani turvassa jos tämä jatkuu.

Nämähän voivat olla myös murtovarkaita, jotka käyvät muka jollain asialla vähän tsekkailemassa etukäteen kohdetta. Oli mitä tahansa, olen niin vttuuntunut kun aina jotkut oudot tyypit käy ovella enkä ikinä kerkeä nähdä että keitä he ovat.

Tiedän että ei ole rikos käydä ovella, mutta tämä alkaa olla jo kotirauhan rikkomista, koska nyt ei puhuta yhdestä tai kahdesta kerrasta vaan useammasta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita soittonapin tilalle painike mikä ruuttaa ripulia soittajan naamalle.

Vierailija
22/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pari viikkoa sitten oli viimeiset soittelut niin olisko olleet vaikka pikkupartiolaiset myymässä kalentereitaan. Tai ihan mikä tahansa muu selitys johon ei liity se, että sinua vainotaan. Kannattaa joskus avata ovi ja tarkastaa ketä siellä oikein on niin voi päästä takaisin maanpinnalle noista hullutteluistaan. Meillä ainakin ovikello on soinut esim kun leirikoululaiset ovat myyneet toffeeta ja ties mitä muuta niin itse sanoisin että todella mukava yllätys tuollainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana käy ovella koputtelemassa? :D Eikö se yleensä ole Jeesuksen heiniä?

Vierailija
24/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä aika siistiä jos itse s??tana kävisi ovikelloa rimputtelemassa meilläkin. Täytyisi kyllä ehkä ateismista luopua...

Vierailija
25/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehova-jeesustelijoihin tepsii seuraava konsti, jota olen käyttänyt menestyksekkäästi ensimmäisen ja viimeisen kerran ja tepsi ykkösellä :

Tulivat taas X-kerrannen kerran ja olin ulkotöissä pihalla, sanoin suoraan että EI KIINNOSTA VITTUJAKAAN TEIDÄN JEESUKSET EIKÄ JEESUSTELUT !

Pyörähtivät ympäri 360° ja menivät sinne mistä tulivatkin. On ollut hiljaista siitä lähtien jo monta vuotta. Nähtävästi nämä olivat juuri niitä millä oli vaikut rapattu korvista vttuun ja kuullun ymmärtäminen oli jollakin tasolla.

Ohis, mutta siis, kävelivät takaperin? Vai miten palasivat tulosuuntaansa? 360 astetta kääntymällä rintamasuunta nimittäin pysyy samana ;)

Vierailija
26/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy nyt helvetti avaamassa, selviää sekin asia.