Mistä helvetistä etsisin vielä kadonneita auton avaimia?? =/
Niiden on pakko olla kotona jossain, kun auto on lukittu ulkoa päin kotiin tultua (toissapäivänä). Olen etsinyt ulkoa auton ympäristön sekä muutenkin koko nurmikkoalueen ja kivialueen etupihalta, kaikki laukut, takintaskut, eteisen, keittiön pöydät yms. sekä lastenhuoneet ja yleensäkin joka paikan sisältä minkä vaan keksin! Tuntuu että ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen!! =O Mulle on ennenkin käynyt näin, mutta yleensä ne löytyy melkein heti aina jostain laukusta tai taskusta... no nyt eivät taida löytyä!! Perkeleen perkele! Antakaa nyt vinkkejä mulle mistä vielä etsisin, kun en enää itsekään tiedä!! Pitää muuten murtaa lukko... Ja mies ei tietenkään ole teettänyt toista avainta, per*****kele!
Kommentit (43)
Tuo on toiminut meilläkin. Kyseessä oli vain kaukosäädin, jonka poika kiikutti patjansa alle kadonneen kaukosäätimen viereen :)
Raivaa ap käsin koko reitti autolta ulko-ovelle. jos olet soralla kävellyt, ne ovat voineet vähän peittyä..
Ja tule heti kertomaan jos löytyy...
Meillä 1,5v kantaa kaikki tavarat pakastimeen. Arkku- sellaiseen, saa just ja just raotettua kantta ja pudotettua vaikka mitä sinne.
Ja tuo kitara juttu siks että samainen ipana vei mun puhelimen kitaran sisälle. Mä käänsin koko talon ympäri enkä löytänyt. En heti viitsinyt alkaa soittamaan siihen kotipuhelimelle koska ' mä muistin taatusti mihin sen laitoin ja en ole nähnyt että lapsi olisi ollut lähettyvillä' . Siellä se sitten rämisi. Ei ollut kovin helppoa sen pois saaminen.
Nyt meillä on yks kaukosäädin hukassa, lapsen jäljiltä, eikä löydy mistään! Taatusti lapsi vienyt roskikseen josta se on mennyt ulos roskikseen..
auton avaimetkin on..? Mun siskontyttö 1 vee teki näin!