En ole käynyt kertaakaan viihteellä sitten vuoden 1999- eli lasten syntymän...
Esikoinen syntyi vuonna 2000...
Mites muut0?
Olin ennen kova diskoilemaan,,...
Kommentit (8)
ja olen kyllä aivan säännöllisesti käynyt ulkona senkin jälkeen. Ensimmäinen kerta oli kuukausi syntymän jälkeen. Ja minäkään en ole mikään teiniäiti, vaan nelikymppinen akateemisesti koulutettu. ja viihteellä käyminen ei tarkoita minulle mitään dokaamista, vaan esim. bändien kuuntelua.
hmm... siittä taitaa olla 15 vuotta aikaa. Sitä ennen kyllä senkin eestä. Ehkä tuli mitta tarpeeksi? Ei haluta vieläkään.
Ai niin, ikää on 34v, naimisissa ja kaksi lasta 6v ja 8v.
Miksi ihmeessä kävisitkään? Sinulla on nyt niin paljon parempaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:32"]
Miksi ihmeessä kävisitkään? Sinulla on nyt niin paljon parempaa.
[/quote]Vähänkö on vanha aloitus taas....
En mäkään. Laps synty -99. Yhden kerran yksistäni baarissa. .
Siis mitä nyt mahdatte tarkoittaa viihteellä käymisellä? Jos puhutte baariin menosta niin se nyt onkin ihan ok, koska se nyt ei niin kummosta touhua enää yli 30-vuotiaana enää olekkaan. Mutta jos tarkoitatte, että olette olleet vain ja ainoastaan kotona kaiket illat lapsen syntymän jälkeen, niin se ei kyllä todellakaan ole mikään ylpeilyn aihe. Säälittävää ennemminkin.
Kyllä muutakin elämää täytyy olla, kavereita nähdä ja hauskaa pitää välillä vaikka oman miehen kanssa ilman lapsia. Tai voihan olla että ei ole kavereita mutta kai nyt mies sentään löytyy?
Oma esikoiseni syntyi myös vuonna 2000 ja toinen lapsi vuonna 2003 eikä viihteellä käymiseen ole tullut missään vaiheessa kovin pitkiä taukoja. Tällä viikolla olen ollut viihteellä peräti kaksi kertaa. Mutta ei siitä sen enempää.