Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
2061/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvin tarjoaminen on tasa-arvoon mittari, niin miten tämä toimii kotioloissa? 🤔

Itse maksan varmaan 80 % minun ja mieheni yhdessä juomista kahveista (asumme erillämme). Tarkoittaako tämä sitä, että olen ylempänä tasa-arvoasteikossa?

Entä saako itselleen ostettua parempaa asemaa tarjoamalla vaikka ystävälle kahvit?

Ei mutta ihan oikeasti, jos kahvin tarjoaminen ekoilla treffeillä on tasa-arvokysymys, niin kyseessä on kyllä toinen ongelma eli takapajuinen ajatusmaailma. Sukupuoleen katsomatta on kyllä ihan fiksua olla edes etäisesti järkevä ja kohtelias. Tämä tiedoksi lähinnä parin euron perään itkeville miehille.

Vierailija
2062/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kahvin tarjoaminen on tasa-arvoon mittari, niin miten tämä toimii kotioloissa? 🤔

Itse maksan varmaan 80 % minun ja mieheni yhdessä juomista kahveista (asumme erillämme). Tarkoittaako tämä sitä, että olen ylempänä tasa-arvoasteikossa?

Entä saako itselleen ostettua parempaa asemaa tarjoamalla vaikka ystävälle kahvit?

Ei mutta ihan oikeasti, jos kahvin tarjoaminen ekoilla treffeillä on tasa-arvokysymys, niin kyseessä on kyllä toinen ongelma eli takapajuinen ajatusmaailma. Sukupuoleen katsomatta on kyllä ihan fiksua olla edes etäisesti järkevä ja kohtelias. Tämä tiedoksi lähinnä parin euron perään itkeville miehille.

No tuo tasa-arvomittari on jo tyrmätty. Nyt se onkin niin että sinua kiinnostaa enemmän kuin miestäsi, joten sinun tehtävä on päivästä toiseen todistaa kelpoisuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä on ollut useita ketjuja siitä, miten palsta- yllikset ottavat ne latinalaisnaiset( Etelä-Amerikastaa) avosylin vastaan. Mietin vaan tässä, että mitenkähän mahtaisi sujua näiden täällä kommentoijien miesten treffit näiden latinalaisnaisten kanssa?

Luuletko ettei naiselle tarjota jos hän on sen arvoinen?

Eli kyse ei siis olekaan tasa-arvosta tai periaatteesta, vaan nämä "minähän en naiselle tarjoa" -miehet eivät vain pidä suurinta osaa suomalaisista naisista sen kahvikupillisen arvoisina? Kyse onkin siis siitä, että he eivät välitä tehdä positiivista vaikutusta naisiin, joille eivät tarjoa? He eivät ole siis oikeasti edes kiinnostuneita näistä naisista?

Vähän sama kuin väittäisi että naiset suostuvat treffeille pakosta ja jos he oikeasti haluaisivat tutustua sinuun, he pyytäisivät kyllä.

Toisaalta niinhän te sanottekin jos asiaa miettii...

Minä en usko että monikaan nainen suostuu treffeille pakosta. En ainakaan tunne yhtään sellaista. Sen toki uskon, että jos nainen on oikeasti halukas tutustumaan johonkuhun mieheen ja mies on myös osoittanut kiinnostusta naista kohtaan, niin suuri osa naisista pyytää itse miestä treffeille, jollei tämä ehdi ensin.

Vastaisitko sinä nyt ystävällisesti tuohon minun kysymykseeni? Eli oletko sitä mieltä, että jos mies ei tarjoa naiselle ekoilla treffeillä, hän ei pidä naista edes sen kahvikupin arvoisena eikä siis ole oikeasti tästä kiinnostunut?

Hyvää huomenta, sorry kun palaan asiaan vasta nyt.

Kaikki miehet? Eivät tietenkään, typerää yleistämistä. Sanon että on oikeasti myös tuollaisia miehiä, eihän se eroa naisista mitenkään.

Täällä kerrotaan kuinka naiset pyytävät treffeille jos mies on riittävän kiinnostava (ja v*ttuillaan että u.lise vain koska se et ole sinä), eli tällöin miehen ei "tarvitse" maksaa. No ok, hyväksytään tämä väite. 

Samaan aikaan myönnetään ettei naisten tarvitse tehdä aloitetta koska miehiä on riittävästi oven takana jonossa.

Siitä kun todetaan että koska jonoa on, miehen on syytä tuoda kiviä lahjaksi, sorry se olikin ne pingviinit... Niin eli miehen on osoitettava käytöstapoja ja tarjottava. Asia kunnossa.

Mutta eikö se tarkoita juuri sitä, että naista ei oikeasti kiinnosta juurikaan (muuten tekisi kyllä aloitteen) eikä hän välitä tutustua sinuun jollet maksa.

Koska jos kiinnostaisi, hän tekisi kyllä aloitteen.

Johtuu siitä, että miestä kiinnostaa usein vielä enemmän, joten hän ehtii ensin. Älkää pojat olko niin hätäisiä.

Ja noin yleensä ottaen: harva nainen lähtee sinne treffeille, ellei hän ajattele miehessä olevan potentiaalia. Ei se kahvikupillinen NIIN iso palkinto ole että sen perässä lähdettäisiin jonkun ääliön kanssa aikaa viettämään.

Eri asia sitten, että jotkut miehet paljastuvat ääliöiksi vasta siellä treffeillä. Se on valitettavaa ihan molempien osapuolten kannata. (En väitä ettikö voisi käydä toisinpäinkin, nainen osoittautuu ääliöksi, mutta yhtä kaikki hukkaan heitettyä aikaa - ja hukkaan heitetty 2 e, maksoipa sen kumpi hyvänsä.)

Ja edelleen, naiset ovat todenneet olevansa tarvittaessa nopeita liikkeissään ettei joku toinen vie hyvää saalista nenän edestä, vieläpä ivallisesti naureskellen jos mies on jahkaillut tilanteen ollessa toisin.

Se oli ihastunut muhun kun oltiin sinkkuja muttei saanut sanaa suustaan, ennen kuin olin taas varattu... nopeet syö hitaat hihihi

Vierailija
2064/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo tasa-arvomittari on jo tyrmätty. Nyt se onkin niin että sinua kiinnostaa enemmän kuin miestäsi, joten sinun tehtävä on päivästä toiseen todistaa kelpoisuutesi.

Millä tavalla sinä sitten miehenä osoitat kelpoisuutesi päivästä toiseen, että nainen ei kyllästy sinuun, kun meillä naisilla on enemmän vaihtoehtoja ,kuin teillä miehillä?

Vierailija
2065/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sinä sitten miehenä osoitat kelpoisuutesi päivästä toiseen, että nainen ei kyllästy sinuun, kun meillä naisilla on enemmän vaihtoehtoja ,kuin teillä miehillä?

Ei tarvitse koska kutsumalla = tarjoamalla olet osoittanut että sinua kiinnostaa enemmän ja toinenosapuoli on suvainnut hyväksyä seurasi.

Eihän tämä ollut sukupuoliasia?

Vierailija
2066/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse koska kutsumalla = tarjoamalla olet osoittanut että sinua kiinnostaa enemmän ja toinenosapuoli on suvainnut hyväksyä seurasi.

Voi voi. Metsään meni. Luuletko olevasi niin ihqu että kun nainen suostuu treffeille kanssasi, jossa maksaa itse kahvin ja te keskustelette 1h, niin sen jälkeen on toisen hurmaamista tehty seuraavan 30 vuoden osalle? Eli tämä selittääkin korkeat avioerotilastot Suomessa. Tämän jälkeen mies odottaa täyttä palvelua(sitä pllua ja ruokaa) sohvalla maaten pieruverkkareissa kalja toisessa kädessä ja kaukosäädin toisessa kädessä.

Vierailija
2067/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän palsta- ùlliksien osalta se viehätysvoima loppuu jo siinä kahvilan jonossa, kun tada- arvoon vedoten vaaditte näistä maksamaan oman kahvinne. Tämän jälkeen käykin niin, että käytte kiusaantunutta, vaivaantunutta keskustelua 1/2 h, nainen käy "puuteroimassa nenän" jonka jälkeen sanoo , että tuli hätätilanne töissä, pakko lähteä. Ja tämän jälkeen ei enää vastaa viesteihisi ja blokkaa lopulta sinut. Kuulostaako tutulta?

Vierailija
2068/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi, kun nainen suostuu treffeille, sinun ei enää tarvitse tehdä mitään. Sinulla on munat, eli olet mies. Senhän pitäisi riittää. Tämä + tämä valitus täällä selittääkin sen, miksi te ette nenesty naismasilmassa.

Vierailija
2069/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-arvoiseksi mennyt koko touhu. Tuntuu ihanalle, kun mies maksaa ravintolassa tai kahvilassa. Etelän maissa mies maksaa, se kuuluu asiaan. Mies maksaa, vaikka olisi vain kahvilla käynti, ei velvoita jatkoille. Suomalainen mies päpättää aina tasa-arvosta. Ei Suomessakaan olisi niin paljon masennusta, jos miehet kohtelisivat naisia kunnioittavasti! Tuottaa suurta iloa, kun mies esim. avaa oven. Sitten ihmetellään suomalaisten tyytymättömyyttä. Jos miehet osaisivat käyttäytyä, niin tyytyväisyys lisääntyisi ja naiset tuntisivat olonsa leideiksi ja se hyvä palautuisi miehille naisen onnellisuutena.

Tasa-arvo ja tasavertaiset vastuut elämän kulussa ovat ihana asia.

Kunhan ne siis ovat naiselle hieman palvelevampia kuin miehelle!

Mieti kun tuo olisi toisin päin...

Naiset: pitäkää mies aina tyytyväisenä, se palautuu teille siten, että teitä kohdellaan arvonne mukaan naisina.

Kuinka onnellinen ja tyytyväinen kansa suomalaiset olisivatkaan jos naiset käyttäytyisiä miehiään arvostavasti ja tekisivät heille herraskaisen olon <3

Kotona olisi aina lämmin ruoka ja lanteille nostettu hame kun mies tulisi töistä.

Ja sitten heräsin. Kannattaisiko nuo unelmat kirjoittaa omaan keskustelunavaukseen? Yleensä realistisessa suhteessa huomioidaan puolin ja toisin.

Tässä on juuri kyse molemminpuolisuudesta. Onhan se naiselle kunnia ja ilo tehdä miehelleen hyvää oloa tarjoamalla pyyteettömästi pyllyä ja pihviä. Vastaavasti teidän mielestä miehelle pitäisi olla ihan iloa ja kunnia maksaa tuntemattomalle treffinaiselle palveluita/tuotteita. Ihan vaan, että näyttää arvostavansa naista.

Vierailija
2070/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-arvoiseksi mennyt koko touhu. Tuntuu ihanalle, kun mies maksaa ravintolassa tai kahvilassa. Etelän maissa mies maksaa, se kuuluu asiaan. Mies maksaa, vaikka olisi vain kahvilla käynti, ei velvoita jatkoille. Suomalainen mies päpättää aina tasa-arvosta. Ei Suomessakaan olisi niin paljon masennusta, jos miehet kohtelisivat naisia kunnioittavasti! Tuottaa suurta iloa, kun mies esim. avaa oven. Sitten ihmetellään suomalaisten tyytymättömyyttä. Jos miehet osaisivat käyttäytyä, niin tyytyväisyys lisääntyisi ja naiset tuntisivat olonsa leideiksi ja se hyvä palautuisi miehille naisen onnellisuutena.

Naiset: pitäkää mies aina tyytyväisenä, se palautuu teille siten, että teitä kohdellaan arvonne mukaan naisina.

Kuinka onnellinen ja tyytyväinen kansa suomalaiset olisivatkaan jos naiset käyttäytyisiä miehiään arvostavasti ja tekisivät heille herraskaisen olon <3

Kotona olisi aina lämmin ruoka ja lanteille nostettu hame kun mies tulisi töistä.

Ja sitten heräsin. Kannattaisiko nuo unelmat kirjoittaa omaan keskustelunavaukseen? Yleensä realistisessa suhteessa huomioidaan puolin ja toisin.

Ketjun mukaan miehet huomioivat naisia, hoitavat kutsumisen ja maksavat, koska miehet haluavat enemmän ja biologia.

Jos mies ei näin tee, on hän. u.li, vänisijä ja vässykkä, ei oikea mies.

(luonnollisesti naista joka ei noudata samoina aikoina vakiintuneita tapoja, ei saa haukkua)

Ei vaan, ùli ja vänisjä on av palstalla naisia haukkuva mies. Otapoa käsitteet haltuun

Eli vaan naiset leimaavat uliksi mm. miehet jotka kehtaavat olla eri mieltä kuin naiset, vaatia 100% tasa-arvoa ja vaatia naisilta tekemään osansa. Mies joka kehtaa sanoa, että naiset ovat saamapuolella ,on vässykkä joka ei saa itselleen naista (jota palvella/kustantaa).

Vierailija
2071/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaista: mies on aina joutunut pokailemaan naista, jos tämän haluaa. Jokainen mies (Suomen ulkopuolella) tämän ymmärtää. Naisilla loppujen lopuksi valta valita se, kenelle sanoo "kyllä". Ja kyllä sillä kahvin tarjoajalla on paremmat mahikset ainakin tämän naisen kohdalla ;). Osoittaa nimittäin kiinnostusta, sivistystä ja kohteliaisuutta. Nämä "jokainen maksaa omansa" voi sitten vaikka tehdä kaiken muunkin ihan itsekseen...

N39

Ei minua ainakaan kiinnosta naiset jotka kokevat olevansa objekteja (joita toki eivät sitten saakaan olla elleivät siitä mm. rahallisesti hyödy) sekä pohjattomia kulueriä. Haluan, siis hankin jo 10v sitten, normaalin naisen jolla on sama arvo kuin minulla. Laitoin naisen ikäänkuin haluamaan aidosti kanssani treffeille ja suhteeseen. :) Kun hän itse halusi, toki hänelle siten oli velvollisuus ja syy maksaakin.

Vierailija
2072/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on juuri kyse molemminpuolisuudesta. Onhan se naiselle kunnia ja ilo tehdä miehelleen hyvää oloa tarjoamalla pyyteettömästi pyllyä ja pihviä. Vastaavasti teidän mielestä miehelle pitäisi olla ihan iloa ja kunnia maksaa tuntemattomalle treffinaiselle palveluita/tuotteita. Ihan vaan, että näyttää arvostavansa naista.

Kuinkahan monta kertaa olen tätä kysynyt, mutta kukaan ei ole vastannut: miksi ihmeessä kukaan menee tuntemattoman kanssa treffeille? Sen lisäksi sinä pistät lyhyessä kommentissasi iloisesti sekaisin kaksi eri asiaa "miehelleen" ja "tuntemattomalle". Tajuatko sinä yhtään, mistä tässä ketjussa on kyse?

Vierailija
2073/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näillä täällä kommentoivilla miehillä ole kyse käytöstavoista, vaan periaattesta, siitä, että."joutuvat näkemään vaivaa naisen vuoksi". Minusta tuo kertoo kyllä siitä, että.asenne naisia kohtaan ei ihan ole terveellä pohjalla.Kyllä naiset tuon väistävät. Kannattaa unohtaa koko asia.

M52

Mitä epätervettä siinä on jos kokee, että tasa-arvoisen parisuhteen saamiseksi ei tule "tehdä töitä"? Eihän nainenkaan tee mitään vaan odottaa kuin pokaali hyllyllä. Jos asenne lisäksi on, että "kyllä miehen nyt vähän tulee tehdä enemmän töitä", minun puolestani olkoot tällaiset naiset yksin. 2020-luvulla on niin paljon muutakin kuin taistelu jostain koppavasta lokki-ihmisestä.

M40v

Vierailija
2074/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä on ollut useita ketjuja siitä, miten palsta- yllikset ottavat ne latinalaisnaiset( Etelä-Amerikastaa) avosylin vastaan. Mietin vaan tässä, että mitenkähän mahtaisi sujua näiden täällä kommentoijien miesten treffit näiden latinalaisnaisten kanssa?

Olen asunut mm Argentiinassa ja vieraillut useissa Etelä-Amerikan maissa. Mies maksaa kaiken, siis kaiken. Hakee naisen autolla treffeille, vie kotiin, avaa ovet ja tarjoaa tuolit ja takit ja ostaa kukkia yms

Ja mies pyytää naista treffeille. Auta armias, jos et kohtele näistä kuten kukkaa kämmenellä- se on , kuten Iso-Arska ssnoi- Hasta la Vista, hombre(No Arska ei sanonut Honore, mutta tiedätte mitä tarkoitan). Ja avioliitossa mies edelleen maksaa kaiken. Toki naiset on kotona ja hoitaa kodin, mutta miehen velvollisuus on elättää vaimo ja perhe

Yläpeukuista päätellen tämä onkin tavoite? Suomimamma haluaa olla kotona elätettävä elätti, kunhan saa olla saamapuolella ja kustannettu? Vaiko sittenkin vaaditte omaa tiliä ja omaa palkkanauhaa, toki miehen silti maksaen?

Vierailija
2075/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Valmistaudu ja pukeudu treffeille yksityisessä buduaarissasi säilyttääksesi vetovoimasi. Ole valmis kun seuralaisesi saapuu, älä anna hänen odottaa. Tervehdi häntä hymyillen!

– Miehet eivät pidä naisista, jotka lainaavat nenäliinaa ja tahrivat sen huulipunalla. Meikkaa yksityistiloissa, niin ettei mies näe sinua.

– Älä istu kiusallisissa asennoissa äläkä näytä tylsistyneeltä, vaikka olisitkin. Ole valppaana ja jos sinun täyttyy pureskella purukumia (ei suositeltavaa), tee se hiljaa ja suu suljettuna.

– Huoleton nainen ei koskaan viehätä miehiä. Älä puhu tanssiessasi, sillä kun mies tanssii, hän haluaa tanssia.

– Älä käytä auton peiliä korjataksesi meikkiäsi. Mies tarvitsee sitä ajaessaan, ja häntä ärsyttää, jos hän joutuu kääntämään päätään nähdäkseen, mitä auton takana on.

– Jos tarvitset rintaliivejä, käytä niitä. Huolehdi, etteivät sukkahoususi ole rypyssä.

– Älä käyttäydy tuttavallisesti seuralaisesi kanssa hivelemällä häntä julkisesti. Julkinen hellyydenosoitus osoittaa huonoa makua, ja yleensä nolostuttaa ja hävettää miestä.

– Älä ole herkkätunteinen tai yritä saada miestä sanomaan jotain mitä hän ei halua, vetoamalla tämän tunteisiin. Miehet eivät pidä kyynelistä, etenkään julkisilla paikoilla.

– Älä käyttäydy tuttavallisesti tarjoilijaa kohtaan. Miehet ansaitsevat ja haluavat sinun kaiken huomion.

– Älä puhu vaatteistasi tai kuvaile asuasi miehelle. Miellytä ja imartele seuralaistasi puhumalla asioista, joista hän haluaa puhua.

– Älä juo liikaa, sillä mies odottaa sinun säilyttävän arvokkuutesi koko illan. Juominen voi saada jotkut naiset näyttämään nokkelilta, mutta useimmat se saa näyttämään tyhmiltä.

– Älä herätä huomiota keskustelemalla toisten miesten kanssa. Viimeinen pisara on liian paljosta likööristä sammuminen. Mahdollisuudet ovat, ettei seuralainen soita sinulle enää uudestaan.

Vierailija
2076/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta kertaa olen tätä kysynyt, mutta kukaan ei ole vastannut: miksi ihmeessä kukaan menee tuntemattoman kanssa treffeille? Sen lisäksi sinä pistät lyhyessä kommentissasi iloisesti sekaisin kaksi eri asiaa "miehelleen" ja "tuntemattomalle". Tajuatko sinä yhtään, mistä tässä ketjussa on kyse?

Menetkö sinä ekoille treffeille vain tuntemiesi miesten kanssa?

Sinun logiikalla tuntemattomalle deitille tulee tarjota, mutta omalle miehelle ei tulekaan tarjota (ovella pyllyä tms)? Kyse on siis siitä, että on tärkeää saada tuntemattomia miehiä satimeen ja kiinnostuneeksi, sitten kun mies on nalkissa niin hanat kiinni? Naisen ei varsinkaan tarvitse tehdä vaikutusta mieheen?

Vierailija
2077/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi, kun nainen suostuu treffeille, sinun ei enää tarvitse tehdä mitään. Sinulla on munat, eli olet mies. Senhän pitäisi riittää. Tämä + tämä valitus täällä selittääkin sen, miksi te ette nenesty naismasilmassa.

Mitäs olen valittanut, olen todennut asianlaidan ja saanut v*ttuilua siitä että näin se menee, mitä itket.

Vaan kun en itke, totean. Sehän on koomista ettei juuri kukaan kiistä.

Noinhan se toimii kun mies kutsuu, miksi ei siis naisen kutsuessa?

Vierailija
2078/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Metsään meni. Luuletko olevasi niin ihqu että kun nainen suostuu treffeille kanssasi, jossa maksaa itse kahvin ja te keskustelette 1h, niin sen jälkeen on toisen hurmaamista tehty seuraavan 30 vuoden osalle? Eli tämä selittääkin korkeat avioerotilastot Suomessa. Tämän jälkeen mies odottaa täyttä palvelua(sitä pllua ja ruokaa) sohvalla maaten pieruverkkareissa kalja toisessa kädessä ja kaukosäädin toisessa kädessä.

aivan, tuo toimii vain naisilla

Vierailija
2079/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut mm Argentiinassa ja vieraillut useissa Etelä-Amerikan maissa. Mies maksaa kaiken, siis kaiken. Hakee naisen autolla treffeille, vie kotiin, avaa ovet ja tarjoaa tuolit ja takit ja ostaa kukkia yms

Ja mies pyytää naista treffeille. Auta armias, jos et kohtele näistä kuten kukkaa kämmenellä- se on , kuten Iso-Arska ssnoi- Hasta la Vista, hombre(No Arska ei sanonut Honore, mutta tiedätte mitä tarkoitan). Ja avioliitossa mies edelleen maksaa kaiken. Toki naiset on kotona ja hoitaa kodin, mutta miehen velvollisuus on elättää vaimo ja perhe

Yläpeukuista päätellen tämä onkin tavoite? Suomimamma haluaa olla kotona elätettävä elätti, kunhan saa olla saamapuolella ja kustannettu? Vaiko sittenkin vaaditte omaa tiliä ja omaa palkkanauhaa, toki miehen silti maksaen?

Kuka näin on sanonut? Ei kukaan muu kuin sinä. Tuossa vaan kerrotaan, että mikä on tilanne latinalaisista maissa, joita naisia olette niin kovasti tällä palstalla Suomeen toivoneet. Tokihan voitte latinos- ladylle sitten ilmoittaa, että sinä et elämistä kustanna, mene nainen töihin, näin meillä tasa-arvomaassa eletään.Muista myös kertoa, että vaikka,menot jaetaan puoliksi, niin Suomessa naisen velvollisuuksiin kuuluu hoitaa suurin osa ns. kotitöistä, kun tasa-arvo ei sitten niissä hommissa päde- mies hoitaa vain miesten työt- eli halkojen hakkun (ja puiden kastamisen ja metsästä roudaamisen hevosella ja kärryillä tottakai) ja nurmikoiden ajamisen( nämä siis lasketaan mukaan, vaikka asuisitte kerrostalossa tai sähkölämmitteisessä talossa, jossa ei ole nurmikkoa), autonrengaiden vaihtaminen x2 vuosi, ja remonttihommat( eli tapetoitu ja maalaus x1/ joka 5.vuosi). Muut hommat kuuluvat naiselle: pyykki,siivous,ruoan hakeminen ja laitto, lasten hoito ja pllun antaminen miehellä. Nämä ovat siis päivittäisiä töitä ja niihen naisella menee aikaa useita tunteja päivässä( paitsi pllun antamiseen 5 min/päivä)

Vierailija
2080/2143 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaista: mies on aina joutunut pokailemaan naista, jos tämän haluaa. Jokainen mies (Suomen ulkopuolella) tämän ymmärtää. Naisilla loppujen lopuksi valta valita se, kenelle sanoo "kyllä". Ja kyllä sillä kahvin tarjoajalla on paremmat mahikset ainakin tämän naisen kohdalla ;). Osoittaa nimittäin kiinnostusta, sivistystä ja kohteliaisuutta. Nämä "jokainen maksaa omansa" voi sitten vaikka tehdä kaiken muunkin ihan itsekseen...

N39

Tuo on joku ihmeellinen harhaluulo että asiat olisivat jotenkin ulkomailla erilaisia. Eivät ne pahemmin ole. Varsinkaan Länsi-Euroopassa. Mutta eivät muuallakaan naiset ole missään sen kummemmassa erityisasemassa että saisivat valita tarjolla olevista parhaan ilman että itse pitäisi olla mitenkään aktiivinen.

No olen asunut monessakin eri maassa ja voin taata, että asiat todellakin ovat siellä toisin! Tottakai mies tarjoaa. Ja muutenkin huomioi naisen aivan eri tavalla.

Tasa-arvo tarkoittaa samoja oikeuksia. Ei se tarkoita sitä, etteikö miesten pidä huomioida naisia mitenkään enää. Tai tietysti naistenkin miehiä :).

-sama

Minulle taas ovat naiset aina tarjonneet ulkomailla ja muutenkin huomioineet minut eri tavalla. Ehkä se ei ole mikään sukupuolikysymys vaan ihan yleistä vieraanvaraisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi