Oletko antaja vai ottaja?
Kommentit (34)
En kumpikaan, sängyssä oltaessa rakastellaan, ei oteta eikä anneta.
Mä olen antaja. Mun ympärillä on paljon ottajia....äiti, veli ja sen perhe, ystävä....
En anna enkä ota. Sen verran usein joutunut pettymään kun yrittää olla mukava ja antaa jotain. En myöskään ota, siksi ei omatunto paina vaikken annakkaan.
Suurin osa ihmisistä on ottajia, tosin moni heistä kuvittelee itsensä antajaksi. Voimia antajille, varokaa hyväksikäyttäjiä!
Antaja. Ja mieheni on myös antaja.
Olen ollut myös ottajan kanssa naimisissa. Aika paljon seesteisempi tämä avioliitto...
Olen jo kolmekymmentäviisi vuotta antanut palkastani kolmanneksen veroja, joskus ylikin.
Paljon antajia. Istuvat valmiiseen toisen kustantamaan pöytään ja antavat upeaa seuraansa, jota ilman olisi varmasti parempi.
Vai joo, ootte pil lun antajia. Nyt tajusin. Ehdottomasti.
Olen valitettavasti ottaja :( Kärsin add:stä, joten epämiellyttävien asioiden tekeminen alkaa ahdistaan äkkiä. Haluaisin auttaa muita enemmän, uskon että sillä pystyy keräämään hyvää karmaa, josta hyötyy tämän elämän jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sänky hommissa sanoisn olevani antaja vaikka olen mies. Enkä mä muutenkaan ole kokoomus tyyppinen ottaja. Melkein luulen olevani hyvä tyyppi.
kaunista
Olen luonnostani ottaja, mutta yritän muistuttaa itseäni olemaan enemmän antaja. Uskon karmaan.
Don't get into relationships to take, but instead because your cup overflows and you have something to give.
Törmäsin tuollaiseen hyvään lausahdukseen, ja uskon että tuossa on monen suhteen kompastuskivi: molemmat haluavat yrittää vain hyötyä mahdollisimman paljon.
Antaja muissa jutuissa, ottaja sängyssä.
https://www.instagram.com/hope_with_holly/reel/C40dQwCqg1T/
Don't get into relationships to take, but instead because your cup overflows and you have something to give.
Vierailija kirjoitti:
En anna enkä ota. Sen verran usein joutunut pettymään kun yrittää olla mukava ja antaa jotain. En myöskään ota, siksi ei omatunto paina vaikken annakkaan.
Juuri näin sen pitää olla.
Olen molempia. Annan esim. ruokaa. Joskus mulle annetaan ruokaa.
Mun mielestä ihmisen ei kuulu olla kumpaakaan tai molempia tasapainoisesti.
Sänky hommissa sanoisn olevani antaja vaikka olen mies. Enkä mä muutenkaan ole kokoomus tyyppinen ottaja. Melkein luulen olevani hyvä tyyppi.