Olen 27-vuotias mies ja olen ollut n. 85 naisen kanssa. Onko kysyttävää?
Kaikki on ollut suomalaisia enkä ole kertaakaan maksanut naimisesta.
Kommentit (57)
U must be hot ;) itse nirso nainen ja suurin osa miehistä ketä olen pannut on pannut kymmeniä/satoja naisia ja en kyllä ihmettele miksi, kuumia ovat ja varmasti saavat naisen kuin naisen. Mua kiinnostais kuinka moni noista sun naisista on antanut kakkosta? Itselle ei nimittäin sellaista miestä oo eteen tullut joka ei olisi sitä halunnut ja koska itselle tämä on ehdoton ei, on mun tyytyminen vain kertapanoihin. Ilmeisesti siis todella yleistä tuo kakkosen antaminen nykyään (että kiitti vaan naiset jotka sitä annatte!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut naisille aina etukäteen ettet ole kiinnostunut kuin panemisesta? Vai oletko antanut ynmärtää että voisi olla jotain muutakin?
Treffailen naisia parisuhdetta ajatellen mutta tapailu tai seurustelu päättyy usein kun löydän naisesta jonkun vian.
Näköjään 85 naista on löytänyt sinusta montakin vikaa, tai yhden todella pahan. Onko sulla erittäin pieni muna, jopa pienempi kuin se rusina, jota aivoiksi sanotaan?
Oletko ollut kenenkään kanssa kahta kertaa, vai oletko niin huono sängyssä että 1. kerran jälkeen tulee aina rukkaset?
Vierailija kirjoitti:
Onko moni ollut vain yhden kerran juttu? Mikä oli naisten ikähaarukka? Kuinka monen naisen uskot saaneen orgasmin? Kuinka moni otti suihin ilman kondomia?
14-16 naisen kanssa ensimmäinen kerta on jäänyt viimeiseksi. Ikähaarukka on ollut 17-35. En osaa sanoa moniko on saanut orgasmin. Alle 10 on halunnut imeä kumin kanssa, loput paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Voin laskea ystäväni yhden käden sormilla, ja varsinaista sosiaalista verkostoa minulla ei oikeastaan edes ole. Siinä mielessä aina hämmästelen näitä tyyppejä jotka ovat panneet useita kymmeniä tyyppejä. En tiedä tulenko koko elämässäni tapaamaan noin montaa ihmistä. Sanomattakin selvää etten ole koskaan pannut ketään.
Miten niin? Mä olen samanluonteinen nainen, 6 kumppania, joista 2 aviomiestä. Nyt ikää 40 ja pantu on nykyisenkin kanssa 14 vuoden aikana jo useamman tuhatta kertaa.
Haluat parisuhteen vai? Olet melkoisen määrän jo käynyt läpi, niin eikö sinusta ala tuntua, että kukaan ei ole täydellinen? Ovatko kumppanin vaatimukset sinulle muuttuneet tänä aikana? Minusta tuntuu, että tavoittelet olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Voin laskea ystäväni yhden käden sormilla, ja varsinaista sosiaalista verkostoa minulla ei oikeastaan edes ole. Siinä mielessä aina hämmästelen näitä tyyppejä jotka ovat panneet useita kymmeniä tyyppejä. En tiedä tulenko koko elämässäni tapaamaan noin montaa ihmistä. Sanomattakin selvää etten ole koskaan pannut ketään.
Jossain rivien välissä piilee syy ja seuraus.
Vierailija kirjoitti:
U must be hot ;) itse nirso nainen ja suurin osa miehistä ketä olen pannut on pannut kymmeniä/satoja naisia ja en kyllä ihmettele miksi, kuumia ovat ja varmasti saavat naisen kuin naisen. Mua kiinnostais kuinka moni noista sun naisista on antanut kakkosta? Itselle ei nimittäin sellaista miestä oo eteen tullut joka ei olisi sitä halunnut ja koska itselle tämä on ehdoton ei, on mun tyytyminen vain kertapanoihin. Ilmeisesti siis todella yleistä tuo kakkosen antaminen nykyään (että kiitti vaan naiset jotka sitä annatte!)
Ole hyvä ;) Minusta sitä on ihana antaa! Siksi kai päädyinkin kuuman miehen kanssa naimisiin?
Saatko ego-buustia naisten kaatamisesta ja jos saat, niin oletko miettinyt että sun kannattaisi tehdä jotain huonolle itsetunnolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ;) Minusta sitä on ihana antaa! Siksi kai päädyinkin kuuman miehen kanssa naimisiin?
Voin vaan kuvitella missä kunnossa peräaukkosi on nyt ja varsinkin tulevaisuudessa. Vaipat kutsuu, ei käy kateeksi. T, peppuneitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella missä kunnossa peräaukkosi on nyt ja varsinkin tulevaisuudessa. Vaipat kutsuu, ei käy kateeksi. T, peppuneitsyt
Oletko synnyttanyt? Voin vaan kuvitella missa kunnossa romppasi on nyt ja varsinkin tulevaisuudessa.
Ai ei vai?
No ihan samalla lailla ei myos peppuseksista nauttiville :)
N44, jonka mielesta b-rappu on ihan kivaa vaihtelua valilla, an**litapeista ja double penetrationista puhumattakaan :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lasket?
Tama on muuten hyva kysymys. Jotain egon ponkitysta varmaan kun jokainen "kaato" pitaa tilastoida?
(Oma lukuni sadan ja kahdensadan valilla, mutta en ole katsonut tarpeelliseksi laskea.)
N44
Minkäkokoiset olivat isoimmat tissit, joita pääsit leipomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä peräaukossa on lihas. Että varmasti ihan mukavassa kunnossa on vielä vanhempanakin, kun sitä tulee treenattua ;)
Missä olet tavannut niin paljon naisia?
1. Miksi lasket?
2. Mikä on sinulle merkityksellistä seksissä ja seksuaalisuudessasi?
3. Koetko olevasi yhteydessä itseesi? Vai turrutatko paljon itseäsi esim. päihteillä, pelaamisella, netissä roikkumisella, elämyksillä, sokerilla ym.?
4. Mitä arvostat itsessäsi? Entä mitä et arvosta?
5. Pelkäätkö epäonnistuvasi jollain tavalla miehenä olemisessa? Olevasi epämiehekäs ja nolo?
6. Mitä tunnet seksin jälkeen? Koetko syvää rauhaa, rakkautta, yhteyttä, tyhjyyttä, turhautuneisuutta, merkityksettömyyttä tms.?
7. Millainen äitisuhde sinulla on? Vastattiinko tunteisiisi lapsena ja nuorena, otettiinko syliin ja siliteltiin, saitko raivota, saitko tarpeeksi läheisyyttä, täydellistä hyväksyntää ja henkistä avoimuutta?
Millainen miehen malli ympärilläsi vallitsi?
Millainen mies ja isä oma isäsi oli? Saitko täyden hyväksynnän, vai oliko se ehdollistettua?
Tässä nyt jotain mitä äkkiseltään tuli mieleen kysyä, varmaan jotain muutakin olisi mutta ei just nyt tule mieleen.
85-vuotiaan naisen kanssa,voi pojat että oli kyytiä. Tummeliakin meni yli puoli litraa.