Olen 27-vuotias mies ja olen ollut n. 85 naisen kanssa. Onko kysyttävää?
Kaikki on ollut suomalaisia enkä ole kertaakaan maksanut naimisesta.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule mitään mieleen, muuta kuin ehkä se että kylläpä suomalaiset naiset ovat kevytkenkäisiä.
Pthyi! 😮
Tietenkin se on naisen vika........ Joskus mietityttää missä se teidän lassukoiden logiikka luuraa.
Eipa oikeastaan, en pida tuota mitenkaan kovin suurena lukuna. Sina ilmeisesti pidat kun ihan aloituksenkin teit? :)
Oletko kertonut naisille aina etukäteen ettet ole kiinnostunut kuin panemisesta? Vai oletko antanut ynmärtää että voisi olla jotain muutakin?
Mitäs ajattelit taivaan portilla sanoa? miten selität kuudennen käskyn rikkomisesi?
Kyllä se siitä helpottaa kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut naisille aina etukäteen ettet ole kiinnostunut kuin panemisesta? Vai oletko antanut ynmärtää että voisi olla jotain muutakin?
Treffailen naisia parisuhdetta ajatellen mutta tapailu tai seurustelu päättyy usein kun löydän naisesta jonkun vian.
Miksi noin vähän -- oletko ruma tms. ?
Kyllä komea ja vetovoimainen mies tuohon mennessä on kaatanut satoja halutessaan. Jos seksielämän on aloittanut n. 15-vuotaana ja edes kerran viikossa jonkun pokaa, niin jo siitä tulee yi 500.
Todelliset panomiehet tietysti vetävät uutta pulkkaa useamman kerran viikossa.
Tarkoitit siis 85-kiloisen? 85-vuotiaan?
Itse olen ollut vain 21 miehen kanssa... Tosin miehen numero 20 olin 6 vuotta.
N28
Ihan normaali luku? Yrität leijjua sun määrällä mut ootki vaa h*uora
Olet ilmeisesti nähnyt hyvin paljon vaivaa kaatojen kerryttämisen eteen. Itse en viitsisi laittaa moiseen niin paljoa energiaa, vaan keskityn mieluummin laatuun määrän sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka montaa painoit paljaalla?
N. 30. Jotkut suostuu ottamaan paljaana b-rappuun vaikka muuten haluaa kumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffailen naisia parisuhdetta ajatellen mutta tapailu tai seurustelu päättyy usein kun löydän naisesta jonkun vian.
Tapa itsesi.
Onko moni ollut vain yhden kerran juttu? Mikä oli naisten ikähaarukka? Kuinka monen naisen uskot saaneen orgasmin? Kuinka moni otti suihin ilman kondomia?
Voin laskea ystäväni yhden käden sormilla, ja varsinaista sosiaalista verkostoa minulla ei oikeastaan edes ole. Siinä mielessä aina hämmästelen näitä tyyppejä jotka ovat panneet useita kymmeniä tyyppejä. En tiedä tulenko koko elämässäni tapaamaan noin montaa ihmistä. Sanomattakin selvää etten ole koskaan pannut ketään.
Eipä tule mitään mieleen, muuta kuin ehkä se että kylläpä suomalaiset naiset ovat kevytkenkäisiä.
Pthyi! 😮