Orastavat suhteet kaatuvat aina hammasproteeseihini : (
Kerta toisensa jälkeen hyvin alkanut juttu romuttuu kuin taikaiskusta, kun naiselle selviää että minulla on kokoproteesit.
Jotkut naiset ovat tämän suoraan sanoneetkin kun olen asiasta kysynyt.
Alan oikeasti olla todella epätoivoinen...tulenko jäämään täysin yksin tämän vian takia? Olen nyt 34-vuotias, ja proteesit ovat olleet nyt 3 vuotta. Sitä ennen hampaat olivat huonot, joka myös vaikutti deittailuun.
Olen alkanut pelkäämään sitä hetkeä kun uudelle deittikunmppanille selviää tämä asia : (
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, mitä väliä tekareilla on? Ja ihmiset kehtaa täällä alkaa ehdottelemaan implanttien hankkimista. Miksi? Mikä vika sopivissa ja toimivissa tekareissa? Itselleni ei ole vieraat, eivätkä haittaisi seurustelua. Äitini on saanut tekarit 16 vuotiaana (nyt yli 75v.), myös isälläni on yläproteesi ollut aina eläessäni. Tämä siis tuttu juttu ja lapsuudestani. Niissä ei ole mitään ihmeellistä tai outoa.
Tälläkin palstalla on äimistelty, kun 40v mies otti hampaat suustaan.
Ja kuorossa kommentoitiin, että moinen luuseri saisi kenkää välittömästi.
Implantit tai omat, muita ei voisi seurustelukumppanilla sietää.
Ap sanoi ettei ole käyttänyt huumeita, vastaus siis on poikkeuksellisen huono hammashygienia. Minun mummini sai myös rippilahjaksi tekarit, syy oli ettei heidän perheessään silloin 30-luvun maaseudulla kukaan pessyt hampaita ikinä ja hammashoito tarkoitti mädäntyneen hampaan poistamista suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteessa se sitten tulee ilmi?
Klonksutteletko tekareita kielen päällä suusta ulkona? Yksi sukulaiseni harrasti tuota, tosin oli jo silloin vanha ihminen.
Päivän naurut kiitos 😂😂😂😂😂😂😂😂
Tarvitseeko niistä välttämättä edes kertoa? Itse tapailin vanhaa miestä josta en edelleenkään tiedä oliko hänellä tekarit vai ei. Siis luultavasti ei ollut, koska mitään sellaiseen viittaavaa ei ikinä missään tilanteessa tullut esiin. Mutta ihmetytti vaan miten sen ikäisellä voi olla niin hyvät hampaat.
Ehkä tuttu juttu teidän perheessä, mutta ei normaaleissa perheissä joissa pidetään hammashygieniasta huolta.