Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Sara Sieppi katkaisi välit lapsuudenystäviinsä – Reissun aikana huomasin, että ajatusmaailmamme eivät enää kohdanneet

Vierailija
12.12.2019 |

Nykyään Siepillä on uusi ystäväpiiri Helsingissä. Läheisiin ystäviin kuuluvat esimerkiksi Rosanna Kulju ja Sabina Särkkä. Ystävät tekevät paljon asioita yhdessä erilaisista juhlista aina kaukomatkoihin asti.
Surullista luettavaa.

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt saamari hoitamaan niitä kersojanne. Olkaa edes yksi aamu läsnä. Tai siivotkaa ne luolanne nyt joulua varten.

Mutta ei, ei kun vaan somessa läyhätään.

Minäkö? Minä olen jo jouluni laittanut täällä kotona. Kaikki on kunnossa ja viikon päästä lähden pitkälle matkalle etelän lämpöön. Se on morjens!

Noin hyvä ihminen ei parempaa keksi kuin roikkua Sieppi-ketjussa?

Se on morjens!

Vierailija
42/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sympatiat on (yllättävää kyllä) tällä kertaa Saran puolella. Uskon, että on herättänyt huomiota jossain paikallisessa ja koittanut tätä välttää, kun olisi halunnut viettää aikaa vanhojen ystävien kanssa. Ystävät puolestaan on tästä huomiosta ja drinksuista nauttineet, Saralle on jäänyt pelkkä huomion herättäjän rooli. Oisin itekin lähteny menemään, jos "ystävät" ei olisi kuunnelleet ja kunnioittaneet mun toivetta tässä asiassa.

Eikä Sara ketään haukkunut, totesi vain, että näin meni tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että kaverit voi vaihtua. Mutta oikein noin nolosti avaudutaan lehdessä negatiivisen kautta. HYI mikä selkäänpuukottaja Sara on. 

Saran kaverit käyttäytyivät kuin 19-vuotiaat ekaa kertaa baarissa ja syntyi molemminpuolista kitkaa, koska ajatusmaailmat ei kohtaa.

Ja Sara on selkäänpuukottaja kun vähän puhuu omasta elämästä? 😂😂

Ei hän haukkunut vanhoja ystäviään, kunhan sanoi, että ei ihan maailmat enää kohtaa.

Vierailija
44/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran somebisnekset on taas ilmeisesti kuralla kun tällaisellakin pitää otsikoihin päästä.

Vierailija
45/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, en tiedä mikä se arvomaailma nykyään hänellä on 🤔 pikkujoulut, kiiltokuvakuvia somessa, pikku julkkistyrkkyjä.. ei kyllä minunkaan taviksen arvomaailma kohtaisi hänenlaistensa kanssa.

Vierailija
46/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole että ystäväpiiri vaihtuu elämän aikana, jutussa nyt ei mun mielestä ole uutisarvoa, tapahtuu hyvin monelle.

Vierailija
47/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:n perusteella jäi huono kuva Sarasta.

Toisaalta lapsuudenystävissä on se huono puoli, ettei he välttämättä ymmärrä että olet muuttunut.

Vierailija
48/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, en tiedä mikä se arvomaailma nykyään hänellä on 🤔 pikkujoulut, kiiltokuvakuvia somessa, pikku julkkistyrkkyjä.. ei kyllä minunkaan taviksen arvomaailma kohtaisi hänenlaistensa kanssa.

No ei häntä ainakaan innosta rupattelu ja juomien ottaminen randomeilta, ei siis enää käyttäydy kuin nuoret ekaa kertaa baarissa tai isossa kaupungissa.

Minun arvomaailmani on täääysin erilainen kuin Porissa asuvan serkkuni, jolla on pari lasta. Olisi se hyyvin erilainen ilman niitä lapsiakin.

Ihan perus, että meillä Helsinki-kuplalaisilla eri meiningit, oli niitä kiiltokuvia somessa tai ei.

Vierailija
49/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sympatiat on (yllättävää kyllä) tällä kertaa Saran puolella. Uskon, että on herättänyt huomiota jossain paikallisessa ja koittanut tätä välttää, kun olisi halunnut viettää aikaa vanhojen ystävien kanssa. Ystävät puolestaan on tästä huomiosta ja drinksuista nauttineet, Saralle on jäänyt pelkkä huomion herättäjän rooli. Oisin itekin lähteny menemään, jos "ystävät" ei olisi kuunnelleet ja kunnioittaneet mun toivetta tässä asiassa.

Eikä Sara ketään haukkunut, totesi vain, että näin meni tällä kertaa.

Samaa mieltä, puhumattakaan siitä että suuri osa näistä ihmisistä todennäköisesti tunkee seuraan päästäkseen tutustumaan Saraan ja ehkä raportoimaan seiskaan. Ymmärrän täysin ettei Sarasta ole kivaa joutua olemaan koko ajan varpaillaan kun tarkoitus oli rentoutua vanhojen kavereiden kanssa. Tyhmiä kyllä nämä kaverit jos eivät sitä ymmärrä.

Vierailija
50/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseaa käytöstä Saralta haukkua lapsuudenystävät julkisesti lehdessä. 

Vierailija
51/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara siis loukkaantui lapsuudenystävilleen, kun nämä halusivat baarissa jutella miesten kanssa ja antoivat miesten tarjota heille juomia. No on syytäkin suuttua. Miten julmettua! Ja oliko vielä niin, että Sara itse ei ehkä ollutkaan seurueen kuolatuin nainen? Ulkomailla olivat, niin siinä on joku blondi vienyt tietenkin huomion itseensä ja sellainenhan ei entiselle missifinalistille sovi. 

Missä on sanottu, että olivat ulkomailla? Laskettelureissu on voinut olla ihan Suomessakin ja ainakin täällä Sara on sen verran tunnettu, että miehiä varmaan kiinnostanut sekä Sara että hänen seurueensa. Monihan yrittää tutustua todelliseen kiinnostuksen kohteeseensa välillisesti tämän ystävien kautta, jos eivät suoraan saa kontaktia tai uskalla lähestyä.

Vierailija
52/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei häntä ainakaan innosta rupattelu ja juomien ottaminen randomeilta, ei siis enää käyttäydy kuin nuoret ekaa kertaa baarissa tai isossa kaupungissa.

Minun arvomaailmani on täääysin erilainen kuin Porissa asuvan serkkuni, jolla on pari lasta. Olisi se hyyvin erilainen ilman niitä lapsiakin.

Ihan perus, että meillä Helsinki-kuplalaisilla eri meiningit, oli niitä kiiltokuvia somessa tai ei.

Uuu, Hälsingin kuplissa elävät on niiiin kaiken nähneitä ja kokeneita, ettei pikku rupattelut kiinnosta syrjäseuduilla kiinnosta. Ai että hekottelen täällä maalla itsekseni.. ihmettelen samalla, kun edes vaivaudutte tulemaan tänne talven keskuksiin oleilemaan sesonkeina "omaa rauhaa hakien".

Vierailija
53/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu meille!

No miksi sinä tätä sitten kommentoit, jos se ei kuulu teille? 

Minulle taas kuuluu oikein hyvin, kun neiti Sieppi ihan itse omasta aloitteesta asiasta julkisessa mediassa avautui.

Vierailija
54/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa on taustalla jotain muuta, jota Sara ei hienotunteisena halua sanoa. Tuskin kyse vain siitä, että Saraa ärsyttänyt kun yökerhossa kaverit halunneet jutella tuntemattomien kanssa.

Vierailija
55/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika diippejä erimielisyyksiä tyyliin siitä missä porukassa istutaan yökerhossa.

No kyllä. En toivo ongelmia kenellekään, mutta tulee mieleen ettei olisi tällekään bimbolle pahitteeksi kohdata joskus ihan oikeita ongelmia.

Muuten, mun paras ystäväni tykkää käydä baareissa ja itse en, joten vietämme yhdessä aikaa muulla tavoin.

Vierailija
56/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä joku oli kommentoinutkin tyyliin, että useinhan julkkisten taviskaverit  kehuvat julkkista, että julkisuus ei ole muuttanut mitenkään, vaan tyyppi on pysynyt samana ihmisenä. Ja sitten on niitä joiden ajatusmaailma muuttuu heti kun pääsee julkisuuteen.

Itsekin tykkään jutuista missä julkkiksella on ns taviskaverit ja se yhteys on pysynyt eikä ole ns pissi noussut päähän. 

Tämä uusin Sara Sieppi kohu kyllä ei tullut yllätyksenä. Sieppi on pinnallisen ihmisen kuuloinen tyyppi. Esim ero Roopesta, ymmärrän eroa entistä enemmän ja olen ns Roopen puolella kyllä tässä täysin, kamalaa olisi olla noin pinnallisen ihmisen kanssa kuin Sara. 

Saako pinnallista ihmistä pettää?

Vierailija
57/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä joku oli kommentoinutkin tyyliin, että useinhan julkkisten taviskaverit  kehuvat julkkista, että julkisuus ei ole muuttanut mitenkään, vaan tyyppi on pysynyt samana ihmisenä. Ja sitten on niitä joiden ajatusmaailma muuttuu heti kun pääsee julkisuuteen.

Itsekin tykkään jutuista missä julkkiksella on ns taviskaverit ja se yhteys on pysynyt eikä ole ns pissi noussut päähän. 

Tämä uusin Sara Sieppi kohu kyllä ei tullut yllätyksenä. Sieppi on pinnallisen ihmisen kuuloinen tyyppi. Esim ero Roopesta, ymmärrän eroa entistä enemmän ja olen ns Roopen puolella kyllä tässä täysin, kamalaa olisi olla noin pinnallisen ihmisen kanssa kuin Sara. 

Olet sarjapettäjän puolella, ok. Mielestäsi Roopen käytös Saraa kohtaan oli siis Saran omaa syytä? Sanotko noin myös ystävällesi tai itsellesi kun joudut petetyksi?

Ohis.  Huhuja kuullut, että Roope olisi yrittänyt saada Saraa pois asunnostaan ja suhteesta, mutta Sara ei ole suostunut muuttamaan ja eroamaan. Sara ollut takertuja eikä ymmärtänyt, että suhde on ohi. 

Mä oon taas kuullut päinvastaisia huhuja. Roope ei halunnut eroon Sarasta, vaikka vieras pesä kiinnostikin. Olihan Sara hänen valttikorttinsa lööppeihin, tarvittaessa. Roope itsessään ei ollut median mielestä kiinnostava, mutta Saran kanssa oli.

Roope tosiaan hyötyi Saran kautta saamastaan julkisuudesta. Tuskin olisi yhtä suosittu juontajana kuin nyt on ja noussut yhtä nopeasti kaikkien tietoisuuteen, ellei suhde Saraan olisi nostanut häntä jatkuvasti iltapäivälehtien etusivuille suhteen tultua julki.

Vierailija
58/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saran todellakin kannattaisi muistaa vanha totuus, että kauneus on katoavaista. Hänelläkin kolmekymppiset jo häämöttävät ja se on eräänlainen merkkipaalu. Kauneus on katoavaista ja kauneus on ainoa mitä hänellä on. Sara ei osaa laulaa, näytellä tai pyörittää menestyvää yökerhoa. Se jet set -elämä on täysin kiinni siitä miltä hän näyttää. Hän on niin sanotusti telkkariohjelmien juontotyttö tasan niin kauan, kuin kauneutta riittää. Se jet set -maailma on kova ja kylmä. Sinne tulee jatkuvasti uusia kauniita tyttöjä ja siellä ei veteraaneille myönnetä mitään kunniapuheenjohtajan titteleitä, millä jää estradille.

Ihmettelen tuota Saran kauneuden ylistämistä. Asuin aikoinaan Lidlin vieressä jossa Sara oli silloin töissä. Kun luin lehdestä, että joku tämän Lidlin kassoista on tullut toiseksi missikisoissa oli Sara viimeinen joka näistä tytöistä tuli mieleen.

mies35

Vaikutat surulliselta tapaukselta. Tuijottelet Lidlin kassoja ja kirjoittelet arvioita naisista vauvapalstalle.

Aivan naisena keskustelupalstalle kirjoittaminen on tietenkin paljon arvostettavampaa. Miehen pitäisi tietenkin kulkea silmät kiinni kaupassa ja maksaa ostoksensa katsomatta eteensä.

Pitää paikkansa. En ikinä huolisi miestä joka kirjoittelee vauvapalstalle, se ei vaan ole miehekästä. Ei tarvitse kulkea silmät kiinni kaupassa mutta tuollainen kassaneitien pistäminen kauneusjärjestykseen on alentavaa.

Taidat olla näitä naisia joiden mielestä tissin vilauttaminen itsenäisyyspäivän juhlissa on ok. En itse pidä tällaisia naisia kovinkaan naisellisina joten win win tilanne

Olipa looginen ajattelutapa. Tuli sitten yhtäkkiä itsenäisyyspäivän tissikohu mieleen ja päätit jotenkin saada sen sovitettua vastaukseen ?? Luovutan.

Vierailija
59/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkunnioittavaa käytöstä entisiä lapsuudenystäviä kohtaan. Miksi mainita julkisesti ylipäänsä? Typerä juttu. Anteeksi, mutta Sara on hieman tyhjä tyyppi, Roopekin vaihtoi älykkäämpään. En usko että entisiä kavereita jäi harmittamaan diivan poistuminen heidän elämästä.

Vierailija
60/199 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ihmisiä on matkan varrella tippunut syystä tai toisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi