Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei vuoden seurustelun aikana

Vierailija
11.12.2019 |

.. ole sanonut ääneen rakastavansa (kirjoittaa kyllä viesteissä ja sanoo ääneen muita kivoja asioita)
.. ottanut oma-aloitteisesti julkisella paikalla kädestäni kiinni
.. osoittanut hellyyttä julkisella paikalla (kotona kyllä)
...tee aloitetta kosketukseen
Alkaako tehdä niitä myöhemminkään?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet kuolettanut miehen romanttiset elkeet olemalla "itsenäinen vahva nainen" . Niin kävi mm. Ensitreffit alttarilla -parille.

Onko Ap:n mies Olli?

Vierailija
22/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet kuolettanut miehen romanttiset elkeet olemalla "itsenäinen vahva nainen" . Niin kävi mm. Ensitreffit alttarilla -parille.

Onko Ap:n mies Olli?

Eikun ollihan halusi pitää kädestä, vaimo ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se vain odottelee kunnes luottaa tarpeeksi ja uskaltaa oikealla hetkellä tehdä nuo. Odottele vielä 10 vuotta.

Tai sitten hän tapaa jonkun sopivamman ja laittaa heti Faceen pusukuvia ja todellakin kävelee käsi kädessä.

Näin minun ex teki. Esitti myös koko suhteen ajan ettei osaa keittää kahvia mutta eiköhän pihautellut uudelle ihastukselle sumppeja keittiössämme ennen kuin olin muuttanut pois.

Vierailija
24/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt noista suoraan?

Vierailija
25/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt noista suoraan?

Ei kai kerjäämällä saatu rakkaudenosoitus ole sama kuin spontaani?

Vierailija
26/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Minun mies ei voinut pitää näppejään erossa.

Tällainen mies olisi kauhistus. Aina lääppimässä.

Vierailija
27/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi julkisella paikalla imutella? Se mies on aikuinen, sinä et taida olla. Miksei sinulle riitä se, että intiimiasiat hoidetaan intiimitilanteessa?

Vierailija
28/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kun eivät ole samanlaisia. On ihan oma valinta millaisen kumppanin valitsee. Jos otat miehen, jonka mielestä hellyydenosoitukset  eivät kuulu julkisille paikoille, niin oma syy. Et sinä toista ihmistä pysty muuttamaan. Kaikki kun eivät todellakaan ajattele samalla tavalla ja kaikki eivät halua halailla ja pusutella pitkin kauppakäytäviä.

Vierailija
29/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tehnyt näitä asioita? Eihän nyt voi odottaa että mies tekee aloitteen ihan joka asiassa, ihmeellistä tällainen naisten logiikka. Sano vaikka että tykkäät kun pidetään kädestä ja suutele itse julkisella paikalla, sitten mieskin huomaa että tykkäät näistä asioista.

Mutta tosiaan jotkut naiset ajattelevat niin kumallisesti että miehen pitää ihan joka asiassa tehdä aloitteen, tuota naistyyppiä inhoan. Erittäin tylsää seurustella sellaisen kanssa.

Vierailija
30/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se vain odottelee kunnes luottaa tarpeeksi ja uskaltaa oikealla hetkellä tehdä nuo. Odottele vielä 10 vuotta.

Tai sitten hän tapaa jonkun sopivamman ja laittaa heti Faceen pusukuvia ja todellakin kävelee käsi kädessä.

Näin minun ex teki. Esitti myös koko suhteen ajan ettei osaa keittää kahvia mutta eiköhän pihautellut uudelle ihastukselle sumppeja keittiössämme ennen kuin olin muuttanut pois.

Mies tekee asioita sen oikean kanssa mitä se väärä ei tule ikinä saamaan. Niin se vaan menee. Toinen voi vaikka 10 vuotta puhua ja pyytää eikä mitään tapahdu, mutta naiselle minkä mies haluaa se tekee kaikki samat asiat pyytämättä alusta alkaen.

Vierailija
31/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse tehnyt näitä asioita? Eihän nyt voi odottaa että mies tekee aloitteen ihan joka asiassa, ihmeellistä tällainen naisten logiikka. Sano vaikka että tykkäät kun pidetään kädestä ja suutele itse julkisella paikalla, sitten mieskin huomaa että tykkäät näistä asioista.

Mutta tosiaan jotkut naiset ajattelevat niin kumallisesti että miehen pitää ihan joka asiassa tehdä aloitteen, tuota naistyyppiä inhoan. Erittäin tylsää seurustella sellaisen kanssa.

Ap:han sanoi tekevänsä aloitteet kosketukseen

Vierailija
32/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko käyttänyt dubaissa shoppailemassa ?

Vierailija
33/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi julkisella paikalla imutella? Se mies on aikuinen, sinä et taida olla. Miksei sinulle riitä se, että intiimiasiat hoidetaan intiimitilanteessa?

Minulle tulisi olo että koskettaa vain saadakseen seksiä

Vierailija
34/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti voi toki olla, ja monet eivät pidä julkisista hellyydenosoituksista. En minäkään vetäisi överiksi, mutta tykkään silti koskettaa.

Minusta olisi outoa, jos mies ei suostuisi edes kädestä pitämään julkisella paikalla. Ajattelisin, että ehkä miehellä on joku syy miksi hän ei haluaisi näyttäytyä julkisesti minun kanssani "parina". 

Vierailija
35/41 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
36/41 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs lukenut kaikkia, mutta tärkeintä on, että mies osoittaa rakastavansa ja läheisyyttä on suhteen alkuvaiheessa ainakin kahden kesken niin, että molemmilla on hyvä olla. Yksi tärkeä asia on myös, että mies haluaa esitellä sinut ystävilleen, sukulaisilleen jne. Jos hän haluaa piilotella sinua eikä keksi sille mitään loogista selitystä (kuten, että häpeää niitä tuttaviaan) niin se on hälytysmerkki.

Vierailija
37/41 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
38/41 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa minun olevan aloitteellisempi ja aktiivisempi sängyssä.

Sanoin: "minä rakastan sinua" ja mies vastasi: "oletko hormonaalinen?" (Tiesi että minulla oli kuukautiset) ja halasi pitkään.

Vierailija
39/41 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin: "minä rakastan sinua" ja mies vastasi: "oletko hormonaalinen?" (Tiesi että minulla oli kuukautiset) ja halasi pitkään.

Mitä minä luin?!?

Vierailija
40/41 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä luin?!?

Siinähän se lukee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän