Jos mies ei vuoden seurustelun aikana
.. ole sanonut ääneen rakastavansa (kirjoittaa kyllä viesteissä ja sanoo ääneen muita kivoja asioita)
.. ottanut oma-aloitteisesti julkisella paikalla kädestäni kiinni
.. osoittanut hellyyttä julkisella paikalla (kotona kyllä)
...tee aloitetta kosketukseen
Alkaako tehdä niitä myöhemminkään?
Kommentit (41)
Ei.
Minun mies ei voinut pitää näppejään erossa.
Ei. Kyllä olisi jo vuodessa tehnyt.
Ei tee mitään noista, jos ei heti alussa tee melkein. Kokemusta on. Onneksi nyt mies joka on tehnyt noi kaikki jo aika pian suhteen alkamisesta ja on muutenkin ihana.)
No yäk, jos tekisi heti niin ajattelisin kaikkia hänen hoitojaan jotka ovat saaneet saman kohtelun heti alussa.
T. Hitaasti mutta varmasti lämmenneen miehen vaimo
Erikoista. Me oltiin jo naimisissa vuoden sisällä, syynä et saatiin seksiä ;) Se oli mielessä kyllä lähes alusta lähtien.
No ei varmaan aloita, koska ei ole sen luontoinen. Missä ei ole sinänsä mitään pahaa. Mutta toki, jos itse kaipaat kovasti tuollaista, mies on varmaankin väärä sinulle. Vaikka voikin olla oikein hyvä ja mukava mies muuten ja rakastaakin kovasti. Eipä vaan ole niin kova sitä julkisesti tai puhein näyttämään.
Laitoin vähän ensireaktio-alapeukun, kun tuli olo että toiselta vaaditaan kohtuuttomia eikä olla valmiita hyväksymään hänen yksityisempää tunteen ilmaisutapaansa. Mutta toki on niinkin, että jokainen voi vapaasti valita millaisen ihmisen itselleen haluaa. Jos introvertimmät ja pidättyväisemmät rakkauden ilmaisut ei miellytä, etsi toisenlainen mies. Ei tuo nykyinen muutu sellaiseksi kuin ehkä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Me oltiin jo naimisissa vuoden sisällä, syynä et saatiin seksiä ;) Se oli mielessä kyllä lähes alusta lähtien.
Mitä tällä on minkään kanssa tekemistä. Meillä oli seksiä ensimmäisenä tapaamisiltana ja on oltu naimisissa 12 vuotta, mutta emme kumpikaan ole rakkauksista lässyttävää tai kädestä pitelevää tyyppiä, joten nuo ap:n listan asiat on onneksi vähissä. Molempien toiveesta.
Siksi kysyinkin, että voisin jättää nämä odotukset pois ja kohdata miehen sellaisena kuin hän on. Olen itsekin introvertti mutta kosketus on yksi jolla osoitan tunteita. Mies kyllä ottaa sen vastaan ja sanoo pitävänsä.
Rakkaus ei tule koskaan heti, siis se oikea rakkaus... Mutta kaikkea muuta olisi olettanut tekevän jo tuollaisessa ajassa. Tuskin tulee muuttumaan.
.. ole sanonut ääneen rakastavansa (kirjoittaa kyllä viesteissä ja sanoo ääneen muita kivoja asioita)
Kuudes yhteinen vuosi, mies ei ole sanonut rakastavansa. Sanoi kyllä heti alkuunsa, että hänelle ei ole ominaista puhua, hän on tekijä. Osoittaa rakkautensa monin tavoin käytännössä.
.. ottanut oma-aloitteisesti julkisella paikalla kädestäni kiinni
Alusta saakka on kosketeltu toisiamme myös julkisilla paikoilla. Ensitapaamisella halasimme ja kädestä pidämme tai olen hänen kainalossaan usein.
.. osoittanut hellyyttä julkisella paikalla (kotona kyllä)
Ks edellä. Kun esim. työpäivän jälkeen tapaamme kaupassa, niin vaihdamme pikkupusut tai halaamme.
...tee aloitetta kosketukseen
Ilman kosketusta kyseessä ei ole parisuhde vaan korkeintaan ystäväsuhde.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei tule koskaan heti, siis se oikea rakkaus... Mutta kaikkea muuta olisi olettanut tekevän jo tuollaisessa ajassa. Tuskin tulee muuttumaan.
Kyllä voi tulla oikeakin rakkaus melkein heti, kun löytää sellaisen sielunkumppanin. Älä yleistä.
Kosketusta on, jos teen aloitteen. Julkisella paikalla on halattu mutta minä voisin halailla enemmän tai pitää leffassa kädestä kiinni.
Mies on henkisesti hyvä match ja myös seksi on hyvää.
Ehkä olet kuolettanut miehen romanttiset elkeet olemalla "itsenäinen vahva nainen" . Niin kävi mm. Ensitreffit alttarilla -parille.
Joo se vain odottelee kunnes luottaa tarpeeksi ja uskaltaa oikealla hetkellä tehdä nuo. Odottele vielä 10 vuotta.
Tai sitten hän tapaa jonkun sopivamman ja laittaa heti Faceen pusukuvia ja todellakin kävelee käsi kädessä.
Ei.