Mies mitä oikeasti haluat joululahjaksi, JOS SEKSI EI OLE LAHJA
Seksi on oletus, molemminpuolinen nautinto, ei lahja.
Mitä konkreettista haluaisit joululahjaksi? Elä vastaa "en mitään", kun kuitenkin saat jotain.
Kommentit (21)
Paras joululahja ylijäämämiehelle olisi se, ettei hän enää olisi ylijäämämies.
Seksi on oletus? En minä ainakaan oleta koskaan saavani vaan se on positiivinen, harvoin tapahtuva yllätys. Mutta vastataan sitten, että haluaisin nuotteja, jos seksiä olisin joka tapauksessa saamassa
Vierailija kirjoitti:
Seksi on oletus? En minä ainakaan oleta koskaan saavani vaan se on positiivinen, harvoin tapahtuva yllätys. Mutta vastataan sitten, että haluaisin nuotteja, jos seksiä olisin joka tapauksessa saamassa
Tästä toki saisi oman kiinnostavan keskustelun. Voisiko seksiä ajatella lahjana? Tässä keskustelussa lähdetään siitä että ei voi, koska se on minun, eli ap:n, kanta.
Kiitos kiinnostavista vastauksista kaikille tähän mennessä!
Ap
Antti Rinteen kuvalla varustettua vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Antti Rinteen kuvalla varustettua vessapaperia.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän semmoinen korjaus, että oletus, kun ollaan parisuhteessa. Ei toki muuten. Mutta tässä kysymyksessä voi kuvitella sen olevan oletus.
Mä toivon että mun mies haluaa tuplaleveän viileän untuvapeiton.
Jotain sellaista, mitä tarvitsen, mutta en viitsisi itse ostaa. Käy ihan ne alkkarit, kauluspaidat ja tuoksutkin, ja tietysti sellaiset, mitä nainen tykkää katsella ja haistella, koska itselleni ne eivät niin paljon merkitse. Jotain tavaraa, mikä ei mene hukkaan.
Varmaan jokainen mies haluaisi lisäksi lahjaksi tyytyväisen ja iloisen naisen, edes jouluaattona.
Vierailija kirjoitti:
Jotain sellaista, mitä tarvitsen, mutta en viitsisi itse ostaa. Käy ihan ne alkkarit, kauluspaidat ja tuoksutkin, ja tietysti sellaiset, mitä nainen tykkää katsella ja haistella, koska itselleni ne eivät niin paljon merkitse. Jotain tavaraa, mikä ei mene hukkaan.
Varmaan jokainen mies haluaisi lisäksi lahjaksi tyytyväisen ja iloisen naisen, edes jouluaattona.
Onhan se hyvä, että kalsari- ja sukkavarastot uusitaan kerran vuodessa. Tuo loppulause on vähän turhan karu. Kannattaako olla naisen kanssa, joka on iloinen vain kerran vuodessa, jos silloinkaan?
Kiitos seksi kelpaa kyllä, mutta jonkun muun kanssa välillä
Kirja ja konvehtirasia, jos lupausta säännöllisestä seksistä ei kerta ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos seksi kelpaa kyllä, mutta jonkun muun kanssa välillä
Aina voit lähteä lätkimään. Saattaisi olla hyvinkin mieluisa lahja vaimolle.
Villakangastakki voisi olla kiva. 🤔