Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAPASIN EILEN IHAN IHME KAKARAN...

Vierailija
14.06.2006 |

Olin puistossa kävelyllä, ja ohitseni hiippaili sellainen 4 v. poika yksin, ilman kaverieta tai vanhempia, eriparisukat jalassa, ei kenkiä lainkaan.

Sattui yksi kyltti kohdalle, jonka se kaatoi ja kun käskin hänen nostaa sen takaisin, se alkoi SÄHISEMÄÄN " kivaa, kivaa"

Millaiset tämän pojan vanhemmat mahtavat olla, kun ensinnäkin päästävät pojan noin ulos, yksin vielä ja kun muutenkin lapsi ei tuntunut käyvän ihan täysillä...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun neljävuotias on yksin puistossako? HALOO!!!

Kyseessä ei ollut mikään hehtaarien kokoinen erämaapuisto, vaan lähiöpuisto, jossa oli taloja vieri vieressä..

Vierailija
22/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on karannu jostain niin sitä varmaan joku kohta etsii. Jos sulla olis kamala kiire niin soitto poliisille, mutta karkulaista ei jätetä YKSIN!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meidän muksut tekee monesti niin..

Vierailija
24/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun kaikki yksin liikkeellä olevat nelivuotiaat soittaa poliisillee??? AP

Vierailija
25/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika laittaa monesti tarkoituksella eripariset sukat jalkaansa, ei häiritse mua.. Yksi elämän pienimpiä murheita..

Vierailija
26/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit nyt vähän voinut kysellä että missä sun kengät, mennään etsimään jne..

Vierailija
27/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö toivoisi että vastaantuleva aikuinen ottaisi selvää misää sinä olet ja toimittaisi lasta luoksesi tai jos sinua ei olisi lähettyvillä, soittaisi poliisit? Mieti vähän? Kyseessä oli 4-vuotias lapsi, ei sen ikäisen kuulu kulkea yksinään missään, edes leikkipuiston vieressä. Itse olisi ehdottomasti ensin seurannut onko lapsi jonkun leikkipuistossa olevan aikuisen valvonnassa, ja jos ei olisi ollut olisin käynyt kysymässä leikkipuistossa olevilta aikuisilta tuntevatko he poikaa ja jos eivät olisi tunteneet olisin soittanut poliisit.

Vierailija
28/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
29/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sellaisen näen? Sitäpaitsi kyseessä saattoi olla myös 5 v tai isompi

Toisekseen olen joskus puuttunut vielä tökerömpään sosiaalitapaukseen, jolloin minulle sanottiin että " asialle ei voi mitään"

Vierailija:

Etkö toivoisi että vastaantuleva aikuinen ottaisi selvää misää sinä olet ja toimittaisi lasta luoksesi tai jos sinua ei olisi lähettyvillä, soittaisi poliisit? Mieti vähän? Kyseessä oli 4-vuotias lapsi, ei sen ikäisen kuulu kulkea yksinään missään, edes leikkipuiston vieressä. Itse olisi ehdottomasti ensin seurannut onko lapsi jonkun leikkipuistossa olevan aikuisen valvonnassa, ja jos ei olisi ollut olisin käynyt kysymässä leikkipuistossa olevilta aikuisilta tuntevatko he poikaa ja jos eivät olisi tunteneet olisin soittanut poliisit.

Vierailija
30/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vois miettii tosiaan antaisko oman sen ikäisen pienen yksin kulkea vaikka edes leikkipuistossa. minä en, ei moni muukaan. jospa poika on karannut pihasta ja äiti ja isä etsii sitä nyt ?

olisit sä voinut soittaa ja kysyy onko poliisille tullu ilmotusta kadonneesta pojasta.

kaverin lapsen, 5v luultiin kadonneen kun kaverinsa kanssa olivat ilmoittamatta lähteneet pois pihasta jonnekin muualle, poliisikin heitä etsi kunnes löytyivät jonkun pihasta.

Vierailija
31/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eriparisukkaisuus oli sen pojan suurin ongelma. Joku muu vois ehkä kertoa poliisille, että täällä on kegätön nelivuotias joka ei tiedä missä asuu ja kuka on...

Vierailija
32/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin puistossa kävelyllä, ja ohitseni hiippaili sellainen 4 v. poika yksin, ilman kaverieta tai vanhempia, eriparisukat jalassa, ei kenkiä lainkaan.

Sattui yksi kyltti kohdalle, jonka se kaatoi ja kun käskin hänen nostaa sen takaisin, se alkoi SÄHISEMÄÄN " kivaa, kivaa"

Millaiset tämän pojan vanhemmat mahtavat olla, kun ensinnäkin päästävät pojan noin ulos, yksin vielä ja kun muutenkin lapsi ei tuntunut käyvän ihan täysillä...

Viitaten ihan sun kirjoitukseen että lapsi ei tuntunut käyvän täysillä olisi ollut suotavaa että olisit vähän viitsinyt tarkistaa tilannetta.

Vierailija
33/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, jos poika pääsee jatkuvasti karkailemaan, asun ihan puiston vieressä ja tiedän kyllä ketä siellä kulkee!!!!

Vierailija
34/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinään kadulla, ei tehnyt asialle mitään ja nyt onkin sitten suuri huoli puolustella itseään miksi ei todellakaan tehnyt mitään... Voi että... Miksi tulit kertomaan tästä asiasta jos kaikki oli sinun mielestäsi kuitenkin ihan kunnossa??

Vierailija
35/35 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt loppujen lopuksi on ihan normaali juttu johon ei tarvi puuttua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi